آموزش گام به گام ردیاب قسمت دوم

مقدمه:

این کتاب را بصورت کاملا رایگان به تمام ایرانیان و فارسی زبان ها هدیه میکنم عیدی فروردین۱۳۹۷

قسمت دوم  این کتاب را با یک مقدمه شروع میکنم عزیزان زیادی با مطالعه قسمت اول این کتاب کاملا شوکه شدند و باور ان برایشان بسیار سخت بود زیرا سال ها برای انواع ردیاب بی نتیجه هزینه کرده بودند ولی باز امیدوار بودند جیوه یا ماده ای خاص و محرمانه یا فرکانسی خاص مشکل ردیابی انها را حل کند و حالا که می دیدند قدرت واقعی ردیابی فقط در ذهن انها وجود دارد و با آموزش  و تمرین درست با دو عدد میله هم میتوانند با خطای بسیار کم ردیابی کنند . برایشان باورکردنی نبود . از طرفی مقالات اموزشی من فروش ردیاب های تقلبی با قیمت های بالا را دچار مشکل کرد . می دانم که راه سختی  در پیش گرفته ام چون حدودا ۴۰ سال است که مردم در باره ردیاب دروغ شنیده اند .حالا وقتی به یک باره حقیقت آشکار میشود باور ان برایشان سخت است . ولی مشکلی نیست . صبر من زیاد است زیرا به لطف شبکه های اجتماعی نوشته ها و اموزش های من برای همیشه باقی می ماند .حالا کسی گفته های من را باور نمی کند ولی ارام ارام  همه واقعیت را قبول میکنند و به تاریخ  نوشته های من توجه میکنند . بعد میگویند ای بابا این بیچاره ده یا ۲۰ سال پیش این واقعیت ها را گفته ما تازه داریم مطالعه میکنیم . از کسانی که هنوز ردیاب آنتنی  یا شاقولی را یک ابزار مهندسی می دانند  و فکر می کنند جیوه  یا فرکانس به انتن ردیاب قدرت ردیابی میدهد .به چند سوال ساده من جواب بدهند.

سوال مهم : تمام کسانی که با ردیاب کار میکنند . هر وسیله ای را پنهان کنید با سرعت و دقت پیدا می کنند . به هر نقطه ای شک دارید با ردیاب همان نقطه را می گیرند – ولی – ولی – سر زمین هنگام کار فقط ذرات را می گیرند  چرا ؟ ؟

 سوال مهم دوم : چرا همه کسانی که ده الی بیست سال با ردیاب کار کرده اند دنبال ردیابی هستند که ذرات را نگیرد . یعنی تو این ده یا بیست سال نتوانسته اند ردیابی پیدا کنند که ذرات را نگیرد ؟ حالا شما  فکر میکنید می توانید چنین ردیابی پیدا کنید ؟

سوال مهم سوم : اگر ردیاب با کمک جیوه با فرکانس و مواد محرمانه دیگر طلا را پیدا میکند پس چرا وقتی دسته ردیاب را به جایی می بندیم و طلا را جلوی انتن ردیاب حرکت میدهیم انتن ردیاب هیچ حرکتی نمی کند

لطفا این دو مقاله را حتما مطالعه کنید.

روش تست ردیاب شاقولی قبل از خرید

روش تست انواع ردیاب آنتنی یا شعاع زن قبل از خرید

نوشته های داخل مقاله — گام به گام — نظر من نیست — نظر دانشمندان در بهترین دانشگاه ها و مراکز علمی جهان است و اگر اطمینان ندارید میتوانید از چند استاد دانشگاه در باره فرکانس فلزات سوال کنید و از او بخواهید کتاب و مقاله دانشگاهی در باره فرکانس فلزات را به شما بدهد – چرا هیچ دانشگاهی در جهان حتی یک مقاله و کتاب در باره فرکانس فلزات  و یا قدرت جذب طلا توسط جیوه ننوشته است – چرا در باره تمام علوم از ماهواره تا فلزیابمعدن – لوازم پزشکینظامی و غیره کتاب دانشگاهی هست ولی در باره فرکانس طلا – نقره و حتی فرکانس اهن چیزی نیست چرا برای پیدا کردن معدن طلا و اهن از فرکانس ان فلزات استفاده نمی کنند وقتی داخل یک قبر چند تا سکه طلا وجود دارد و با دادن فرکانس میتوان ان را پیدا کرد پس با دادن فرکانس معدن بزرگ طلا- اهن- مس و غیره را هم می توان پیدا کرد. پس چرا در هیچ دانشگاه و در هیچ رشته دانشگاهی حتی در رشته معدن این روش آموزش داده نمی شود خدا را شکر چیزی که زیاد است دانشجو – استاد دانشگاه و دانشگاه است سوال کنید نترسید شما را به زندان نمی برند بپرسید برای پیدا کردن معدن اهن چه راهی وجود دارد و با چه فرکانسی می توان اهن را از راه دور ردیابی کرد.

 

اگر این کتاب تو دانشگاه ایران چاپ میشود پس چرا کتاب فرکانس فلزات چاپ نمیشود

اگر  کتاب ساختن سلاح خودکار (تفنگ) تو دانشگاه ایران چاپ میشود پس چرا کتاب فرکانس فلزات چاپ نمیشود ؟

مبانی طراحی سلاح خودکار انفرادی وقتی این کتاب تو دانشگاه هست چرا کتاب فرکانس فلزات و جیوه نیست

کتاب –مبانی طراحی سلاح خودکار انفرادی وقتی این کتاب تو دانشگاه هست چرا کتاب فرکانس فلزات و جیوه تو هیچ دانشگاهی نیست

 

این ها همه دلایل و مدارکی است که نشان میدهد فرکانس و جیوه یا مواد و پودر های عجیب هیچ فایده ای برای پیدا کردن طلا ندارد.  

برای ماهر شدن چه مدت باید تمرین کنیم ؟

دوستان عزیز فرض کنید من میخواهم جراح قلب شوم کتاب اموزش جراحی را باز میکنم و فقط قسمت بریدن را نگاه میکنم – حالا من یک جراح شده ام ؟  –نه — معلوم است که –نه — من باید کتاب را چندین بار مطالعه کنم و بعد—– چندین بار مطالعه—– امتحان بدهم بعد  بعد  روی– حیوان یا  انسان های مرده تمرین کنم — بعد زیر نظر استاد جراح چند سال کار و تمرین کنم ——- تا جراح شوم—— شما باید مقاله گام به گام را چندین بار مطالعه کنید — و ۶ ماه یا چند سال بسته به استعداد خودتان تمرین کنید تا در کار با ردیاب ماهر شوید سپس دنبال گنج بروید . 

شروع آموزش قسمت دوم:

یاد اوری بخشی از آموزش های قسمت اول گام به گام:

آموزش زبان آنتن ردیاب:

آنتن ها با حرکت خود به سوال های ما جواب میدهند .شما سوال میکنید  ایا زیر خاک و زیر پای من گنجی وجود دارد و ناخوداگاه ذهن شما یا به زبان ساده موکل به کمک انتن ها  به شما جواب میدهد و حالا ترجمه یا معنی زبان انتن .

توجه: برای فهم راحت تر موضوع برای افرادی که مطالعه روانشناسی ندارند من نام ناخوداگاه ذهن را  موکل  گذاشته ام .

جهت انتن ردیاب و معنی انها

جهت انتن ردیاب و معنی انها

توجه: کنید در  عکس بالا  در حالت .. بله .. آنتن ها نباید به هم برخورد کنند . آنتن ها  در حرکت بسمت چپ و راست نباید با یکدیگر  برخورد کنند.

جهت انتن ردیاب و معنی انهادر 4 حالت معنی و مفهوم انها

جهت انتن ردیاب و معنی انهادر ۴ حالت

توجه: کنید در  عکس بالا حالت های .. بله و  قابل تشخیص نیست – مشکوک یا ضربدر.. آنتن ها نباید به هم برخورد کنند . آنتن ها  در حرکت بسمت چپ و راست نباید با یکدیگر  برخورد کنند.

توجه: ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا حالت ضربدر  را مشکوک یا قابل تشخیص نیست معرفی کرده ایم .این روش کار خطای کمتری دارد البته شما پس از مطالعه دقیق میتوانید برای راحتی خودتان کمی معنی علامت ها را تغییر دهید .

تمرین با ورق بازی:

برای شروع اول ۵ عدد ورق بازی سالم و بدون علامت تهیه کنید از ورق پاسور هم می توانید استفاده کنید .اگر از ورق پاسور استفاده میکنید ۵ عدد انها را که روی انها از عدد یک تا ۵ نوشته شده را انتخاب کنید .و اگر از ورق بازی دیگری استفاده می کنید میتوانید مانند شکل زیر روی هر کدام یک شماره بگذارید .

دقت کنید وقتی ورق ها را بر میگردانید شماره یا علامت های ورق از پشت  مشخص نباشد و روی یا پشت ورق ها هیچ گونه علامتی که نشان دهد شماره آن ورق باشد وجود نداشته باشد .

 

تمرین با ورق برای ردیابی عکس یک

ورق ها را جوری که پشت انها بسمت شما باشد با هم مخلوط کنید و به فاصله ۳۰ الی ۶۰ سانتی متری از هم روی زمین بگذارید . عکس شماره دوم

تمرین با ورق برای ردیابی عکس دوم

با حالا با توجه به اموزش ها ی قسمت اول چند نفس عمیق بکشید و با کمک انتن ها عدد روی کارت ها را مشخص کنید

برای مثال : اول یک نفس عمیق میکشید و کمی صبر میکنید تا بدن و ذهن شما ارام بگیرد بعد سوال میکنید شماره نوشته شده زیر ورق اولی از سمت چپ یک است و بعد انتن را روی ان ورق می برید و جواب انتن را می بینید .اگر جواب انتن نه بود دوباره سوال میکنید شماره نوشته شده زیر این ورق عدد ۲ است و باز جواب انتن را می بینید این کار را ادامه میدهید تا شماره ان ورق مشخص شود سپس روی یک تکه کاغد ان شماره را می نویسید و کنار یا روی ان ورق میگذارید و بعد با همین روش ادامه میدهید تا شماره های نوشته شده در زیر ورق های دیگر را هم مشخص کنید و کنار انها بنویسید حالا میتوانید ورق ها را برگردانید و ببینید چقدر درست تشخیص داده اید .

توجه کنید هنگام مخلوط کردن ورق ها و تا پایان تمرین هیچ کس حتی شما نباید شماره های زیر ورق را ببیند  

پس از چند هفته تمرین مداوم باید امتحان بدهید . برای امتحان باید تمرین بالا را ده بار پشت سر هم انجام دهید . در همه این ده بار باید حداقل در هر تمرین ۴ ورق را درست تشخیص دهید.

یعنی شما ۵ ورق بازی دارید ده بار امتحان دادن یعنی دیدن ۵۰ ورق که باید ۴۰ جواب را درست داشته باشید 

 هنگام مخلوط کردن ورق ها و تا پایان تمرین هیچ کس حتی شما نباید شماره های زیر ورق را ببیند . ورق ها باید بدون علامت باشند و با دیدن پشت ورق ها عدد نوشته شده روی ان قابل شناسایی نباشد  

 مهم : پس از موفقیت در این امتحان باید هفته ای یک بار این امتحان را تکرار کنید و نمره قبولی بگیرید . و سعی کنید تمام امتحان های موجود در دوره قبلی در گام به گام یک را هم تکرار کنید یعنی هر روز یک یا نیم ساعت تمرین کنید و ماهی یک بار امتحان دهید هر چه بیشتر تمرین کنید و بیشتر امتحان بدهید توانایی شما بیشتر میشود .

 تا می توانید همه تمرین ها را انجام داده و امتحان بدهید

تمرین با تاس بازی:

 اولین تمرین با تاس مثل تمرین با سکه است. یک لیوان تیره پلاستیکی بردارید .تاس را داخل ان قرار داده و یک در پوش تیره پلاستیکی روی ان قرار دهید . حالا لیوان را  تکان دهید و بدون اینکه در پوش روی لیوان را بردارید به کمک انتن عدد روی تاس را مشخص کنید برای اینکار دو روش وجود دارد .

پیشدستی پلاستیکی یا فلزی

پیشدستی پلاستیکی یا فلزی

 

لیوان پلاستیکی

لیوان پلاستیکی

استفاده از تاس برای تمرین ردیاب طلا

 

روش اول :

در این روش مثل تمرین سکه داخل لیوان عمل می کنیم  یعنی سوال میکنیم .آیا تاس روی عدد ۱ است؟ و بعد انتن را روی لیوان میبریم و جواب انتن را می بینیم اگر جواب نه بود دوباره سوال میکنیم . آیا تاس روی عدد ۲ است؟ و بعد جواب انتن را میبینیم . انقدر این کار را تکرار میکنیم تا انتن جواب بله بدهد انگاه داخل لیوان را نگاه می کنیم  تا عدد روی تاس را ببینیم . ایا توانستید شماره تاس را درست شناسایی کنید .  

تمرین سختی است ولی سخت تر از پیدا کردن گنج در فاصله ۱۰۰ متری و عمق دو متری نیست . پس بیشتر تلاش و تمرین کنید 

امتحان :  هر روز تمرین کنید و ماهی یک بار امتحان بدهید برای اینکار از ۲۰ بار امتحان پشت سر هم  باید ۱۷ بار جواب درست داده باشید.

روش دوم:

پس از موفقیت در تمرین قبلی . با روش جدید تمرین کنید . توجه کنید روی تاس از عدد یک تا ۶ وجود دارد. نصف عدد ۶ میشود عدد ۳٫ پس بعد از تکان دادن لیوانی که تاس داخل ان است این سوال را می پرسید . آیا شماره روی تاس از عدد ۳ است ؟ اگر جواب نه بود  .

دوباره سوال میکنید آیا شماره روی تاس از عدد ۳ بیشتر است یا نه ؟ اگر جواب انتن بله بود پس عدد روی تاس ممکن است ۴ یا ۵ یا ۶ باشد و اگر جواب انتن نه بود عدد روی تاس ممکن است یک یا دو باشد و با چند سوال دیگر جواب درست را زود تر بدست می اورید.

این روش کار به شما برای پیدا کردن عمق گنج یا فاصله شما از گنج و اینکه چند کیلو است کمک میکند.  

در روزهای اول تمرین حرکت انتن خیلی کم است. یعنی انتن کاملا باز یا کاملا بسته نشود پس دقیق به وضعیت انتن ها توجه کنید همچنین به حالت های روحی و جسمی و ندای درون خود هم توجه کنید چون گرفتن جواب سوال در  افراد مختلف با هم فرق دارد در برخی انتن فوری جواب میدهد ولی در برخی دیگر ممکن است ندای درونی جواب دهد یعنی صدایی بشنوید که میگوید بله البته این بله شنیدن را با خیال پردازی خودتان نباید اشتباه کنید در برخی افراد جواب بله ممکن است شنیدن یک صدا در یکی از گوش ها و یا درد و گرفتگی یکی از عظلات باشد و برعکس هم ممکن است یعنی این علامت ها نشانه –نه –باشد پس باید با تمرین زیاد و دقت زیاد اثر جواب بله یا نه را با حرکت انتن و برسی وضعیت بدنی خودتان مقایسه کنید.

 

تمرین سکه و تاس با طلا :

برای اینکه توانایی شما برای پیدا کردن طلا بیشتر باشد میتوانید یک ورق بسیار نازک طلا را ( طلا بسیار نازک و کوچک طلایک الی ده سوت) به یک طرف سکه یا تاس بچسبانید و سکه یا تاس را داخل لیوان گذاشته و برای تمرین سوال کنید ایا طلا بالای تاس است یا نه و برای سخت تر شدن با سوال های بیشتر مشخص کنید که طلا کدام طرف تاس قرار دارد

توجه: طلا باید بسیار نازک و کم وزن باشد تا با حرکت دادن تاس یا سکه همیشه سکه یا تاس در یک جهت قرار نگیرد خصوصا در مورد تاس اگر وزن و اندازه طلا زیاد باشد و یا چسبی که استفاده میکنید زیاد باشد ممکن است با پرتاب تاس هر بار ان طرفی از تاس که طلا به ان چسبیده سمت پایین قرار گیرد. پس تا حد ممکن طلا نازک و کوچک باشد و با چسب بسیار کمی ان را بچسبانید یا از تاس و لیوان بزرگتر استفاده کنید البته انجام این تمرین اجباری نیست فقط برای اینکه بتوانید داخل خانه توانایی خود را بالا ببرید خوب است  همین کار را با نقره هم میتوانید انجام دهید . 

تمرین با دو تاس طلا و نقره :

دو تا تاس بردارید روی یکی تکه کوچک و بسیار نازک طلا  و روی دیگری تکه کوچک و بسیار نازک نقره بچسبانید سپس مثل تمرین های قبلی تاس را داخل لیوان گذاشته ان را تکان دهید  انگاه این سوال را بپرسید ایا طلا رو به بالا است ؟ ایا نقره رو به بالا است ؟  طلا و نقره هیچکدام بالا نیستند ؟

تمرین روی زمین:

برای بدست آوردن مهارت بیشتر  لازم است تا پیدا کردن چیزی روی زمین را تمرین کنیم. در ادامه با در دست داشتن میله ردیاب به دنبال قطعات اهنی و غیر اهنی در زیر خاک بگردید  توجه این قطعات فلزی حتما  باید گم شده باشد . مثلا ایا در صد متری جایی که ایستاده ام  یک سکه در عمق کم زیر خاک وجود دارد ؟ و جواب انتن را ببینید . اگر جواب نه بود  . همین سوال را برای وجود داشتن یک میخ یا سر نوشابه بپرسید اگر جواب بله بود یک بار طرف راست بچرخید و سوال کنید ایا سکه یا میخ و یا هر چیز دیگری که دنبال ان هستید مثل طلا در این مسیر وجود دارد ؟  اگر جواب نه بود هر بار به یک جهت دیگر بچرخید و سوال را تکرار کنید تا مسیر درست را پیدا کنید . حالا دوباره سوال کنید ایا فاصله هدف( منظور از هدف چیزی است که دنبال ان هستید مثل میخ سکه یا طلا ) از من بیشتر از ۵۰ متر است ؟ اگر جواب بله بود پس ۵۰ متر جلو میروید و دوباره برای پیدا کردن جهت و پیدا کردن فاصله سوال میکنید مثلا فاصله من از هدف بیشتر از ۲۵ متر است . و با سوال کردن های مختلف ارام ارام به هدف نزدیک می شوید . و حتی در انتها میگویید وقتی روی هدف رفتم  انتن جواب بله بدهد.

شما میتوانید با ترکیب روش های مختلف و ابتکار خودتان راه و روش های بهتر و سریعتری را برای پیدا هدف پیدا کنید ولی توجه کنید اول باید در امتحان های مختلف نمره قبولی بگیرید اگر بدون نمره قبولی در امتحان ها برای پیدا کردن گنج از ردیاب استفاده کنید بدانید ردیاب هر جا را که نشان دهد اشتباه است  

 

دقت کنید : اگر بدون نمره قبولی در امتحان ها برای پیدا کردن گنج از ردیاب استفاده کنید .بدانید ردیاب هر جا را که نشان دهد اشتباه است

شما با کمی تفکر و ابتکار میتوانید تمرین های دیگری را برای افزایش مهارت خودتان بوجود بیاورید فقط توجه کنید هیچکس نباید جواب درست را بداند

 

هفته ای یک بار با ردیاب به دنبال قطعات آهنی و غیر اهنی در زیر خاک بگردید . توجه این قطعات فلزی حتما  باید گم شده باشند و کسی از وجود انها خبری نداشته باشد. از ان گذشته این مکان نباید خیلی الوده و پر از قطعات فلزی گم شده باشد .این تمرین را همیشه انجام دهید و با ردیاب قطعات فلزی گم شده را پیدا کرده در ابتدا ممکن است نتوانید چیزی پیدا کنید یا در مکانی که با ردیاب مشخص گرده اید چیزی نباشد باید انقدر تمرین کنید تا بتوانید فلزات کهنه گم شده را پیدا کنید.

نتایج یافته های خود را یاد داشت کنید برای مثال من امروز ده نقطه را با ردیاب مشخص کردم در ۸ نقطه چیزی نبود و در دو نقطه دیگر یک سر  نوشابه و در جای دیگر یک میخ پیدا کردم انقدر تمرین کنید تا در ده نقطه ای که با ردیاب مشخص حداقل در ۷ نقطه ان یک تکه فلز پیدا شود  اگر توانستید به این مرحله برسید میتوانید به مرحله بعدی بروید و همیشه نتایج یافته های خود را یاد داشت کنید.

در تمرین بعدی نوع فلزی که دنبال ان هستید را مشخص کنید مثلا فقط میخ پیدا کنید و یا از همه بهتر سکه پیدا کنید. ممکن است در مکانی میخ یا در نوشابه زیاد باشد ولی سکه زیاد نیست پس با ردیاب دنبال سکه در عمق کم بگردید . داشتن یک فلزیاب ساده و ارزان قیمت که بتواند یک میخ یا سکه را در عمق ده سانتی پیدا کند بسیار خوب است قیمت چنین فلزیابی زیاد نیست ممکن است با بیست الی ۵۰ هزار تومان هم بتوانید چنین فلزیابی را تهیه کنید.  

اگر توانستید به این مرحله برسید میتوانید با ردیاب خود به دنبال گنج بروید .و نتایج یافته های خود را یاد داشت کنید.این کار به شما نشان میدهد که چقدر در ردیابی مهارت دارید

ممکن است این تمرین ها سخت و طولانی باشد ولی بهتر از حفاری بیهوده است کم کم توانایی ذهنی شما برای پیدا کردن گنج زیر خاک بیدار میشود بله بیدار میشود چون این توانایی کم یا زیاد در شما وجود دارد و با تمرین باید ان را بیدار و تقویت کنید ولی بعد از بدست اوردن مهارت باید دائم تمرین کنید تا توانایی شما کم نشود

تکنیک های مهم در ردیابی

 پیدا کردن جهت گنج:

آنتن ها را در دست بگیرید و  مطمئن شوید که آنها متعادل هستند . آنهارا به طور مستقیم در مقابل خودتان  قرار دهیدد، تقریبا موازی با یکدیگر دست ها چسبیده به بدن  :  ما می توانیم این حالت  آنتن را موقعیت “بی طرف” نام گذاری کنیم. حالا به دور یک دایره به قطر سه متر  به ارامی حرکت می کنید و  در دل میگویید هر طرف گنجی وجود دارد انتن به همان طرف منحرف شود  . چند دور به دور دایره فرضی به ارامی حرکت میکنید و گفته را تکرار میکنید و به واکنش انتن توجه میکنید  انتن باید مسیری خارج از محیط دایره را نشان دهد .روش دوم باز به دور دایره حرکت میکنید هر یک قدم که بر میدارید از انتن میپرسید ایا در جلو من گنجی وجود دارد و به جواب انتن توجه میکنید  اگر در مسیری جواب بله گرفتید به همان سمت حرکت میکنید . با این دو روش مسیری که باید حرکت کنید تا به گنج برسید مشخص میشود . 

اموزش حرفه ای ردیاب انتنی رازهای ناگفته ردیاب

به آنتن ها میگویید که در موقعیت موازی یا موقعیت خنثی قرار گیرند، و اگر پاهای شما بر روی گنج رفت آنتن ها بشکل ضربدر     –X– شوند. برای بالا رفتن تمرکز ذهنی میتوانید تکه ای طلا در دست داشته باشید . ولی کار بهتر نوشتن چیزی است که دنبال آن هستید و کاری است که آنتن ها باید انجام دهند .مثلا بنویسید آنتن ها دنبال گنج بروید وقتی روی طلا رسیدم با  ضربدر  شدن به من خبر بدهید . این نوشته را در دست خودتان نگه دارید و در دل ان را تکرار کنید . توجه کنید این کار بصورت کامل به ایمان و اعتقاد شما بستگی دارد . پس اگر به آنتن ها و توانایی خودتان ایمان نداشته باشید موفق نمی شوید . برای تقویت ایمان و نیروی ذهنی خودتان میتوانید روی کاغذ چند کلمه دعا هم بنویسید.

اموزش ردیابی طلا با ردیاب انتنی و شعاع زن طلا یاب

علائم دیگر انتن:

قبلا علامت ضربدر انتن را مشکوک ترجمه کرده بودیم . ولی ما می توانیم برحسب شرایط معانی دیگری به علامت های انتن نسبت بدهیم .هنگام راه رفتن اگر هر دو  انتن بسمت راست منحرف شد ما هم بسمت راست تغییر مسیر می دهیم و اگر هر دو انتن بسمت چپ منحرف شد مسیر حرکت خودمان را بسمت چپ تغییر میدهیم و هر گاه هر دو انتن بسمت هم حرکت کرد و به شکل ضربدر –X– شد یعنی روی هدف یا نزدیک هدف هستیم  بعد با روش سوال پرسیدن و گرفتن جواب بصورت بله یا نه به عمق و نوع جنس پی می بریم.

توجه کنید تفسیر وضعیت انتن ها قانون نیست یعنی خودتان با تغییر معانی انتن ها و اضافه کردن تفسیر های جدید برای وضعیت های دیگر انتن میتوانید موفقیت بیشتری بدست اورید مثلا  هر چه به هدف نزدیک تر میشوید انتن ها به هم نزدیک تر میشود و درست روی هدف بشکل ضربدر در می اید و اگر از روی هدف رد شویم  انتن ها از هم باز شده و بسمت عقب منحرف میشوند . به عکس های زیر توجه کنید

 

هفت جهت اصلی انتن های ردیاب

 مفهوم جهت های فرعی انتن های ردیاب

آموزش پیدا کردن فاصله شما تا هدف:

بعداز پیدا کردن مسیر هدف نوبت به پیدا کردن فاصله شما تا هدف است . برای اینکار سوال میکنید فاصله من تا هدف یا گنج بیشتر از ۱۰۰ متر است ؟ اگر جواب بله بود دوباره سوال میکنید ایا فاصله من تا هدف بیشتر از ۲۰۰ متر است ؟ و با پرسیدن سوال های بیشتر میتوانید فاصله خودتان تا هدف را پیدا کنید . حالا می فهمید قبول شدن در امتحان ها چه ارزشی دارد . اگر نمره قبولی نگرفته باشید تمام جواب ها غلط است و شما بیهوده در بیابان سرگردان شده و بیهوده حفاری میکنید . و به همه میگویید ردیاب ذرات را گرفته یا طلسم و جن گنج را جابجا کرده. درصورتی که ردیاب مقصر نیست . شما مهارت لازم را ندارید!

آموزش اندازه گیری عمق هدف:

پیدا کردن عمق هم چند روش دارد که شما هر روش را که دوست دارید میتوانید استفاده کنید.

روش اول و بهتر .سوال میکنید . عمق هدف بیشتر از ۵ متر است ؟ عمق هدف بیشتر از دو متر است و غیره و با توجه به جواب انتن عمق بدست میاید .

روش دوم:

روی هدف ایستاده  انتن ها را بصورت موازی در بیاورید. تصور کنید که  از سطح زمین به سمت هدف در عمق زمین حرکت می کنید  و در دل بگویید  من حرکت می کنم وقتی به اندازه عمق هدف از ان فاصله گرفتم دوباره انتن بشکل ضربدر در میاید . حالا حرکت کنید هر جا انتن بصورت ضربدر شد ان فاصله تا هدف برابر عمق تا هدف است . برخی این کار را جور دیگر انجام میدهند . وقتی روی هدف قرار دارند انتن بصورت ضربدر است ارام به جلو می روند  تا انتن ها کاملا از هم باز شوند و ان فاصله را عمق هدف در نظر میگیرند .

روش اندازه گیری عمق با ردیاب انتنی یا شعاع زن انتنی

روش اندازه گیری عمق با ردیاب یا شعاع زن انتنی

روش سوم اندازه گیری عمق :

در این روش روی هدف ایستاده و در دل میگوییم به جای هر متر از عمق هدف انتن یک دور حرکت کند. سپس تعداد دور انتن را شمرده و به عمق هدف پی میبریم .

  دقت کنید فقط از یکی از روش های اندازه گیری عمق استفاده کنید . روش اول بهتر و با تمرین های شما هماهنگ تر است ولی اگر استفاده از  روش دیگر برای شما راحت تر است از ان استفاده کنید. باید به ذهن خودتان تمرین بدهید تا جواب درست را به شما بدهد و با انجام همه روش ها ذهن شما گیج میشود و هیچوقت مهارت لازم را بدست نمی اورد.

آموزش تفکیک گنج طلا یا نقره . سکه . سنگ قیمتی و غیره  بودن:

این کار بسیار ساده است وقتی مکان گنج را پیدا کردید بالای هدف ارام و ساکت قرار بگیرید چند نفس عمیق بکشید و از انتن بپرسید. ایا زیر پای من طلا است ؟ ایا زیر پای من سکه است ؟ ایا زیر پای من مجسمه است؟  با پرسیدن سوال های مختلف با توجه به جواب های بله یا نه میتوانید به همه چیز را بفهمید.

 جواب آنتن زمانی  درست است که در امتحان ها نمره قبولی گرفته باشید وگرنه ردیاب هر جا را نشان دهد خطا است

آموزش پیدا کردن وزن مال یا تعداد سکه ها :

وقتی مشخص شد مال زیر پای ما چیست حالا نوبت فهمیدن تعداد یا وزن انها است  . به این ترتیب سوال کنید وزن مال بیشتر از یک کیلو است؟وزن مال بیشتر از نیم کیلو است ؟ تعداد سکه ها بیشتر از ۱۰۰ عدد است ؟ تعداد سکه ها بیشتر از ۵۰ عدد است؟و با پرسیدن سوال های مختلف به تعداد و وزن تقریبی مال زیر خاک پی میبرید.

 جواب آنتن زمانی  درست است که در امتحان ها نمره قبولی گرفته باشید وگرنه ردیاب هر جا را نشان دهد خطا است

آموزش پیدا کردن حفره و  منابع آب زیر زمینی:

این کار هم ساده است فقط سوال میکنید و به جواب انتن توجه میکنید .حالا متوجه میشوید چرا تمرین های قبلی مهم هستند و چرا می گویم تا وقتی از امتحان ها نمره قبولی نگرفته اید دنبال پیدا کردن گنج نروید. 

 

 جواب آنتن زمانی  درست است که در امتحان ها نمره قبولی گرفته باشید وگرنه ردیاب هر جا را نشان دهد خطا است 

 

اگر در چند ماه اول موفق نمی شوید . به این دلیل است که پاسخهای رفلکس شما هنوز به اندازه کافی سریع نیست: ذهن و بدن شما هنوز توانایی آنچه که باید انجام دهید را ندارد، ( مثل یاد گرفتن دوچرخه سواری ) خیلی نگران نباشید . این بدان معنا نیست که شما نمی توانید این کار را انجام دهید ،فقط  نیاز به تمرین بیشتری دارید،

آرام باشید:

تا انجا که میتوانید آرامش خود را حفظ کنید. سعی نکنید با زور و فشار از انتن جواب بگیرید . کاملا ارام و رها باشید فقط به ارامی در دل چیزی را که میخواهید تکرار کنید و به چیزی فکر نکنید 

تجسم ذهنی:

چیزی را که دنبال ان هستید در ذهن تجسم کنید.مثلا طلا یا گنج یا حفره چطور است؟   از چه چیزی ساخته شده و چه رنگی است؟ اگر حالا آن را لمس کنید، چه احساسی دارید؟ از حس های دیگر خود استفاده کنید: بوی، طعم و مزه. گوش دادن به صدا  و دیگر چیزهای مربوط به چیزی که دنبال ان هستید . مثلا حفره : احساس سردی ، رطوبت و تاریکی ان را احساس کنید. ساخت یک تصویر از مکان، و همه  آن چیزها را در ذهن داشته باشید. این چیزی است که شما دنبال آن هستید. تصویر ان را  در ذهن داشته باشید، دوباره سعی کنید و هدف را دنبال کنید.یکی دیگر از روش های معمول که به شما کمک می کند این است که نمونه ای از چیزی که به دنبال ان هستید را با خود حمل کنید .که به خوراک معروف است. یا روی یک تکه کاغذ بنویسید دنبال چه چیزی هستید و ان را در دست نگه دارید.

خطا در ردیابی:

اولین موضوع مهم این است که ردیاب خطا ندارد . این شما هستید که خطا دارید . ردیاب انتنی یا شاقولی گوش به فرمان شما است اگر شما درست ردیابی کنید انها هم درست جواب میدهند. اولین چیزی که خطای شما را کم میکند تمرین زیاد است . خستگی .ناراحتی یا اب و هوای بد بر روی ردیابی شما اثر دارد . هرچند با تمرین زیاد در طول سال ها این اثر و خطا کم میشود . پس زمانی که خسته  یا ناراحت هستید و اب و هوای بد شما را کلافه کرده ردیابی نکنید . صحبت همراهان بد گمان که کار شما را قبول ندارند روحیه شما را ضعیف و قدرت ردیابی شما را کاهش میدهد. ذهن اپراتورهایی که درست و کافی تمرین نکرده اند تحت تاثیر اطرافیان قرار میگیرد و هر جا و مکانی را که انها فکر میکنند اپراتور  هم با ردیاب همان نقطه را نشان میدهد . ممکن است این کار برای تست توانایی اپراتور خوب باشد ولی سر زمین جز حفاری بیهوده چیزی بدست نمی اورد.تا میتوانید بی ذهنی را تمرین کنید . خودتان برای جهت دادن به انتن تلاش نکنید. اجازه دهید انتن خود بخود حرکت و مکان را پیدا کند.

 روش های کاهش خطا:

همه می دانند خطای ردیاب بسیار زیاد است و برای رفع ان راه حل هایی پیشنهاد کرده اند . این راه حل ها بدون توجه به اصول عملکرد ردیاب پیشنهاد شده در نتیجه بجای انکه خطای ردیاب را کاهش دهد خطای ردیاب را افزایش داده است  .در ادامه به نمونه ای از این نوع راهنمایی ها اشاره میکنم ( استفاده از قطب نما – حرکت از شمال بسمت جنوب- از چند جهت بسمت هدف حرکت کردن و غیره ) ایا این روش ها برای  اطمینان شما از ردیابی مفید است ؟ من فکر نمی کنم مفید باشد چرا ؟ 

چون عزیزانی که این روش ها را ایجاد کرده اند از چگونگی عملکرد ردیاب آگاهی نداشته اند پس روش های آنها جواب نمی دهد . اگر خوب مطالعه کرده باشید متوجه میشوید از زمانی که سوال می پرسید  تا زمانی که جواب میگیرید فقط ده الی ۱۵ ثانیه جواب انتن درست است .برای اینکه جواب انتن برای مدت بیشتری درست باشد شما باید سال ها تمرین کنید یا استعداد بسیار بالایی در ردیابی داشته باشید . ( توجه افراد تحصیل کرده معمولا توانایی کمتری در ردیابی  دارند و باید بیشتر تمرین کنند) افراد کم سواد یا بی سواد  کودکان  و خانوم ها توانایی بیشتری دارند . معمولا ذهنی که بسیار دگیر مشکلات مختلف فکری است دیرتر امادگی لازم را بدست می اورد . مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی به ذهن صدمه زده و توانایی را کاهش میدهد.  

سوال:

درود مهندس رضایی عزیز
 آیا مطالعه هم زمان در زمینه علائم و نشانه های دفینه میتونه تاثیر مخربی تو نحوه پیشرفت من در زمینه ردیابی بذاره ؟احساس خودم اینه که باید یکیش رو انتخاب کنم چون به نظرم مطالعه علائم میتونه باعث عدم تمرکزم بشه چون اگه به مرحله ای برسم که برای ردیابی بیرون برم ممکن با دیدن هر نشانه‌ای تمرکزم رو نسبت به ردیاب از دست بدم و نتوانم نتیجه درست بگیرم یه جورایی احساس میکنم ممکنه در آینده باعث سر در گمی بشه برام.حالا به نظرتون این دو میتونن مکمل هم باشن و یا با نظر من موافق هستین که باید یکی از این دو مقوله رو انتخاب کنم.
با تشکر مجدد از وقتی که میذارین

جواب:

اصول ردیابی
با سلام و تشکر تا حدی حق با شما است اگر شما سنگ و مجسمه ای یا علامتی را ببینید و از قبل هم در مورد ان چیزی مطالعه کرده باشید این موضوع صد در صد روی ذهن شما اثر گذاشته و در ردیابی خطا ایجاد میکند – پس چه کار کنیم ؟ خیلی ساده اول به حرف اطرافیان گوش ندهید حتی اگر شده با گوشی به موزیک گوش دهید یا تنها دنبال ردیابی بروید و تا جایی که ممکن است به اطراف نگاه نکنید که دیدن علائم و نشانه ها ذهن شما را فریب دهد بعد دیدن علائم و نشانه ممکن است نتوانید با ردیاب جواب درست بگیرید.   ان موقع بهتر است از فلزیاب استفاده کنید   اگر گروهی شما را به منطقه ای ببرند و کلی در باره علائم و گنج صحبت کنند به احتمال زیاد ردیابی شما دچار خطا میشود پس تنهایی برای ردیابی بروید و به اطراف نکاه نکنید اجازه دهید انتن شما را هدایت کند به گفته و داستان های دیگران یا علائم و نشانه ها دقت و توجه نکنید تا ردیابی شما خطای کمتری داشته باشد بعد دیدن علائم یا حتی مشخص کردن نقطه و کمی حفاری ردیابی دوباره به احتمال زیاد با خطا همراه خواهد بود.در این زمان استفاده از فلزیاب بهتر است . تا جایی که امکان دارد بهتر است از ردیاب فقط برای مشخص کردن منطقه ای که گنج در ان وجود دارد استفاده کنید مگر انکه استاد بی نظری و ماهر  باشید

 

یک داستان تکراری:

استاد من با ردیاب یک نقطه را گرفتم .برای اطمینان از شمال به جنوب و از شرق به غرب هم ردیاب زدم از هر جایی و با هر روشی که ردیاب می زدم  انتن ها همان نقطه را نشان می داد بعد یک متر حفاری دوباره ردیاب زدم انتن همان نقطه را نشان داد . دیگر اطمینان داشتم مال بزرگی انجا است . بعد دو متر حفاری دیدم هیچ آثاری از گنج نیست دوباره ردیاب زدم انتن ها چیزی نشان ندادند. دلیل آن چیست . آیا ردیاب ذرات را گرفته.

جواب :

نه عزیز ردیاب ذرات را نگرفته اصلا ذراتی نبوده تا ردیاب آن را بگیرد . پس دلیل این اتفاق چه بوده ؟ ببینید دوستان ردیاب یک ابزار ذهنی است پس اگر درست تمرین نکرده باشید خطا می زند . منظور از خطا این نیست که ذرات را می زند  . بدون دلیل زمین خدا را می زند همین .به همین سادگی چون شما آمادگی و مهارت کار با ردیاب را ندارید .  

توضیح اتفاق:

در ابتدای دستان شما لرزیده و باعث شده تا انتن جهتی را نشان دهد. با دیدن حرکت انتن به یک سمت شما هیجان زده شده اید این موضوع باعث شده ذهن شما برای ایجاد خوشحالی و هیجان دوباره به دستان شما را فرمان دهد تا آنتن دوباره ان سمت را نشان دهد . هر چه بیشتر با ردیاب مکان را تست کنید جواب های آنتن هم قوی تر میشود. ولی بعد حفاری وقتی با چشمان خودتان می بینید  چیزی داخل چاله نیست و اثری از گنج وجود ندارد نا امید میشوید . با ناامیدی  دوباره ردیاب می زنید این بار ردیاب چیزی نشان نمی دهد. چرا ؟ چون در دل می دانید انجا چیزی نیست . و ردیاب فقط  چیزی را نشان میدهد که در ذهن شما است . ذهن آموزش دیده به دستان شما فرمان درست میدهد و انتن را بسمت گنج منحرف می کند . و ذهنی که آموزش ندیده توسط تخیل و افکار اشتباه انتن ها را بسمت ناکجا اباد منحرف میکند.

ذهنی که آموزش ندیده توسط تخیل و افکار اشتباه انتن ها را بسمت ناکجا اباد منحرف میکند.

بار ها افرادی تماس گرفته . میگویند ردیاب نقطه ای را نشان میدهد ولی ما اطمینان نداریم . نظر شما چیست ؟ به نظر من چیزی انجا نیست اپراتوری که به کارش شک دارد هنوز اپراتور واقعی نیست و باید بیشتر تمرین کند  

  بهترین راه کاهش خطا تمرین بیشتر و گرفتن نمرات بالاتر در تمرین ها و در نهایت به همراه داشتن یک فلزیاب ساده است تا از حفاری بیهوده جلوگیری شود. برخی از عزیزان می پرسند چرا از هر ۱۰۰۰ نفر یکی استاد واقعی ردیاب میشود ؟ عزیزان هر ساله هزارن نفر به امید پزشک شدن در کنکور شرکت میکنند .از میان انها شاید ۲۰۰ نفر وارد دانشگاه پزشکی میشوند . و از میان این ۲۰۰ نفر ده جراح و شاید در بین انها یکی جراح پنجه طلایی میشود . این کار هم همینطور است بیشتر افراد پس از چند هفته تمرین خسته میشوند . ولی در بین هر ۱۰۰۰ نفر یک ادم سمج و سر سخت پیدا میشود و میگوید اگر صد سال هم طول بکشد من هستم و تمرین میکنم . استعداد دارم یا نه . توان دارم یا نه  . مهم نیست باید در ردیابی استاد شوم. این فرد با اراده در اینده استاد واقعی ردیاب میشود.

با تبریک به تو  آدم سمج با اراده  و  استاد  آینده 

آنتن ها :

ممکن است انتن ها برای دست شما مناسب نباشد . پس  بسته به سلیقه و احساس خود تان میتوانید انتن ها را کوچکتر یا بزرگتر بسازید با انتنی کار کنید که با ان احساس راحتی میکنید تنها نکته مهم در باره انتن این است که انتن باید داخل دسته به راحتی حرکت کند و گیر نکند.

زاویه نگه داشتن انتن ها :

اگر سر انتن ها زیاد بسمت پایین باشد حساسیت انتن کم شده و حتی ممکن است کار نکند . برعکس اگر انتن ها کاملا موازی باشند ممکن است بسیار حساس شوند و دائم به سمت چپ و راست حرکت کنند . پس با تمرین و دقت بیشتر زاویه درست را پیدا کنید. زاویه درست به مهارت شما بستگی دارد.

جنس انتن ها:

جنس انتن ها مهم نیست حتی بزرگی و کوچکی انها هم مهم نیست . پس آنتنی بسازید که هنگام کار خودتان احساس میکنید با ان راحت هستید.

وزن انتن ها:

اگر آنتن ها سبک باشند بهتر است ولی اگر زیاد سبک باشد باد ان را منحرف میکند . توجه کنید تا جای ممکن انتن ها روی دسته تعادل داشته باشند.

ردیابی مثل دوچرخه سواری است . با راهنمایی دیگران نمیتوانیم دوچرخه سواری را یاد بگیریم ولی با تلاش به یک باره خودمان را در حال دوچرخه سواری میبینیم  

 

حالا می فهمید قبول شدن در امتحان ها چه ارزشی دارد . اگر نمره قبولی نگرفته باشید تمام جواب ها غلط است و شما بیهوده در بیابان سرگردان شده و بیهوده حفاری میکنید . و به همه میگویید ردیاب ذرات را گرفته یا طلسم و جن گنج را جابجا کرده. درصورتی که ردیاب مقصر نیست . شما مهارت لازم را ندارید!

 

برای آنکه زود تر و بیشتر نتیجه بگیرید به نکات زیر توجه کنید:

 

 به کاری که میکنید ایمان کامل داشته باشید اکر با ناامیدی و شک و تردید تمرینن کنید نتیجه نمیگیرید

به ردیاب خود احترام بگذارید و ان را به دیگران ندهید انجام ورزش یوگا حفظ ارامش کمک زیادی میکند افراد بی سواد و جوان نتیجه بهتری میگیرند
اعتقاد و ایمان قلبی بسیار مهم است اگر به کاری که میکنید ایمان ندارید و یا انقدر صبر و تحمل اراده ندارید این تمرینها را انجام ندهید چون نتیجه نمی دهد.

ممکن است بپرسید چقدر طول میکشد تا در کار مهارت پیدا کنم ؟

این بستگی به ایمان و اعتقاد قلبی شما به کار – مدت زمان تمرین  و استعداد ذاتی شما دارد ممکن است در مدت ۶ ماه استاد شوید و ممکن است پس از ده سال هم کاری از شما بر نیاید پس اگر صبر و حوصله ندارید با خرید ردیاب های گرانن قیمت پول خود را هدر ندهید چون خرید ریاب گران کمکی به شما نمیکند اگر با ردیاب ارزان قیمتی که خود ساختید نتیجه گرفتید برای بدست اوردن نتیجه بیشتر میتوانید یک ردیاب بهتر بخرید .ولی این کار ضروری نیست.

نکته اخر اینکه  شما حتما  کلمه ریاضت را شنیده اید ریاضت میتواند کمک موثری باشد، راحت ترین روش ریاضت ان است که موقع تمرین اگر مکان  اشتباهی را مشخص کردید با یک چوب کوچک به ارامی  کف دست خود را بزنید و هر وقت مکان درستی را پیدا کردید به خودتان افرین بگویید یا همان دستی را که با چوب میزنید نوازش کنید شدت تنبیه یا تشویق به خوداتان بستگی دارد.

در وجود همه انسانها کمی استعداد ردیابی وجود دارد و اگر کسی چیزی مخفی کند شاید بتوانید با کمی تمرین ان را پیدا کنید ولی شما باید بتوانید لوازمی را که قرنها پیش مدفون شده است را  پیدا کنید .از همین استعداد که ممکن است در وجود شما هم باشد  فروشندگان ردیاب استفاده میکنند و ردیاب های خود را به قیمت بالا  میفروشند!
توجه کنید که کار با ردیاب های گمانه زن  یکی از هنرهای  علوم غریبه است و خرید ردیاب انقدر که فکر میکنید مهم نیست. اگر در کار با ردیاب استاد باشید و استعداد لازم را داشته باشید هیچ چیز جای ردیاب را نمی گیرد پس من نمیگویم ردیاب استفاده نکنید. فقط میگویم برای ردیاب گمانه زن پول زیادی پرداخت نکنید و خودتان  بسازید.

رعایت نکات زیر در کار با تمام ردیابها مهم است

شناخت و اگاهی از اساس کار ردیاب و میزان دقت و خطای ردیاب

آرامش و رلکس بودن و تعادل کامل جسمی و روانی اپراتور در حین کار با انواع  ردیابهای انتنی و شاقولی  

حین ردیاب زنی تمرکز کامل داشته باشید و از دوستان و همرهان خود بخواهید از ایجاد هر نوع عملکرد و گفتگو و هر آنچه که توجه شما را به  خود بگیرید خود داری کنند. اگر تنها برای ردیابی بروید بهتر است

ردیابهای دونفره خطای زیادی دارد از انها استفاده نکنید بهتر است چرا؟ چون به ارامش ذهنی و مهارت هر دو نفر نیاز است و عملکرد مکانیکی ردیاب دو نفره  به گونه ای است که خطای بیشتری ایجاد میکند 

اگر دقت بالایی از ردیاب خود انتظار دارید بهتر است از یک فلزیاب کمک بگیرید یا باید سال های طولانی تمرین کنید

اشتباهی که بسیاری از کاوش گران میکنند این است که در حال حرکت مسیر را پیگیری میکنند . روش اصولی این است که برای پیدا کردن هدف هر چند متر یک بار ایستاده و مجدد در حال توقف مسیر را ردیابی کنید 
در حین ردیابی مسیر و پیش روی دقت کنید که به علائم نشانه ها و گفته های دیگران توجه نکنید این کار خطای شما را بالا میبرد و شما را از مسیر اصلی دور میکند

پس از رسیدن به محدوده هدف حتما محدوده را با شعاع  چند متر  با یک فلزیاب نقطه زن  بررسی کنید تا از حفاری بیهوده جلوگیری کنید

 

تمام ردیاب های فرکانسی – جیوه ای خوراک خور از نوع گمانه زن است

 

راهنمایی های یک استاد ردیاب :

تا انجا که میتوانم برای ردیابی تنها  میروم  چون ذهن و  فکر  و همینطور حرف زدن انها ذهن مرا  آشفته و خطا در ردیابی را بالا میبرد 

اگر کسانی  با من همراه هستند به حرف انها گوش نمیدهم  حتی داخل گوشم چیزی میگذارم  یا گوشی موزیک گوش میکنم  تا صدای انها را نشنوم  به آنها می گویم در باره اینکه به کجا شک دارند و یا از کجا می دانند مالی اینجا است چیزی به من نگویند

به اطراف نگاه نمی کنم چون ممکن است دیدن علائم و نشانه ها ذهن مرا فریب دهد و در ردیابی خطا ایجاد کند 

وقتی نقطه ای را شناسایی  و مقداری حفاری کردم دیگر با ردیاب بودن مال داخل چاله و یا چقدر مانده تا به مال برسم  را  تست نمی کنم چون در این هنگام ذهن خسته شده و گرفتن هر جوابی از ردیاب به احتمال زیاد  اشتباه است . پس از مشخص کردن مکان دفینه با ردیاب برای کاهش خطا استفاده از یک فلزیاب بهتر است .

پس از مدتی  کار با انتن یا شاقول دیگر به ان نیاز ندارید بدون انها با رفتن به هر منطقه ای فورا متوجه میشوید در ان منطقه مال هست یا نه و بدون استفاده از انتن روی مال می روید . من از انتن و شاقول فقط زمانی استفاده میکنم که می خواهم اطرافیان حرفم را باور کنند وگرنه به انتن نیازی ندارم ولی بعد مشخص کردن نقطه  خصوصا بعد کمی حفاری دیگر ردیاب جواب درست نمیدهد پس برای دقت بیشتر  یک فلزیاب به همراه دارم

 توجه: همانطور که گفتم جواب فقط برای ده ثانیه اول درست است و پس از ان فکر های مختلف که به ذهن شما می رسد و خستگی و شک و تردیدها روی عملکرد انتن و شاقول اثر بدی می گذارد و خطا را بالا می برد مگر انکه استعداد و توانایی خیلی بالایی داشته باشید و سال های طولانی تمرین و کاوش کرده باشید 

 

راز ردیابی در بی ذهنی است حداکثر برای ده ثانیه نباید به چیزی فکر کنید .به حرف دیگران گوش و یا دقت نکنید اینکه به کجا شک دارند و از کجا میدانند گنج کجا است

اموزش حفاری قبر از استاد ردیاب :  

سلام دورود به استاد بزرگوار جناب آقای مهندس رضایی
بنده می خواستم درمورد حفاری قبر را که یا دو عدد آنتن خالی و فلزیاب گلکسار تجربه کرده ام در اختیار کانال بگذارم اگر صلاح بود بگذارین کانال تا بقیه هم استفاده کنند 

معمولا در سه نقطه قبر امکان مال وجود دارد زیر سر زیر شکم زیر پا آن هم از بیست سانت گرفته تا یک متر بعد  اگر جسد مرد بود زیر سر آن را جست جو کنید اگر جسد زن بود زیر شکم را جست جو کنید و اگر بچه بود زیر پای او را باید جست جو کرد حالا از کجا بدانیم   این جسد مرد است یا زن قسمت پایین قفسه سینه همان دنده ها را بشمارید اگر هفت تا بود مرد است و اگر عدد شش عدد بود  زن است بچه هم که از روی اندازه و اندام مشخص است من خودم با دستگاه گلکسار تازه یکی را باز کردم درست بیست سانت زیر سر یک جسد مقداری مفرق پیدا کردم

 با تشکر از لطف بی پایان ایشان

سوال :

 ممکن است این سوال پیش بیاد اگر ایشان استاد هستند پس چرا از فلزیاب  ۶۰۰۰ گلکسار هم استفاده میکنند ؟؟

بعد پیدا کردن مکان و کمی حفاری دیگر ذهن برای ان نقطه جواب درست نمیدهد .چرا ؟؟؟

حداکثر ده ثانیه بعد از پرسیدن سوال شک و تردید و افکار مختلف وارد ذهن میشود و دیگر به جواب ردیاب نمی توان اعتماد کرد . برای همین است که همیشه می گویم وقتی از ردیاب سوال می کنید جواب حداکثر برای ده ثانیه اول درست است و  هر جوابی بعد ان قابل اعتماد نیست  پس  وقتی روی یک نقطه یا مکان جوابی از ردیاب نگرفتید دائم سوال را تکرار نکنید . در این موقع  فلزیاب شک ها را رفع می کند و شما با اعتماد بیشتری حفاری میکنید .

یکی دیگر از دلایل استفاده از فلزیاب:

اگر بخواهید جایی را که دیگران حفاری کرده اند را با ردیاب تست کنید ردیاب جواب درست نمی دهد . چرا ؟

 در این حالت با دیدن چاله ذهن دچار شک و تردید میشود و این موضوع در نتیجه ردیابی حتما خطا ایجاد می کند توجه کنید هنگام ردیابی به علائم و نشانه ها یا حرف های دیگران توجه نکنید چون در ردیابی خطا ایجاد میکند

آموزش اندازه گیری حفره یا جنس:

وقتی هدف را مشخص کردم دو تا آنتن را به دست می گیرم انتن دست راستم صاف رو به جلو و آنتن دست چپم سر به پایین نگه می دارم روی هدف قرار می گیرم به سمت بیرون هدف آهسته حرکت می کنم هر جا آنتن دست راستم برگشت همان جا را  با پا خط می کشم یا علامت میزنم  هرچهار طرف همین جور خط می کشم با این روش من می توانم حدس بزنم  چه چیزی چیزی را گرفتم  .

شکل اندازه هدف  چقدر است:

از روش بالا برای اندازه گیری بزرگی یا کوچکی مال زیر خاک میتوان استفاده کرد

یک خاطره.
نزدیکی شهرمان یه تپه است این تپه دست ساز است رفتیم اونجا من سیم ( منظور استاد با انتن ردیابی کردن است) زدم دیدم درهفت متری جنس است تا خواستم عمق حفره بزنم ۲۵ دور چرخیم سرم گیج رفت گفتم ایجا یک چاه است بیشتر از ۲۵ متر دوستانم گفتن این امکان ندارد گفتم روی چاه یک متر نیم خاک است بعدا یک نفر آمده بود به برای گذاشتن دگل ایرانسل  با یک چاه طبیعی روبرو شده بود یکی از کسانی که دیده بود من اونجا را یک چاه زده بودم به مهندس اون پروژه گفته بود یک نفر با سیم زنی گفته بود اینجا چاه است بعد اونها زنگ زدن گفتند بیا با ما کار کن من قبول نکردم تحدید کردن التماس کردن با هزار مکافات از دست شان در رفتم سیم کارتم  را هم عوض کردم و دیگر پیدایم نکردند

 

=================================================

سوال ها :

اولین و مهم ترین سوال :

استاد شما در آموزش گام به گام گفتید جیوه فرکانس و مواد معدنی در کار ردیاب هیچ اثری ندارد پس چرا خودتان روش ساختن ردیاب با گوشی تلفن را تو سایت گذاشتید ؟ ما با ساختن ان ردیاب ها خیلی ضرر کردیم .

جواب :

دوست عزیز بار ها گفتم  و همینطور اول همه  کتاب ها یا مقاله های آموزش ردیاب نوشتم  قبل از ساختن ردیاب مقاله یا کتاب == آموزش گام به گام ==را مطالعه  کنید  . و بعد ردیاب بسازید  – حالا این سوال را می پرسید پس چرا شما روش ساختن انها را تو سایت گذاشتید . شرکت های زیادی ردیاب فرکانسی یا جیوه ای و انواع دیگر تولید  و با تبلیغ های دروغین و با قیمت های بسیار بالایی به مردم می فروشند -من کاری کردم که شما بجای اینکه یک الی بیست میلیون تومان ضرر کنید-با حداکثر بیست هزار تومان ان را برای خودتان بسازید . و کار با ان را تجربه کنید . از ان گذشته عزیزان زیادی هستند که  هر چه به انها می گویم فرکانس و جیوه اثری ندارد باور نمی کنند و با اسرار از من می خواهند برای انها ردیاب بسازم . با اموزش تبدیل گوشی به انواع ردیاب به انها ردیاب خیلی ارزان دادم و هم جلو بد نامی خودم را به عنوان فروشنده ردیاب گرفتم.  اگر کسی قبل از ساختن ردیاب تمام مقالات یا  کتاب های ردیاب  را خوب مطالعه می کرد. متوجه می شد با دو عدد میله هم میتواند به خوبی ردیابی کند- پس هزینه ساختن ردیابش بسیار کمتر  یا حتی رایگان می شد – ولی برخی از عزیزان توجه نمی کنند فقط عکس را می بینند و می سازند . مطالب را با دقت  مطالعه نمی کنند به نوشته ها و گفته های من توجه نمی کنند  .به قسمت سوال های سایت و کانال و همینطور ابتدای اول همه مقالات ردیاب توجه کنید ببینید چند بار  نوشتم قبل از ساختن یا خرید ردیاب مقاله  یا  کتاب ===  آموزش گام به گام === را مطالعه کنید.    ببخشید ضرر شما برای کم توجهی خودتان است

سوال:

 دلیل احساس شوک و لرزش هنگام کار با انتن ردیاب چیست؟ 
سلام استاد من موقعی که ردیاب میزنم انگار یه چیزی دستم رو تکون میده مثل یه شوک کوچیک و ردیاب یه کم حرکت میکنه و توقف  میکنه همینطور ادامه داره تا به سمت هدف بچرخه علت چیه ؟ بیشتر سمت رگ دستم وارد میشه و دست خودم نیست یه شوک کوچیک است.

جواب 

نگران نباش عزیز —- روش کار ردیاب انتنی از نظر علمی به این صورت است ——- اول —— بخشی از مغز انسان در صورت تمرین درست و مداوم تبدیل به نوعی رادار زیر زمینی میشود — هنوز کسی اطلاعات درستی در باره اینکه مغز چگونه اینکار را انجام میدهد  ندارد — بهتر است بگویم این اطلاعات بسیار محرمانه است زیرا ارتش امریکا سال های طولانی برای ردیابی زیر دریایی های روسی با استفاده از توانایی های مغز انسان آزمایش های زیادی انجام داده بود—— وقتی مغز شما مکان طلا را پیدا میکند باید با روشی جای ان را به شما نشان دهد —- برای اینکار با ایجاد برخی فرامین ناگهانی در عضلات دست و بازو سعی میکند انتن را بسمت درست حرکت دهد — در این حالت ممکن است لرزش یا شوک ضعیف یا قدرتمندی را در دست تان احساس کنید که مهم نیست نگران نباشید — ذهن یا مغز شما بصورت غیر ارادی در تلاش است تا با کنترل و تنظیم انتن ها بسمت هدف شما را راهنمایی کند — موفق باشید

سوال:

سلام. چرا موقع ردیابی با آنتن نفسم تنگ میشود؟

جواب :
سلام نفس تنگی شما  با ردیاب هیچ ارتباطی  ندارد . حتما بر اثر تمرکز و اضطراب چنان در گیر فکر و تمرکز میشوید که خوب نفس نمیکشید. معمولا زمانی که انسان خیلی زیاد روی چیزی تمرکز میکنید یا  افکار ناراحت کننده ای در ذهن دارد  ناگهان یک نفس عمیق میکشد . و دلیل ان اختلال در تنفس عادی است  . سعی کنید با آرامش کار را پیش ببرید.

 

سوال:

ایا واقعا انسان میتواند چیزها را ردیابی کند ؟چرا انسان چنین توانایی دارد ؟ این قدرت به چه دلیلی در انسان وجود دارد ؟ 

دانشمندان باور دارند که انسان توانایی ردیابی را دارد، تا آنجا که به نظر می رسد این توانایی یک نیروی طبیعی در انسان و حتی حیوانات است.  همه حیوانات به کمک غریزه از چندین کیلو متری به سوی آب حرکت میکنند. این غریزه در انسان هم وجود داشته ولی بدلیل استفاده نکردن انسان های شهر نشین از این غریزه این توانایی در انها کاهش پیدا کرده است ولی با تمرین درست این توانایی بیدار شده و میتوان از ان برای پیدا کردن چیزهای دیگر مثل گنج استفاده کرد .البته تعداد کمی از مردم دچار مشکل می شوند ولی باقی به مقدار کم و یا زیاد میتوانند به این مهارت دست پیدا کنند.

 اکثر ما می توانیم این هنر را با تمرین و استقامت پرورش دهیم.

سوال:

ایا انواع  ردیاب انتنی ( مثل ردیاب جیوه ای – فرکانسی – خوراک خور ) و شاقولی برای پیدا کردن طلا از یون طلا استفاده میکنند ؟

جواب:

این گفته هم یک  نظر غلط در باره اصول کار کردن ردیاب های آنتنی و شاقولی  است در مطالب آموزشی قبلی گفتم فلزات بر اثر پوسیده شدن در زیر زمین یون ازاد میکنند ولی چیزهای دیگری هم هستند که یون ازاد میکنند مثل سیمهای روی تیر برق  و غیره….  مهم انکه یون طلا با یون نقره و اهن  و یون جریان برق هیچ فرقی با هم ندارند . از ان گذشته شما انتظار دارید یون طلا از فاصله ۱۰۰ متری انتن ردیاب را بسمت خودش جذب کند در صورتی که نیرو و انرژی یون صد کیلو طلا بسیار کم است و انقدر قدرت ندارد تا بتواند انتن ردیاب را از فاصله ده سانتی متری حرکت دهد چه رسد به صد متری اگر شک دارید می توانید از آموزگاران فیزیک دوره دبیرستان سوال کنید .

اگر انتن ردیاب و شاقول یون طلا را ردیابی میکند پس چگونه مکان حفره و الماس و یاقوت را پیدا می کنند ؟ حفره و سنگ های قیمتی که یون تولید نمی کنند  

سوال:

ایا دوست دارید یک یون یاب واقعی بسازید و ببینید چه چبزهایی در اطراف شما یون تولید میکند ؟

جواب :

اگر دوست دارید به سایت های زیر نگاهی بکنید تا اطلاعات بیشتری در باره یون بدست بیاورید 

این نوشته ها را تو گوگل جستجو کنید :–-الکتروسکوپ دست ساز—ساخت الکتروسکوپ در خانه–اموزش ساختن الکتروسکوپ

سوال :

اگر ذهن انسان ردیابی میکند پس چرا از انتن و شاقول استفاده میکنیم؟

جواب :

هنگام ردیابی ذهن شما مچ دست شما را به ارامی حرکت میدهد این حرکت ها بسیار ضعیف و غیر قابل تشخیص هستند . انتن و شاقول این حرکات و لرزش های ضعیف دست را تقویت و اشکار میکند  اگر کسی به اندازه کافی و درست تمرین کند به انتن و شاقول نیازی ندارد و حتی با انگشت دست و یا حتی بدون انگشت هم میتوان ردیابی کرد  . البته عزیزان به کلمه تمرین درست توجه نمی کنند .

سوال:

منظور از تمرین درست چست ؟

جواب:

نوع تمرین برای استفاده از شاقول و انتن  برای ردیابی گنج با ردیابی  دزد یا فرد گم شده و یا درمان بیماری و کارهای دیگر با هم فرق دارند و اگر بخواهید بدون استفاده از انتن و شاقول  ردیابی کنید نوع تمرین کاملا فرق میکند پس برای هر کاری تمرین خاص خودش را باید انجام بدهد

سوال:

نظر کارشناسان در باره کارایی ردیاب چیست؟

جواب:

با وجود اینکه کار با ردیاب های گمانه زن کمی سخت و غیر قابل اعتماد هستند. ولی زمانی که ابزار های مهندسی قادر به کمک و یاری رساندن به شما نیستند انواع ردیاب های گمانه زن مثل ردیاب های شاقولی یا انتنی تنها گزینه هستند.

سوال :

درود بر شما
سوالاتی که اکثر کسانی که با ردیاب کار میکنن براشون این شک و سوال پیش میاد….
تست صحیح نقطه مورد نظر چیه ؟؟
چطور اپراتور متوجه بشه نقطه مورد نظر درسته ؟

جواب:
تنها تست این است که اپراتور انقدر گام به گام را تمرین کند تا در تمام امتحان ها نمره عالی بگیرد و راه دیگر داشتن یک فلزیاب ساده است و راه دیگری وجود ندارد.

سوال :

زبان ردیاب شاقولی و آنتنی :

سلام آقای مهندس هنوز منتظر زبان شاقول هستم. این را میدانم که شما هم گرفتاری اما خواهشن در چند سطر. توضیح بدهید. وقتی جهتی را نیت میکنم بعداز ده ثانیه گردشی میکند و به همان سمت حرکت میکند ولی بعد از حرکت به جلو ایستاده و گردش به راست و بعد گردش به چپ میکند بعضی موقع ها گردش تند است و گاهی کند و نمی دانم چه میگوید. اگر راهنمایی کنید. ممنون  میشوم

جواب:
با سلام و تبریک سال نو دوست عزیز زبان شاقول یا ردیاب انتنی  یک زبان رسمی و جهانی نیست یک سری فانون است که شما برای ذهن خودتان ایجاد میکنید تا ذهن ناخوداگاه شما ارام ارام با ان زبان با قسمت اگاه مغز شما ارتباط پیدا کند برای افرادی که با روان شناسی اشنایی ندارند ساده بگویم روش و علائمی که موکل با شما ارتباط برقرار کند این علائم را باید جوری برنامه ریزی کنید که درک ان برای شما اسان باشد و تا جای ممکن بتوانید با ان اطلاعات بیشتری دریافت و تفسیر کنید. پس تند و یا کند حرکت کردن و حرکات دیگر شاقول یا انتن قوانینی است که اول شما ایجاد میکنید بعد با ان قانون تمرین می کنید تا ذهن شما با آن قوانین عادت کند . وگرنه  حرکت انتن و شاقول بدون تمرین هیچ معنی خاصی ندارد. این شما هستید که به این حرکات معنی میدهید.  سعی می کنم تا چند ماه دیگر قسمت سوم که فقط مربوط به شاقول است را شروع کنم.

سوال :

در باره زبان آنتن و شاقول توضیح دهید منظور از این زبان چیست وچطور بوجود امده؟

جواب:

زبان چست و از کجا امده؟

برخی از عزیزان فکر میکنند زبان یک چیز مقدس و آسمانی است . برخی هم سوال می کنند چرا ما به سیب می گوییم سیب چرا چیز دیگر نمی گوییم  . زبان یک چیز الهی و آسمانی و مقدس نیست . زبان یک نوع قانون و قرار داد بین مردم است . برای مثال ما برای اینکه منظورمان را به یکدیگر بفهمانیم  قراردادی بین خودمان گذاشتیم تا به این چیز  خوراکی گرد و قرمز که از درخت اویزان است بگوییم سیب و در یک جای دیگر  مردم تصمیم گرفتند به همین چیز بگویند – اپل –  . حالا خودتان میتوانید یک زبان جدید بسازید بین خودتان و خانواده یا دوستان تان  یک قراردادی بگذارید و اسم همه چیز را عوض کنید .حالا یک زبان جدید دارید که فقط خودتان معنی ان را می فهمید . حالا برای اینکه بتوانیم با قسمت ناخوداگاه ذهن خودمان یا به زبان ساده موکل ارتباط برقرار کنیم  به یک زبان نیاز داریم  خودتان میتوانید یک زبان ساده بسازید که وابسته به جهت و حرکت های شاقول و آنتن باشد . این زبان  باید بتواند خیلی راحت به تمام سوال های شما جواب دهد .

ولی بعد ساختن این زبان جدید متوجه میشوید که این زبان جواب نمیدهد یا کار نمی کند  چرا ؟ 

بعد ساختن زبان باید ان را خوب یاد بگیرید ایا با یک بار نگاه کردن به کتاب زبان انگلیسی ان زبان را یاد می گیرید معلوم است که نه . پس باید انقدر تمرین کنید تا این زبان را خوب فرا بگیرید . پس  قبل از تمرین با سکه  و  تمرین های بعدی باید تمرین های اولیه در —گام به گام یک – را انقدر انجام دهید تا ذهن شما زبان انتن یا شاقول را به خوبی یاد بگیرد یکی از دلایل اینکه انتن ها حرکت نمی کنند یا به جهت اشتباه می روند برای این است که عزیزان تمرین های اولیه را سرسری میگیرند و فورا تمرین سکه را شروع می کنند پس عجله نکنید.

عجله نکنید به ارامی و ارامش تمرین کنید این توانایی فوری و به سرعت در وجود شما شکل نمی گیرد 

سوال :

سلام استاد  من به انتن فرمان حرکت میدهم  انتن سریع به هرسمت  میره و میگم برمیگرده میاد  سر جاش به هرسمتی  و طرف هرشیعی  که دستور بدم میره خوبه ؟

جواب :
بله خوب است شما زبان ردیاب را یاد گرفته اید حالا باید تمرین سکه را انجام دهید تا انتن ها یاد بگیرند به شما دروغ نگویند – با تمرین سکه انتن ها راست گفتن به شما را تمرین و یاد میگیرند.

سوال:

ببخشید مهندس برای تمرین های اولیه سکه که سکه جلوی چشممان هست باید وقتی سوال مییپرسیم به جواب فکر کنیم یانه؟

جواب:
برای تمرین اولیه که سکه جلو چشم است اشکالی ندارد به جواب سکه فکر کنید اگر انتن حرکت نکرد خودتان دست تان را جوری خم کنید تا انتن جواب درست را نشان دهد

سوال :

سلام آقای مهندس رضایی موقع کار با ردیاب برای موفقیت بهتر. چه دعایی همراه خود داشته باشیم ممنون . از اصفهان

جواب:
با سلام دوست عزیز – نوع دعا مهم نیست هر دعایی که به شما قوت قلب میدهد .ممکن است کسی روح پدر بزرگ خودش را صدا و از ان کمک بخواهد در واقع شما با این کار به نیروی درون خودتان انرژی مثبت میدهید پس هر دعایی مهم نیست . میتوانید یک قران کوچک به همراه داشته باشید و یک سوره را در دل بخوانید

سوال :

سلام آقای مهندس رضایی. بعد از سه ماه آموزش شیر و خط دو هفته هست که از صد سؤال هفتاد سؤال را صحیح جواب میدهم. جایی را در نظر دارم. آیا بنظر شما به صحرا بروم یا هنوز زوده. ولی خودم دوست دارم بروم ولی نظر شما برایم خیلی اهمیت دارد. ممنون

جواب:
با سلام و تشکر گام به گام دو را هم مطالعه و تمرین کنید رفتن به صحرا مشکلی ندارد داشتن یک فلزیاب ساده میتواند کمک بزرگی به اموزش شما باشد چون از حفاری بیهوده جلو گیری میکند. در ابتدا به دنبال پیدا کردن گنج بزرگ نباشید . بیشتر به دنبال چیزهایی باشید که تو عمق کم و حداکثر ده تا بیست سانت  زیر خاک باشد تا اگر تو ردیابی اشتباه کردید بیهوده چند متر حفاری نکنید و نا امید و خسته نشوید . پس به دنبال سکه یا یک تکه فلز کوچک تو عمق ده تا بیست سانت باشید برخی عزیزان جایی را با ردیاب نشان میکنند و انتظار دارند مالی در عمق یک تا دو متری قرار داشته باشد . بعد تو شک هستند حفاری کنند یا نه و حق دارند هنوز به خودشان اعتماد ندارند . پس اول با پیدا کردن چیزهای کوچک در عمق کم نیرو و توانایی ردیابی خودتان را تقویت و به ان اعتماد کنید بعد دنبال مال بزرگ باشید عجله نکنید به ارامی نیروی ردیابی در شما تقویت میشود. موفق باشید

خاطره ای با ردیاب و سوال:
سلام مهندس جان  من حدود ۲۰ سال گذشته  اولین بار دیدم که یه شخصی  با یه رادیو که خودش میگفت  دوتا انتن به واریابلش وصل بود هم طلا و هم شیشه از زیر زمین در اورد در عمق ۱،۵متری خودم با دو تا چشمام دیدم بله ذهنیت مهمه ولی باید پرورش بدی و از  راهش وارد شی به درونت از ذهن و از کاعنات بخوای تمرین کنی موفق میشی  

و اون وسیله فقط با بدن اون کار میکرد حتی من هم گرفتم دستم نتونستم انتنها رو مستقیم نگه دارم جالبه روی زمین جنسو هم میگفت چهارتا انتن داشت همه رو تست میکرد از یکی جواب میگرفت و اخرین جایی که وسیله رو دراوردیم حدود ۲۰۰ متر با ما فاصله داشت که ما رو کشوند و انتنها اصلا رو بلبرینگ وصل نبود میله رو مستقیم تو دستش بود بله ایشون واقعا استاد بود نه رادیوش

جواب :
با سلام بله باید ذهن را پرورش بدهی تا درست کار کند. یک انکته مهم ردیاب با بدن و دست او کار نمیکرد ان شخص خودش ردیاب بود و انتن ها بفرمان ان فرد بودند برای همین ان ردیاب در دست دیگری کار نمیکند چون هر کسی توان ان را ندارد که به انتن ردیاب فرمان بدهد

سوال :

عزیزان زیادی در باره ردیاب دو نفره سوال داشتند

دوستان ردیاب های دو نفره هم ردیاب ذهنی هستند پس تنها وسیله مهم انتن است و باقی فایده ای ندارد

 حالا چه کار کنیم که جواب بدهد ؟ به نکات زیر توجه کنید

ایا خطای ان بیشتر از ردیاب تک نفره است ؟ بله بیشتر است

چه کار کنیم تا خطا کمتر شود ؟ همیشه دو نفر ثابت باید از وسیله استفاده کنند تا ذهن انها ارام ارام با هم مرتبط و هماهنگ شود.  پس همیشه یک همکار ردیاب داشته باشید

در پایان ردیاب دو نفره بهتر است یا تک نفره ؟ ردیاب تک نفره بهتر است
کدام ردیاب تک نفره از همه بهتر است ؟ مدل دو انتن که در هر دست یک انتن فرار میگیرد

سوال:

بعضی عزیزان باز سوال تکراری می پرسند:

من یک بار حفره یا چاه و یا حتی مالی پیدا کردم هیچ تمرینی هم نکرده بودم دلیل چیست؟
عزیزان گاهی بصورت شانسی  اتفاقی می افتد . ممکن است یک خودرو تصادف کند و کاملا اوراق شود ولی راننده اسیب نبیند. ایا جادویی در کار بوده ؟ نه هزارن تصادف می شود یکی هم اینطوری برای شما عجیب است ولی برای یک استاد ریاضی و یا فیزیک یک چیز معمولی است و به ان قانون —احتمالات–می گویند.

چرا تو تمرین گام به گام گفتم باید از صد سوال حداقل ۷۰ الی ۸۰ سوال را درست جواب بدهید ؟ برای همین قانون احتمالات در ریاضی . اگر کسی از ۱۰۰ سوال ۶۰ سوال را درست جواب بدهد ممکن است شانسی و اتفاقی باشد  ولی اگر همیشه از ۱۰۰ سوال ۷۰ الی ۸۰ سوال را درست جواب دهد دیگر شانسی و اتفاقی نیست .

سوال :

با درود و خسته نباشید.
اگه در تمرین ها آنتن جواب داد به سئوال های ما بعد از جواب خود به خود به شکل عادی برمیگردد یا اینکه خودمان باید مچ دست را کج کنیم؟

جواب:

با سلام این بستگی به تمرین شما دارد ولی معمولا همانطور باقی میماند توجه کنید ردیاب اصلی ذهن شما است و شما به کمک انتن با ان ارتباط پیدا میکنید پس هر جور تصمیم بگیرید و فکرر کنید انتن همانجور کار میکند

سوال :

ممنون از راهنمایی هاتون.من تازه تمرین تمرکز رو شروع کردم.من از قبل به این قضیه ایمان داشتم و اتفاقا همیشه بعضی اوقات سعی میکردم به چیزی فکر‌نکنم و برای لحظاتی موفق میشدم تا اینکه مقاله های شما رو مطالعه کردم.‌هنوز ردیاب رو نساختم ولی همه چیزشو تهیه کردم و آماده است.هیچ عجله ای ندارم.به نظرم تمرکز کردن و بی ذهنی از همه مهم تره  و  بنیان کار از همه چیز مهم تر است .دوست دارم این تمرین رو به خوبی انجام بدم بعد برم سراغ مرحله بعدی. 

جواب:  

با سلام و تشکر – حق با شما است موفق باشید

سوال :

شما یون یاب  یا ردیاب یونی ساختید؟

اگه یه جای بکر و با نشانه ببرم میشه روش حساب کرد بعد با نقطه زن چک کرد، درسته؟

اگه بخوام نمیسازید؟ قیمتش چنده؟ 

 جواب :
 بله رو ردیاب یونی میتوان حساب کرد البته نه روی همه مدل ها .فعلا نمی سازیم قبلا دلیل ان را گفتم باور کنید اگر شما ردیاب بخرید من ضرر نمی کنم تنها را موفقیت با ردیاب همین گام به گام است. از نظر من  ردیاب یونی خوب که چه عرض کنم عالی است البته از نظر من ولی از نظر کسانی که از ان استفاده می کنند بدرد نخور است چون انتظار زیادی از ان دارند برای همین درست نمی کنم چون حوصله حرف شنیدن ندارم  موفق باشید

سوال مهم و حساس تمرین ردیاب:

سلام استاد مگه نمیگید که باید به هیچی فکر کنیم پس کی باید مثلا به سوال بله و نه فکر کنیم مثلا بگیم اگه سکه خط بود حالت انتن اینطوری باشد و اگه شیر بود حالت انتن اونطوری باشد خوب اینهم بالاخره توی ذهنمان هست

 موقع تمرین سکه. من قبل از اینکه تمرکز کنم بیام روی سکه .اول نیت کردم که اگر سکه شیر بود انتن اینطوی شود و اگه خط بود انتن اونطوری شود بعد اومدم روی سکه کاملا تمرکز کردم و به هیچی فکر نکردم و از ۱۰ مرحله ۸ بار درست زدم ایا روشم درست بوده یا نه؟ با تشکر

جواب:
با سلام سوال جالبی پرسیدی – از دو روش میتوان استفاده کرد :

روش اول :

ابتدا دست ها پایین و ازاد در ذهن چیزی را که نیاز دارید می گویید و بعد  چند نفس عمیق بدون اینکه به چیزی فلر کنید دست ها بالای هدف  یا همان سکه داخل لیوان  می برید  چشم ها  بسته باشند   بهتر است . حداکثر ده ثانیه به انتن اجازه کار میدهید بعد ان به انتن نگاه میکنید چون اندازه گیری زمان در این حالت سخت است . چند نفس عمیق  می کشید و بعد به انتن نگاه میکنید توجه کنید نگفتم حتما ده ثانیه یعنی یک ثانیه یا ۵ ثانیه خوب است ولی بیشتر از ده ثانیه نشود .

روش دوم:  

درست همانطور است که شما انجام دادید دست ها روی هدف می برید و  نیت میکنید (در ذهن چیزی را که نیاز دارید می گویید)چند نفس عمیق و بعد به انتن نگاه می کنید به نظر من روش اول بهتر است ولی در یک نفر ممکن است روش دوم بهتر جواب بدهد موفق باشید

سوال جالب در باره شاقول 
سلام مهندس جان امکانش هست از شاقول بپرسین ایراد کار من چیه ؟میدونم که خیلی وقته با شاقول کار نمیکنید .
اگه امکانش باشه بپرسید ممنون میشم .

جواب:
دوست عزیز هر کاری تمرین خودش را لازم دارد پرسیدن چنین سوالی به تمرین خاصی نیاز دارد که با کمک شاقول ذهن دیگران را کاوش و جواب بگیری شاید برای شما عجیب باشه ولی جواب تو ذهن خودت قرار دارد و من باید با کمک شاقول با ذهن شما ارتباط و جواب را بگیرم و به شما بدم در باره درمان بیماری هم همینطور متخصصین این رشته می گویند جواب درمان بیماری در ذهن نا خوداگاه ما قرار دارد البته ممکن است درک کلمه —— ذهن نا خودگاه —— برای شما مشکل باشد به زبان ساده فرض کنید تو مغز شما یک گاو صندوق است که جواب بیشتر سوال های شما داخلش قرار دارد ولی بدست اوردن ان جواب ها به این سادگی نیست برای بدست اوردن جواب هر سوالی باید از یک راه و روشی استفاده کرد من مدتی از تمرین ها دور بودم و فعلا نمیتوانم با این روش ها به کسی کمک کنم ببخشید.

مهم برای امتحان:

سوال:

با سلام روی سکه کاملا تمرکز کردم و به هیچی فکر نکردم و از ۱۰ مرحله ۸ بار درست زدم ایا روشم درست بوده یا نه؟ با تشکر

جواب:

بله ولی باید تعداد سوال را به صد عدد برسانید و بر طبق جدول به خودتان نمره بدهید و چند بار در چند روزهای مختلف به مدت یک تا دو ماه نمره عالی  بگیرید یک بار نمره خوب گرفتن کافی نیست .از ان گذشته زمانی که استاد ردیاب شدید  نباید تمرین ردیاب را کنار بگذارید وگرنه توانایی شما کم میشود

سوال:

استاد در روز سه یا چهار بار تمرین ها را انجام میدهم ایا باید هر بار . هر تمرین را صد بار تمرین کنم

جواب:
نه اول از تمرین با تعداد سوال کم شروع کن. بعد هفته ای یک بار برای امتحان صد سوال بپرس .باید در این امتحان نمره قبولی بگیری . وقتی مهارت بیشتری پیدا کردی بجای هفته ای یک بار امتحان. هفته ای دو تا سه بار امتحان با صد سوال را انجام بدهید تا دقت و مهارت شما بالاتر  رود .

سوال:

در تمرین هاب اولیه چرا  گفته شده اگر جواب غلط  بود  باید با دست خودمان انتن ها را به شکل جواب بله در بیاوریم

جواب:
سلام منظورم این است که وقتی داخل لیوان را نگاه کردی فهمیدی جواب انتن اشتباه است . انتن ها را بشکل جواب درست در میاورید تا ذهن شما متوجه موضوع شده و یاد بگیرد تا جواب درست را به شما بدهد.

باز تکرار میکنم تا خوب متوجه شوید:

جواب انتن چه درست باشد و چه غلط شما با دیدن سکه انتن ها را جوری حرکت دهید تا انتن ها جواب درست را نشان دهد 

مثال:

شما می پرسید ایا سکه بصورت شیر است بعد سکه را نگاه میکنید و میبینید سکه بصورت خط است. پس مچ دست تان را جوری حرکت دهید تا انتن ها جواب نه را نمایش دهد . و اگر سکه بصورت شیر بود باز مچ دست تان را جوری حرکت دهد تا انتن بصورت جواب بله در بیاید 

سوال:
سلام استاد خیلی چاکرم, خاستم بپرسم در تمرین ردیاب اگر میله هایی که با اون تمرین میکنیم با میله هایی که بیرون کار انجام میدیم یک جفت دیگه باشه اشکال دارد یا نه؟

جواب:

با سلام نه اشکال ندارد ولی  اگر همیشه از یک انتن استفاده کنید بهتر است.

سوال:

سلام استاد, میگم فرمودین در ردیابی باید تصویر چیزی که دنبالشیم باید توی ذهن تصور کنیم ولی ما که نمیدونیم زیر زمین چیه تصویری ازش نداریم, این اونوقت برنامش چطور میشه یا تصور نوع جنس کافیه ؟ و چقدر طول میکشد تا موفق شوم ؟با سپاس

جواب:

سلام روی پیدا کردن طلا  و نقره یا گنج تمرکز کنید. یعنی برای پیدا کردن  گنج اول دعا  و نیت کنید و چیزی را که دنبال ان هستید تصور کنید و بعد از انتن سوال کنید و برای چند ثانیه به چیزی فکر نکنید و جواب انتن را ببینید

ذهن افراد متفاوت است کار به این سادگی نیست زمان میبرد تا ذهن شما به این کار عادت کندو موفق شوید . 

سوال و تمرین جدید از همدان :

سلام جناب آقای رضایی در تمرینات سکه داخل لیوان تازه فهمیدم که قبلا چقدر تو کارم اشتباه میکردم ولی حالا فکر میکنم ضریب موفقیتم تو ردیابی ۸۰ درصد شده البته با کمک شما استاد عزیزم باسپاس فروان .دوستان در مورد آموزش گام به گام ردیاب انتنی میخوام بگم که استاد بهترین راه و روش را به ما گفتن که خیلی عالی هست 

استاد بنظر شما این تمرین خوب است؟  سکه را به پشت سرم پرت میکنم علاوه بر اینکه جای ان را دقیق پیدا میکنم . فبل از پیدا کردن میدونم که شیر هست یا خط بنظر شما این تمرین چطور است. باتشکر وقدر دانی از جناب استاد رضایی

جواب:
با سلام روش کارت بسیار عالی است-البته سعی کن سکه را در تاریکی پرتاب کنی دقت کن سکه را جایی پرت نکنی که صدا تولید کند چون ذهن انسان انقدر قدرت دارد که با کوچکترین صدا یا حتی جهت حرکت دست مکان سکه را پیدا میکند  که این کار کمکی به اموزش ردیابی نمیکند  ولی  شیر یا خط بودن سکه را مشخص کردن بسیار عالی است موفق باشید 

سوال:
سلام استاد اینجا یه درخت —— کهنساله که اهالی اونجا شمع نذر میکنن و امروز من باردیاب پای درخت زدم سیزده متر جلو درخت بسمت قبله میزنه خواستم نظربدید ممنونم

جواب:
به نظر من مهم فقط نمره شما در امتحان است . اگر نمره قبولی تو همه امتحان ها گرفتی ممکن است چیزی انجا باشد . وگرنه هر چیزی ردیاب بگه قابل اصمینان نیست .

 

===================================

نکات مهم در باره امتحان

در تمرین ها و امتحان دادن عجله نکنید تمرین ها را با ارامش و یکی یکی انجام داده و پس از بدست اوردن مهارت کافی امتحان داده و اگر قبول شدید سراغ تمرین بعدی بروید –تمرین های اولیه را دست کم نگیرید – انها را زیاد انجام دهید تا زبان انتن را خوب فرا بگیرید 

تمرین های اولیه کدام است ؟

تمرین های اولیه تمام تمرین هایی است که شما جواب سوال را میدانید مثلا سکه را در حالت شیر روی میز قرار می دهید سوال میکنید ایا علامت شیر سکه رو به بالا است بعد انتن را روی سکه نگه دارید اگر انتن به شکل جواب بله نشد مچ دستان را کمی کج کنید تا شکل انتن بصورت جواب بله شود یا اهن را زیر انتن قرار دهید و سوال کنید طلا زیر انتن است یا طلا را یک متر دور تر قرار داده از انتن بخواهید جهت انتن را نشان دهید اینقدر تمرین کنید تا بدون اینکه مجبور به خم کردن مچ دست بصورت ارادی شوید انتن خود بخود بسمت جواب درست منحرف شود این تمرین ها و تمرین های مشابه را چند ماه تکرار کنید تا ذهن  و بدن شما با هم هماهنگ شده و زبان ردیاب را خوب درک کند و یاد بگیرد بعد تمرین هایی را انجام دهید که جواب سوال ان را نمی دانید .

توجه:

 برخی عزیزان فکر میکنند وقتی چند تا سوال را درست جواب دادند حالا  استاد ردیاب شده اند و بعد برای پیدا کردن گنج راهی بیابان میشوند. دقت کنید باید در طول یک ساعت پشت سر هم بدون استراحت طولانی حداکثر استراحت و فاصله بین سوال ها حداکثر ده دقیقه  صد بار سوال بپرسید و باید از صد سوال حداقل ۸۰ سوال را درست جواب داده باشید و این امتحان را یک روز در میان به مدت چند ماه ادامه بدهید تا این توانایی ملکه ذهن شما شود .
بعد سراغ امتحان دیگر  بروید و باز امتحان دیگر همینطور که امتحان های داخل خانه سخت تر می شود تعداد امتحان های شما هم باید بیشتر شود .یعنی بجای یک امتحان در ماه باید هر روز یک بار در امتحان نمره قبولی بگیرید. بعد تمرین و امتحان روی زمین را شروع کنید این تمرین ها هم باید به مدت طولانی انجام شود که فکر کنم باید یک سالی به شدت تمرین کنید پس از ان باید تنهایی برای ردیابی و پیدا کردن گنج ها و اشیای گم شده کوچک بیرون بروید چرا ؟
چون ممکن است در ردیابی اشتباه کنید و اطرافیان با حرف های ناامید کننده شما را دلسرد و ناراحت کنند .داشتن یک فلزیاب ارزان هم به شما کمک می کند ولی حفاری بیهوده هم نوعی ریاضت است این ریاضت و حفاری بیهوده نیروی درون شما را  بیشتر فعال می کند و ارام ارام پس از چند سال تمرین و حفاری بیهوده شما تبدیل به اوپراتور ماهر ردیاب می شوید البته بعضی  عزیزان استعداد زیادی دارند و زودتر مهارت لازم را بدست میاورند و برخی باید سال های بیشتری تمرین کنند.پس اگر فکر میکنید با چند هفته تمرین گاه و بی گاه استاد میشوید باید بگویم اشتباه میکنید.

استاد شدن در تمامی رشته های علوم باطنی به زجز و عذاب و تمرین فراوان و سال ها زمان نیاز دارد.

و هر کسی استعداد و توان و تحمل این مدت زمان و تمرین را ندارد برای همین همیشه گفته ام از هر ۱۰۰۰نفر یکی استاد میشود و استاد شدن کار هر کسی نیست.پس اگر یک اوپراتور ماهر پیدا کردید کسی که فوری جای گنج و دفینه را پیدا میکند به او و استعدادش احترام بگذارید و از او استفاده کنید.

سوال:

سلام اقای رضایی باز ببخشید من همش با این سوال هام مزاحمتون میشم اما شما تو تمرینات ١و٢و٣و۴نگفتین چه جوری امتحان بگیریم ازخودمون جزتو تمرین ۵ یا حتما گفتین من متوجه نشدم من تو تمرینات بله ونه احساس میکنم درست جواب میده اما نمیدونم تمرینم کافی هست یا نه برم تمرین بعدی حدود یه هفته و خورده ایه تمرین میکنم

جواب:
تمرین های اولیه خودش امتحان است چون ذهن شما هنوز به این کار عادت نکرده پس  جواب ردیاب بیشتر مواقع غلط است اولین کار این است که ذهن شما زبان ردیاب را یاد بگیرد و درک کند برای همین شما در تمرین های اولیه  جواب درست را میبینید و مج دستان را کمی خم میکنید تا انتن منحرف شده و جواب درست را نشان دهد چون خودتان دستان را خم میکنید ذهن شما ارام ارام درک میکند که جواب درست و غلط را چطور به شما نشان دهد با تمرین زیاد دیگر نیازی به خم کردن ارادی مچ دست نیست با دیدن جواب درست ذهن شما نا اگاهانه بدون اینکه شما متوجه شوید لرزش و چرخشی کوچک در دستان شما ایجاد میکند که باعث حرکت درست انتن ها میشود تا اینجا ذهن شما زبان ردیاب را یاد گرفته تمرینهایی مثل دیدن سکه و خم کردن مچ دست یا با انتن دور یک تکه طلا چرخیدن و انتن ها را بسمت هدف خم کردن برای همین موضوع است تا اینجا شما زبان ردیاب را اموخته اید ذهن نا خوداگاه شما می تواند انتن ها را جوری حرکت دهد که جواب بله یا نه را نمایش دهد و یا بسمت طلا خم شود یعنی جواب سوال هایی که چشم شما میبیند را به شما میدهد شما می پرسید سکه شیر است چشم شما شیر بودن سکه را دیده نا خوداگاهانه دست ها را جوری به لرزش وا می دارد تا جواب درست نمایان شود این لزرش و چرخش دست معمولا جوری است که شما متوجه ان نمی شوید گاهی فکر میکنید که انتن ها دستان شما را به سمتی میکشد این تازه اول راه است ذهن و دستان شما زبان ردیاب را اموخته و میتواند با ان ارتباط پیدا کند ولی ذهن شما هنوز ردیابی را یاد نگرفته یعنی ذهن شما فقط قادر است جواب چیزهایی را که میبینید به شما بدهد ولی در باره چیزهای پنهان شده نمیتواند کمکی به شما بکند تمرین های بعدی ذهن شما را به ردیاب یا رادار ذهنی تبدیل میکند و پس از چند سال تمرین مداوم ارام ارام تبدیل به یک اوپراتور ردیاب میشوید  باز تکرار میکنم هر کسی اوپراتور حرفه ای نمیشود زمان استاد شدن به استعداد و مقدار تمرین شما بستگی دارد و ممکن است شش ماه تا ده سال طول بکشد پس فقط افراد سخت کوش و با اراده موفق میشوند.
اینکه کی باید بسمت تمرین بعدی بروید به میزان مهارت شما در تمرین ها بستگی دارد.

 

توجه کنید شناسایی استاد ردیاب بسیار مشکل است

بارها  گفته ام اگر شما چیزی پنهان کنید و یک اوپراتور ان را پیدا کند دلیل بر ماهر بودن اوپراتور در پیدا کردن گنج نیست اوپراتور ماهر باید از هر ده نقطه ای که نشان میدهد حداقل تو ۷ مکان مالی هر چند کوچک وجود داشته باشد . و اگر با حفاری در ده یا بیست مکان یک چیزی پیدا شود شانسی و اتفاقی به حساب می اید پیدا کردن سفال و استخوان هم چیزی را ثابت نمیکند انسان حداقل ۲۰ میلیون سال است که روی زمین زندگی میکند پس اگر هر جایی را که حفاری میکنید سفال پیدا میکنید چیز عجیب و نشانه گنج نیست در باره استخوان حداقل ۲۰۰ میلیون سال حیوانات مختلف روی زمین زندگی کرده اند گاهی بالای یک کوه بلند استخوان ماهی های قول پیکر پیدا میشود این ها چیزهای جادویی نیستند قبلا این کوه ها زیر اب بوده زمین ان جور که شما فکر میکنید ساکت بی حرکت و محکم نیست گاهی زیر دریا به کوه تبدیل میشود و گاهی کوه بزرگ به ته دریاب میرود دشت سر سبز بیابان میشود و بیابان هم چنگل میشود و این تغییرات در طول هزاران سال ایجاد میشود . پیدا شدن ذغال هم نشانه گنج نیست اگر قسمت های مختلف زمین را حفاری کنید ممکن است در بیشتر ان جا ها ذغال پیدا کنید و دلیل ان هم اتش سوزی جنگل ها در چند هزار سال پیش است .ممکن است حالا انجا بیابان باشد ولی چند هزار سال پیش بیشتر کره زمین پوشیده ازجنگل بود.  مطالب را دقیق مطالعه کنید و دقت کنید تا وقت و سرمایه خود را از دست ندهید

سوال :

چرا در تمرین با ردیاب موفق نمی شوم؟

جواب:

تمرین های ردیاب با زور و فشار  به جایی نمی رسد و موفقیتی برای شما  ندارد  . پس  وقتی موفقیتی ندارید و جواب سوال ها اشتباه است ناراحت خشمگین و نا امید نشوید تمرین ها را با ارامش و برای تفریح انجام  دهید اگر به خودتان فشار می اورید که زود  استاد شده و فردا مال بزرگی پیدا کنید بدانید این کار حداقل برای بیشتر افراد  امکان ندارد . اغلب افراد به چندین ماه تمرین همراه با ارامش فراوان نیاز دارند.  اگر در تمرین ها موفقیتی ندارید چند روز یا حتی چند هفته استراحت کنید و به تمرین ها فکر نکنید و پس از ان تمرین ها را شروع کنید  چند روز یا چند هفته استراحت ذهن خسته شما را ارام و در مرحله بعدی تمرین ها حتما توانایی شما بیشتر می شود . 

همیشه با آرامش  و شادی  و زیاد  تمرین کنید  درست مثل اینکه تفریح میکنید 

سوال :

سلام مهندس روزتون خوش استاد
استاد توی مقاله گام به گام یک، یک جاش فرمودین که پیرمردی برای اینکه شاقول بهتر جواب بده از بعضی غذا ها پرهیز میکردن سوالم اینه که ما هم باید برای جوابدهی بهتر باید پرهیزی کنیم یا لازم نیست؟اگه لازمه لطفا یک توضیحی بدین که چه غذاهای در ردیابی تاثیر دارد؟

جواب :
با سلام سوال خوبی است است مجبور نیستید ولی برای تقویت بیشتر نیروی روانی و آرامش ذهن از خوردن گوشت حیوانات خودداری کنید همچنین از آزار و سو استفاده از دیگران و حتی حیوانات هم خود داری کنید توجه کنید که این تونایی با ورزش هایی مثل یوگا و مدیتیشن افزایش پیدا میکند البته انتظار نداشته باشید پس از چند هفته نتیجه را ببینید این کار ها باید بصورت دائم در زندگی شما وجود داشته باشند.

سوال:
با عرض سلام و ادب مهندس برای ردیابی به نظر شما اگه EFT کار کنی خوبه و تاثیر داره یا نه و سوال دوم اینکه من موقع تمرین سکه مثلا میگم اگه شیر بود انتن ها باز بشه اگه خط بود آنتن بیایید روی هم و اون موقع از ۱۰ تا ۷ تا رو درست حدس میزنم ولی موقع ای که برعکس میگم بیشتر رو اشتتباه میزنم به نظرم آنتن ها بیشتر به سمت باز شدن حرکت میکنند تا به سمت روی هم امدن با تشکر دیگه نمیدونم سوالم مبهم هست یا نه

جواب:
با سلام در باره EFT   ممکن است مفید باشد .  ولی انتظار نتیجه فوری نداشته باشید هر چه عجله کنید و هر چه استرس داشته باشید و یا از نتیجه تمرین ها نا امید باشید دیر تر موفق میشوید جواب سوال دوم برعکس در نظر گرفتن علائم انتن مشکلی ایجاد نمیکند پس اگر ان جوری راحت هستید همان کار را انجام دهید و  به عنوان تفریح و سرگرمی به این کار نگاه کنید وگرنه موفق نمی شوید هر کسی برای اینکه که زود تر گنج پیدا کند در تمرین ها عجله کند  دیر تر موفق میشود موفقیت در این کار ها با زمان و ارامش ارتباط مستقیم دارد.

سوال :

سلام آقای مهندس رضایی. قبل از اینکه نیت کنم آنتن ها باز میشوند. چرا ؟ در ضمن اغلب آنتن ها بیشتر باز میشوند  . لطفا راهنمایی کنید متشکریم .

جواب:
با سلام اول انتن ها پایین باشد ( دست ها آویزان بسمت پایین )بعد یک نفس عمیق و نیت انتن را بالا در حالت موازی بالای لیوان حداکثر به مدت ده ثانیه و جواب انتن را ببینید

دلیل عملکرد غلط و ناقص انتن برای این است که ذهن شما هنوز به این موضوع عادت نکرده باید تمرین های فبل از سکه را انجام دهید تا ذهن شما برای اینکار عادت کند

سوال:

میخواستم بدونم اگه تمرین تمرکز در یک زمان معین نباشه اون نتیجه ای رو که میخوایم نمیگیریم؟

جواب:

با سلام اگر تمرین ها در یک زمان معین انجام شود  و همیشه سر همان ساعت تمرین کنید ذهن شما راحت تر و زود تر به این تمرین ها عادت میکند و زود تر موفق میشوید ولی اگر نتوانستید اشکالی ندارد. کاریش نمیشه کرد . تمرین کردن بهتر از تمرین نکردن است ممکن است استعداد شما خیلی خوب باشد و زود تر جواب بگیرید پس نا امید نباشید .

سوال:

نداشتن پیش رفت در تمرینهای  ردیاب :
مهندس سلام وقت بخیر .بنده یکی از کسایی هستم که مدتهاست مطالب خوبتون رو مطالعه میکنم و افتخار دارم که توانستم.از راهنمایی های خوبتون بهره ببرم.حالا سوالی برام پیش امده ناچار شدم وقتتون رو بگیرم.سوالم اینه که تمرین های گام بگام اول رو به خوبی پشت سر گذاشتم و وارد مرخله دوم شدم .حالا کم کم داره کارم با کندی پیش میره .نمره قبولی مرحله اول رو تقریبا موفق پشت سر گذاشتم.ولی احساس میکنم ضعیف شدم وان نتیجه دلخواه رو دیگه کسب نمی کنم . لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید ضعفم کجاست وچه چیزی میتونه باشه .با تشکر و امتنان.وحید.اراتمند شما

جواب :
سلام. ۱- پیشرفت با سرعت بدست نمی اید به ارامی بوجود می اید . دوم اگر ذهن شما خسته شود پیشرفت هم قطع میشود پس مدتی تمرین نکنید حتی به ان فکر هم نکنید پس از چند هفته دوباره تمرین را شروع کنید

سوال :

چرا با تمرین بیشتر خطا بیشتر میشود؟
سلام وعرض أدب واحترام خدمت شما مهندس گرامی..تشکربابت تمام زحمات بی دریغتون.استاد یه سوال داشتم درمورد کار با ردیاب من تمام مراحل را پله ب پله تمرین دارم الان تو مرحله کارتها هستم..ولی همیشه در تمرین سکه و کارت تقریبا یک رب یا ده دقیقه اول تمرین تعداد بالا جواب درست میگیرم ولی به بعد هرچی زمان تمرینم بیشتر میشه خطاهام بیشتر میشه به حدی ک حتی نمیتونم امتحان صدتایی ازخودم بگیرم ولی تو امتحان ده تایی نمره قبولی میگیرم لطفا راهنمایی کنین ممنون?.

جواب :
با سلام پس از مدتی تمرین ذهن خسته میشود : 

اولین راهنمایی:

این تمرین ها را به عنوان تفریح انجام دهید مثلا با اعضای خانوداه یا دوستان مثل باری منچ یا شطرنج بازی کنید تفریح کنید و استرس و فشار را از خود دور کنید . در ماه های اول روزی ۵ دقیقه تمرین کنید و بعد به ارامی زمان تمرین را اضافه کنید تا زود خسته و نا امید نشود.

دومین راهنمایی :

هر گاه خسته شدید مدتی تمرین را قطع کنید. و مهم تر اینکه این هنر با زور و فشار بدست نمی اید در ابتدا ذهن شما با ده سوال خسته میشود بعد ۶ ماه تمرین با ۴۰ سوال خسته میشود و با چند سال تمرین ذهن شما هر صد سوال را جواب میدهد پس عجله نکنید به ارامی و مداوم تمرین کنید. این کار مثل یاد گرفتن زبان خارجی است اگر استاد زبان خارجی باشید ولی کسی در کنار شما نباشد که با ان صحبت کنید زبان خارجی را فراموش می کنید .

پس توجه کنید : پس از استاد شده هم هفته ای یک بار تمرین کنید و امتحان بدهید تا توانایی شما کم نشود موفق باشید

 

تحقیق ارسالی توسط یکی از عزیزان :

سلام به استاد عزیز و گرامی.بنده این متن رو از یه کتاب برداشتم و برای شما و تمامی اعضای کانال فرستادم که شاید به درد بخوره.تو کتاب نوشته:ذهن ناخودآگاه بر ضد ذهن خودآگاه عمل نمیکند.اما بعضی وقتها ممکن است این کار را انجام بدهد،زیرا ذهن ناخوداگاه در برابر تغییر ناگهانی مقاومت میکند.این مسئله به ویژه هنگامی کاملا درست است که تلاش میکنید رفتار،عقیده یا باور طولانی مدتی را (غالبا بدلیل برنامه ریزی خود) تغییر می دهید.
من فکر میکنم منظور این جمله این است که برای تمرین ردیاب یا شاغول باید از ذهن ناخودآگاه دستور بگیریم. پس باید تمرینات زیادی صورت بگیرد تا به یک عادت تبدیل شود و ذهن ناخوداگاه کاملا این موضوع رو بپذیرد.و هرکسی که ایمان قوی تری داشته باشد پیشرفت ان بیشتر است.

جواب:

با سلام و تشکر مطلب ارسالی کاملا درست و علمی است .

سوال :
سلام استاد با عرض سلام و ادب سوال اینه که در ماه رمضان که روزه هستیم و بعد از ظهر که دیگه اصلا انرژی نیست در تمرین ردیابی سکه خیلی خطا داریم فکر میکنم موقع ای که انرژی هم نداریم خطا هم بیشتر باشه گفتم بینم توضیحی در مورد تمرین در ماه رمضان دارید با تشکر

جواب:
هر چیزی که جسم و روان شما را خسته کند نیروی شما را هم کم میکند ولی گاهی خستگی بیش از اندازه انسان را به حالتی می برد که فرد ناگهان توانایی زیادی پیدا میکند البته مثل یک جرقه یک تونایی اسرارامیز می اید و می رود افراد زیادی چنین تجربیات جالبی داشته اند. ولی بهتر است تمرین دو ساعت قبل یا  دو ساعت بعد غذا انجام شود . و پر خوری هم نکنید.

سوال:
ناکامی در تمرین ردیاب و موفقیت روی زمین
با سلام خدمت آقای مهندس رضایی. آقای رضایی مدت ۸ ماه است که قسمت اول اموزش گام به گام را مطا لعه کردم و آموزش شیر و خط را همان ماه اول از ۱۰۰ سوال ۷۰ بار صحیح جواب دادم . ولی الان نمیتوانم ۷۰ بار صحیح انجام بدم. آرامش خوبی دارم مشکل مالی ندارم. اما علت این که چرا دارم کم میارم را نمیدانم. البته بیابان هم رفتم و بطور ناخوداگاه داخل جاده خاکی رفتم پیاده شدم کمی بالای جاده انتن زدم دور دایره چرخیدم دیدم پشت سرم برگشت برگشتم قیچی کرد جلو رفتم دیدم تپه ای دراز است از کف دره پنج یا شش متر بلندتر است و انتن کمر تپه را گرفت و اما چیزی که برام خلیی جذاب بود و خیلی مرا خوشحال کرد این بود که  آنتن  مکان درستی را نشان داده بود   دو عدد سنگ نشانه دار به فاصله یک متری روی تپه بود و طول سنگها یک متر بود و ارتفاع آنها بیشتر از ۴۰ سانتیمتر نبود. لطفا راهنمایی کنید متشکریم. سپاس ای شریف.

جواب:
با سلام موفق باشید گاهی ذهن خسته میشود  و نمیتواند جواب درست را پیدا کند پس گاهی به ذهن خودتان استراحت بدهید موفقیت شما هم خوب و عالی است ولی مدتی استراحت ذهنی برایتان خوب است مدتی تمرین نکنید  در باره موفقیت شما باید بگویم دو حالت وجود دارد یا اتفاقی انتن ان مکان را گرفته و یا تمرین زیاد باعث شده ذهن شما برای اینکه از دست تمرین های سخت خلاص شود جای درست را به شما نشان داده در واقع سختی و طولانی بودن تمرین برای ذهن شما نوعی تنبیه است و ذهن شما برای اینکه تنبیه را به تشویق تبدیل کند سعی میکند زود تر مکان درست را پیدا کند همین که با پیدا کردن چیزی شاد میشوید یک تشویق برای ذهن و روان شما است موفق باشید .

در تمرین های تمرکز ردیاب زیاده روی نکنید

 باسلام و عرض ادب احترام خدمت شما استاد عزیز بنده چند وقت پیش تمرینات شروع کردم. حین تمرکز حالت عجیبی به من دست میداد حس میکردم کسی در ارتفاع یک الی نیم متری بالاتر از من نگاهم میکنه و یک مورد هم قبل اذان صبح باد کنک وسط حال کاملا دیدم که دوبار حرکت کرد حرکت اول حدودا ۲۰سانت حرکت دوم حدودا بیشتر از ۱متر و یک بعد از اینکه متمعن شدم پنجره یا دری باز نیست متمعن شدم چیزی غیر عادی بوده بار هم در حالت دراز کشیدن بدون اینکه دستم یا بدنم به جای بخوره حس کردم برق منو گرفت و انگار از خواب پریدم و ادامه ندادم لطفا نظرتون در این مورد بفرمایید و اگر نیاز به استادی دارم راهنمایم کنید با تشکر

جواب:

با سلام دوست عزیز اینطور که فهمیدم شما دراز کشیده و وارد تمرکز ذهن شده اید این کار برای موفقیت در کار با ردیاب لازم نیست     و حالا جواب شما  معمولا اگر این تمرین را چند ماه انجام دهید وارد خلسه یا خودهیپنوتیزم میشود در این حالت ممکن است  توهم   ببینید و حس  کنید و حتی ممکن است قادر به دیدن آینده هم باشید   ولی ولی توجه . این مسیر نیاز به استاد راهنما دارد که تو ایران اغلب کلاه بردار هستند و چیزی به شما یاد نمیدهند آن استاد هم که بخواهد اموزش دهد باید چند سال با شما کار و تمرین کند اول باید شما را از نظر روح و روان پاکسازی کند که خیلی طول می کشد و بیشتر کار یک روان شناس است .بعد باید به شما اموزش دهد تا بین توهم و واقعیت فرق ایجاد کنید و استعداد شما را تست کند ببیند در چه زمینه ای توانایی و استعداد دارید چنین استادی برای پول با شما کار نمی کند چون باید هفته ای چند روز و روزی چند ساعت برای شما وقت بگذارد که این کار با پول قابل جبران نیست و اگر روان شما اماده نباشد ممکن است صدمه ببینید و دیدن توهم ها دائمی شود –به قول معروف قاطی کنید — ولی چیزهایی که دیده اید صد در صد توهم ذهنی بوده و با پاکسازی ذهنی و تمرین درست از بین می رود ولی وارد خلسه شدن باید دلیل و هدفی داشته باشد. پس بنظر من چون استاد مناسبی وجود ندارد این کار را در حد مدیتیشن ادامه دهید بیشتر از ان برای شما مناسب نیست .

سوال تمرین تنفس :

سلام استاد .من دارم مرحله اول در مورد ردیابی رو تمرین میکنم.تمرکز روی تسبیح زدن.۱۵ تا نهایتا ۲۰ دانه بیشتر نمیتونم تسبیح بزنم .یه جوری میشم.انگار صورتم داره باد میکنه.بنظر شما دارم درست تمرین میکنم ؟

جواب:
روی تنفس تمرکز کنید  . اول چند نفس عمق اول را اگاهانه و عمیق نفس بکشید  یعنی خودتان تنفس را کنترل کنید بعد نفس کشیدن را به حال خودش بگذارید یعنی اجازه دهید ارام ارام تنفس شما نرم تر کوتاه تر و سبکتر شود فقط به ان توجه کنید خودتان نفس کشیدن  را کنترل نکنید -معمولا اگر زیاد نفس عمیق بکشید اکسیژن مغز زیاد میشود و انسان حالت خواب یا گیجی پیدا میکند . مهم نیست فقط چند نفس عمیق اولیه را کنترل کنید و بعد نفس کشیدن را به حال خودش بگذارید

 

سوال :

تمرین غلط و نتیجه ان حفاری بیهوده و ریاضت:

سلام آقای رضایی، از محبتتون به دوستان کمال تشکر را دارم، من با ۲میله برنجی ابتدا با دادن خوراک کار کردم، سریع جواب میگرفتم، حتی گوجه فرنگی را پسرم قایم میکرد، خوراک میدادم پیدا میکردم. بعد با چند روز تمرین بدون خوراک کار کردم نتیجه ۹۰درصد مثبت بود.  در یک قبرستان قدیمی  زمینی به بزرگی زمین فوتبال که همه علف است، در وسط  این زمین جایی هست که هیچ بوته ای ندارد ، از تمام اطراف انتن به همان جا به قطر۵۰ سانت قیچی میکند، حتی طلا یک متری محل گذاشتم اما انتن ها فقط وسط زمین  قیچی کرد، نظرتان لطفا.

جواب:
با سلام و تشکر دوست عزیز هنگام  تمرین توجه کنید: اینکه کسی چیزی پنهان کند خصوصا اعضای خانواده کار اشتباهی است این موضوع بسیار مهم است تمرین های  گام به گام یک و دو را بدقت مطالعه و انجام دهید .

اینکه انتن همیشه وسط زمین را نشان میدهد بدلیل تمرین نادرست است  .  از طرفی وقتی شما به مکانی شک دارید انتن همیشه همان نقطه را نشان میدهد حتی وقتی چیزی انجا نباشد.  برای همین است که بارها گفته ام به اطراف توجه و نگاه نکنید . هنگام کار بار ردیاب دنبال علائم و نشانه نباشید . ولی بهترین کار حفاری است . با حفاری شما متوجه میزان  توانایی و خطای خودتان میشوید . حفاری بیهوده هنگام کار با ردیاب نوعی ریاضت هم به حساب می اید ریاضت را میتوان تنبیه کردن هم معنی کردن وقتی حفاری میکنید و چیزی انجا نیست شما با حفاری تنبیه شده اید و ذهن شما برای اینکه تنبیه نشود ارام ارام   تلاش میکند با نشان دادن مکان کنج جلو تنبیه را گرفته و شادی را جایگزین تنبیه کند اگر شنیده باشید مرتاض های هندی با ریاضت کشیدن کارهای عجیبی میکنند. 

سوال :

تمرین بی ذهنی و ردیاب:
سلام برای ردیابی ذهن  باید روی چیزی ثابت بشه یا نیازی نیست.مثل یک تکیه گاه.مهندس جان من با نود جواب درست توی سکه موفق شدم البته با کمک شما.ولی چون یه راکار ثابتی برای چگونگی بی ذهن شدن ندارم زود خسته میشم و ادامه نمیدم.دقیقا من یک شاگردم که نیاز به یک راه حل ثابت از یک معلم دارم.دو تا رهنمایی قبلا دادین که من از ده تا به نود تا رسیدم.الان اگر امکانش هست یه راهی ثابت بدین بگین من اینحور عمل میکنم تو هم اینجور انجام بده که زودتر برام ملکه ذهن و کدی بشه

جواب:
با سلام و تبریک  . ذهن خودت را درگیر عمل بی ذهنی نکن همین که از صد سوال پشت سر هم ۹۰ جواب درست است یعنی بی ذهنی شما کافی است فقط باید حداقل ماهی یک تا دو بار امتحان بدی تا نیروی ذهنی شما کم نشود موفق باشید .

سوال :

سلام. استاد خوب هستین.ازتبریز مزاحمتون هستم.میخواستم درمورد ردیاب صحبت کنم.چند وقت با مطاله مقالتون وباتمرین فشرده و با نمره قبولی خودم رفتم سرکار.ردیاب زدم یه منطقه باستانی بود کارمو شروع کردم.درعمق ۱٫۵ متری هستم خاکش مخلوط با سفال شکسته و استخوان حیوان درمیاد.در۱٫۵ متری دوباره ردیاب زدم یه کمی حساسیتش ضعف شده.میخواستم نظرتون بدونم.چون شما استاد منی.دستونو میبوسم.لطفا کمکم کن

جواب:
با سلام دوست عزیز اول باید تو تمرین های گام به گام  قسمت یک و  قسمت دو نمره قبولی بگیرید از ان گذشته در ابتدای کار داشتن فلزیاب مهم است – عزیزان مطالب را مطالعه میکنند. ولی ممکن است به نکات ریز و مهم توجه نکنند. همانطور که قبلا گفتم ممکن است ردیاب جایی را نشان دهد ولی چیزی انجا نباشد . اول  میزان مهارت شما مهم است اگر به کارتان شک دارید یعنی باز باید تمرین کنید. از ان گذشته بعد حفاری ردیاب زدن داخل چاله اشتباه است مگر انگه  توانایی و استعداد خارق العاده و زیادی در ردیابی داشته باشید .  چرا ؟؟  چون بعد حفاری ممکن است یک لحظه شک کنید چیزی تو چاله هست یا نه همینطور بر اثر خستگی حاصل از کار ممکن است ردیاب چیزی داخل چاله نشان ندهد .  چرا ؟؟ چون ردیاب از ذهن شما فرمان میگیرد همین که از وجود گنج در داخل چاله نا امید شوید ردیاب هم میگوید چیزی تو چاله نیست و اگر امید وار باشید داخل چاله گنج هست ردیاب هم میگوید تو چاله گنج هست پس با تمرین زیاد باید حس ششم خود را تقویت کنید تا دقت شما در کار ردیاب بالا رود و با تمرین زیاد اعتماد شما به ردیابی خودتان بیشتر شود توجه کنید وقتی از ردیاب سوال میکنید گنجی اینجا هست جواب ردیاب حداکثر فقط برای ده ثانیه قابل قبول است پس اگر برای گرفتن جواب مدت زیادی روی هدف صبر کنید جواب شما حتما غلط است زیرا بجای حس ششم حس های دیگر شما و خیال بافی جواب های غلط را ایجاد میکند .

سوال:

 دلیل و معنی حرکات عجیب و بی معنی انتن چیست؟

 سلام آقای مهندس رضایی. به لطف خدا و با آموزشهای عالی شما در ردیابی با آنتن ساده توانستم از دو کیلو متری نزدیک. چشمه کوره ای در کو هستان را که سنگ چینی دارد نقطه کنم. روی نقطه وقتی انتنها قیچی میکنند آنتن چپ ثابت میایستد وانتن سمت راست روی آن پنج سانت. رفت و برگشت میکند علت چیه ؟ بی نهایت خوشحا ل هستم اما نمیدانم چکار کنم که مطمئن باشم. ابزاری هم برای امتحان ندارم. لطفا راهنماییم کنید. خیلی ممنون

جواب اول:
دوست عزیز حرکت انتن فقط به ذهن شما و تمرین شما مربوط است گام به گام دو قسمت زبان انتن و معنی و مفهوم زبان را مطالعه کنید معمولا این حرکت ها ی نا مشخص معنی ندارد و زمانی معنی پیدا میکند که شما با تمرین به ان معنی بدهید. 

ادامه سوال .
باسلام. آقای مهندس رضایی من سؤال پرسیدم. که چطور. مطمئن شوم اینجا چیزی هست لطفا راهنمایی کنید

 اطمینان از اینکه چیزی انجا هست :

بهترین راه اطمینان از اینکه چیزی انجا هست یا نه استفاده از فلزیاب است  که شما ندارید .در باره اینکه با ردیاب چطور اطمینان پیدا کنید باید بگویم . ردیاب ابزار مهندسی نیست تا قانونی برای  شرایط مختلف وجود داشته باشد . قانون ردیاب توسط ذهن شما ساخته و اجرا میشود .  اگر گام به گام را درست مطالعه کرده باشید گفتم اگر اوپراتور ردیاب به کارش یا به وجود مال شک دارد یعنی هنوز باید تمرین کند اوپراتور ردیاب سوال نمیکند شک نمیکند به کارش اطمینان دارد پس شما هنوز مهارت لازم را  ندارید . و یک جواب دیگر چرا انتن به ان شکل در می اید؟ جواب خطای ذهنی شما است چرا ؟ چون شما درست و به اندازه کافی تمرین نکرده اید یا ذهن شما میخواهد چیزی را به شما بفهماند این چیز ممکن است خطری باشد یا مال خیلی زیاد و یا حتی خطای ذهنی بهترین کار حفاری و دیدن نتیجه است .

دوستان عزیز اگر میخواهید در کار با ردیاب انتنی و شاقولی موفق شوید باید کتاب های گام به گام را انقدر مطالعه کنید تا کاملا متوجه موضوع شوید و انقدر تمرین کنید تا مهارت بدست اورید توجه کنید شما باید ذهن خود را اموزش دهید تا بصورت ردیاب عمل کند ردیاب واقعی ذهن و مغز شما است پس اگر ردیاب درست عمل نمیکند مشکل از ردیاب نیست — چرا ؟؟؟ چون ردیاب دو عدد میله خالی است – جیوه و فرکانس اثری ندارد پس باید ذهن خود را با تمرین تقویت کنید.

سوال دوم :

بادرود مهندس جان خسته نباشید دیروز جای رفته بودم که یک جوغن که دهانه جوغن بیضی بود من ردیاب زدم ولی میدانستم که عمقه زیادی دارد دوره سنگ چرخیدم سیمها سنگ را نشان میداد رویه سنگ رفتم ردیاب شرو به چرخیدن کرد درجهته عکسه عقربه هایه ساعت شاقول هم زدم آنهم درهمان جهت چرخید … مهندس سؤال من این است چرار؟؟سیمها برروی هدف می‌چرخد کتاب گام به گام را چندبار خادم واینکه قبلا مطالب ی نوشته بودید راهم خاندم ولی نمیدانم چرا ردیاب می‌چرخد..خیلی خیلی ممنون خدا نگهدار.مهدی ازتبریز

جواب دوم:

دوست عزیز چرخش های دیگر مربوط به ذهن شما است اگر تمرین گام به گام را انجام داده اید انتن باید همانطور جواب بگیرید مگر اینکه ذهن شما دارد چیز دیگری به شما میگوید یا خطایی در کار است پس باید حفاری کنید تا ببینید موضوع چیست خطای شما است یا ذهن شما خبر دیگری به شما میدهد به هر حال انتن ابزاری است که ذهن شما به ان فرمان میدهد

سوال دوباره

من متوجه نشدم بیشتر توضیح بدهید 

جواب :

دوست عزیز یا مهارت شما کافی نیست و یا شاقول چیزی به شما میگوید که شما برای ان تمرین نکرده اید مثلا دارد میگوید خطر این زیر مار است ولی چون شما برای خطر تمرین نکرده اید متوجه جواب شاقول نمی شوید پس دو حالت دارد یا شما تجربه و تمرین کافی ندارید که شاقول خطا میزند یا  چیز متفاوتی زیر خاک است  یا خبر جدیدی است که برای ان تمرین نکرده اید .زمانی متوجه حقیقت میشوید که حفاری کنید و تجربه بدست اورید. ببینید دوست عزیز فقط خواندن نیست باید موضوع را بفهمید  و خوب درک کنید وگرنه کار کردن فایده ای ندارد .شاقول و انتن ردیابی نمی کند این ذهن شما است که ردیابی میکند شاقول و انتن جواب ذهن شما را بیرون می فرستد تا ان را ببینید .اگر درست تمرین کرده و ماهر باشید به ذهن خود اعتماد میکنید و در باره جواب ردیاب سوال نمی کنید .حالا که سوال میکنید یعنی به خودتان و به جواب ردیاب شک دارید یعنی چیزی انجا نیست بار ها گفتم اگر اوپراتور ردیاب  به کارش شک دارد و در باره مکان سوال میکند یعنی استاد نشده پس سوال شما بی فایده است. باید چند سال دیگر تمرین کنید از حفاری بیهوده نترسید. استاد شدن در این کار ریاضت لازم دارد ریاضت یعنی تنبه و حفاری بیهوده تنبیه و ریاضت شما است. اینقدر تمرین و حفاری کنید تا استاد شوید اگر حوصله و وقت ندارید از یک استاد ماهر استفاده کنید و قدر استاد را هم بدانید چون استاد ماهر کم است و پیدا کردن ان مشکل

نظر استاد ردیاب در باره این سوال ها :

چندی پیش یکی از عزیزان در باره حرکت عجیب انتن سوال کرد و یکی از استادان ماهر در این زمینه راهنمایی کردند …. .

سلام دورود به استاد بزرگوارجناب آقای مهندس رضایی عزیز
جواب سوال دوست عزیز حرکت عجیب آنتن ها از آنجایی که  آنتن ابزار مهندسی نیست ولی واقعا آنتن ها جایی را ردیابی می کند که آنجا مال هست یعنی من خودم بارها شاهد این بودم شما تمرین کردین ولی کامل نشدی باید به تمرین ادامه بدهی آنتن ها هر موقع مثل یک عضو بدنت شد آنموقع می تونی بدون فلزیاب با دو عدد میله گنج پیدا کنی یک شمشیر زن خوب اگر بخواهد ماهر شود باید شمشیراش را مثل عضو بدن خود کند و همین طور کماندار و همه ای هنرمندان باید وسیله خودشان را عضو بدن خود کنند تا استاد ماهر شوند

شما تا اینجا خوب آمدی ولی هنوز زبان آنتن ها را یاد نگرفتی شما از آنتن ها سوال کردی اگر در این منطقه طلا وجود دارد منو ببر بالای سرش آنتن ها شمارا برده ولی همان جا به غیراز طلا ممکن است چیز دیگری هم داشته باشد بهترین کار شما در این موقع حفاری است تا تجربه کسب کنی اگر از دو کیلو متر رفتی سنگ چین پیدا کردی واقعا سنگ چین قدیمی است ساخت دست بشر۱۰۰سال بیش است دستور حفاری بده امتحان ش می ارزه

اگرآنتن دست چپ ثابت مانده ولی آنتن سمت راست روی آن حرکت می کند آرام آرارم به سمت چپ برگرد شاید هدف  چند قدمی جلوتر باشد

پیروز موفق باشید . .

 

سوال :

چرا چند نفر با چند ردیاب مختلف فقط روی یک نقطه علامت میدهند؟

سلام استاد، ی سوال داشتم،
مکانی رو ردیاب زدم روی چند نقطه قیچی ( مساوی ) میکنه، از چند جهت هم تست کردم، حتی دوستم هم  ردیاب زد،مثل من جواب گرفت،ب نظرشما جریان چی می‌تونه باشه، مکان قبرستان،بکر و عاری از ضایعات انسانی می‌باشد.با سپاس

جواب :

اول- ضایعات انسانی یا تکه های فلزی کوچک مثل میخ و غیره روی عملکرد دستگاه ردیاب هیچ اثری ندارد.  

دوم – هر دو ردیاب همان مکان قیچی میکنه ولی چیزی انجا نیست چرا ؟ ردیاب یک ابزار ذهنی است وقتی یک بار ذهن شما یک مکان را مشخص میکند ردیاب زدن دوباره اشتباه است هر چه بیشتر ردیاب بزنید ردیاب زود تر  و سریع تر دوباره همان نقطه را نشان میدهد . در واقع ذهن شما روی ان نقطه قفل شده حالا اگر حفاری کنید و چیزی پیدا نکنید یا دوست تان با حرف های خودش شما را نا امید کند دیگر ردیاب انجا را نشان نمیدهد حتی اگر زیر پای شما پر از طلا باشد   چرا ؟ چون این ذهن شما است که ردیاب را کنترل میکند . و نا امیدی و خستگی توانایی ذهنی شما را کاهش میدهد.

سوم –  چرا ردیاب دوست شما هم همان نقطه را نشان میدهد ذهن انسان ها با هم ارتباط دارد. وقتی شما یک نقطه را با ردیاب مشخص میکنید این خبر به مغز دوست شما هم منتقل میشود و ذهن دوست شما انتن را بسمت  همان نقطه منحرف میکند . با کمک گرفتن از همین موضوع میتوانید مکانی را که دزد مال دزدی را در انجا پنهان کرده پیدا کنید . علوم غریبه یعنی همین استفاده از توانایی ذهن خودتان و ناتوانی ذهن دیگران. این همه من  راز و رمز و اسرار  علوم غریبه و ردیابی را تکرار میکنم . باز برخی عزیزان دنبال شکار موکل و جن هستند .

سوال :
سلام استاد یکی از اساتید ماهر شاقول پیرمردی حدود هفتاد ساله رو به مکانی که خودم ردیابی کرده بودم بردم خواستم ببینم کار اون چطوره بدون اینکه به اون پیرمرد چیزی بگیم حدود صدمتری نقطه درست همونجایی که من مشخص کردم فقط با حدود۲متر اختلاف  مشخص کرد پس کار باشاقول و انتن هیچ فرقی نداره,,,فقط شاقول قوانین خودش روداره,,❤️❤️??

استاد ایا قدرت ذهن یک جوان ۳۵ساله,,با پیرمرد ۷۰ساله فرق میکنه,,منظورم اختلاف خطای کدامیک بیشتره,,این دو متر منظورمه؟؟یا شاید به تجربه و کارایی بیشتر ربط داره؟؟??

جواب:
با سلام شاقول و انتن مثل هم هستند. اگر کسی تازه شروع به تمرین و اموزش ردیاب میکند .ذهن جوان بهتر است ولی اگر ان پیر مرد ۳۰ سال است که کار میکند خوب ان پیر مرد استاد تر است و روش تست شما هم غلط بوذ هر اوپراتور تازه کاری با شما بیاید همان نقطه را مشخص میکند که شما مشخص کردی چرا ؟ جواب این سوال بارها داده شده پس مطالعه کن تا خودت جواب را پیدا کنی

سوال:

مشکلات جسمی و ردیابی
با سلام و ارزوی سلامت و بهروزی یه سئوال دارم ک شاید بنوعی برای دیگران نیز سئوال باشه?? استاد گرامی در اثر سقوط .دو عمل جراحی مفصل روی دستم انجام شده. دستم خوب میشه ولی مچ دستم دیگه بسمت پشت(بسمت خارج) انعطاف و خم شدگی نخواهد داشت.انگشت کوچک و انگشت وسطی دستم هم مشکل دارد . خواستم بدونم ایا این نقص ها مانع ردیابی نمی شوند. بابت خیرخواهیتون برا مردم از درگاه خدا براتون سربلندی،سلامت و عاقبت خیری مسئلت دارم.???

جواب:
با سلام تشکر و ارزوی سلامتی با تمرین مشکل شما حل میشود و باید این را هم بگویم حتی کسی که دست ندارد میتواند ردیابی کنند اگر- گام به گام- را درست و دقیق مطالعه کنید متوجه میشوید انتن فقط وسیله ای است که به کمک ان شما می توانید با قسمت ناخوداگاه مغز خودتان ارتباط پیدا کنید و با ان سخن بگویید سخن گفتن شما که در دل انجام میشود. و حتی اگر کسی مشکل گفتاری داشته باشد  به را حتی می تواند در ذهن خود صحبت کند و نا خوداگاه ذهن گفته ها را می شنود می ماند . درک گفته های ناخوداگاه اگر فرد مشکلی در دست دارد میتواند با کمی تغییر در معانی حرکت انتن و یا حتی حرکت انگشتان جواب ناخوداگاه را درک کنید حتی بدون انتن و با انگشت دست و یا حتی با خارش چپ و راست صورت یا بدن پس موضوع انتن نیست شما باید به ذهن نا خودگاه خودتان بیاموزید جواب های درست را به هر روشی که امکان دارد برای شما اشکار کند حتی با تمرین زیاد جواب بصورت ندای درونی برای شما اشکار میشود . یعنی مثل یک دل شوره شما ناخوداگانه به سمتی کشیده میشوید و در جایی میخ کوب میشود ولی این حالت ها و مهارت ها به این سادکی بدست نمی اید فقط بگویم در یک مورد شخص درست روی مال از حال می رفت و دوستانش حفاری میکردند موفق باشید.

سوال:

چنانکه فرموده اید هنگام ردیابی نباید به علائم توجه کرد تا ذهن ناخوداگاه بتواند کنترل انتن را بدست بگیرد..ولی مشکل این است جائی که قصد دارم ردیابی کنم داخل زمین کشاورزی ماست ک نقطه ب نقطه انرا می شناسم. موقعیتی دارد ک تقریبا حتم دارم دارای بار است اگر قبلا انرا در نیاورده باشند. در اطراف انهم بار درامده . حالا من چطور انجا را انتن بزنم ک ذهن خوداگاهم دخالت نکند؟ایا میشود با چشمان بسته انتن بزنم؟بعد با توجه ب فیلمی ک توسط دوربین گرفته شده محلهای قیچی کردن را پیدا کنم؟چ راهکاری پیشنهاد میفرمائید؟مجددا از سخاوت کم نظیر شما قدردانی میکنم.

جواب:
با سلام و تشکر بله میتوانید اول با هدفون به موسیقی گوش کنید فقط زیر پایتان را نگاه گنید که نیفتید هر ده متر چشمتان را ببنیدید دست ها دو طرف بدن اویزان باشد سوال را بپرسید و بعد انتن را بالا بیاورید و جلو سینه نگه دارید تا ۵ به ارامی بشمارید و به انتن نگاه کنید حتی میتوانید به ارامی یک دور دور خودت بچرخی البته با چشم بسته بعد سوال کنی و سپس انتن را بالا بیاری و بعد شمارش تا ۵ جواب انتن را ببینی چرخش به دور خود را فقط یک بار و در شروع ردیابی انجام بده ولی ردیابی بدون چرخش را هر ده متر نجام بده و نتیجه را ببین ولی نکته مهم تا زمانی که در همه امتحان های گام به گام یک و دو چندین بار پشت سر هم نمره قبولی نگرفته باشی روی ردیابی شما نمی توان حساب کرد و ردیاب هر چه نشان دهد خطا است در واقع قبولی در امتحان گام به گام گرفتن گواهینامه ردیابی است و اوپراتور ردیاب بدون داشتن گواهینامه ردیابی مثل راننده بدون گواهینامه و بدون تجربه است.

سوال :

چقدر طول میکشد تا استاد ردیاب شوم؟
سلام و احترام استاد عزیزم.سپاسگذارم به خاطر مطالب و ویدیوهایی که میزارین .مستند راز و کتاب معجزه ی شکرگذاری واقعا برای من ارزشمند بود .  استادکسی که در خونه برای ردیابی  تمرین  میکنه بعد از موفقیت تو تمریناتش در بیرون از خونه چقد موفقه و  در چه شعاعی میتونه  به جستجو بپردازه.ممنونم از زحماتتون. 
جواب:
با سلام و تشکر  به شرط انکه نمره قبولی از همه امتحان ها گرفته باشید . هر چه بیشتر  تمرین کنید و امتحان بدهید قویتر می شوید  و در خارج از خانه هم موفقیت بیشتری خواهید داشت ولی عمق و شعاع به استعداد و میزان تمرین شما بستگی دارد حتی ممکن است  توانایی ان را پیدا کنید تا شعاع چند کیلومتر  و ده یا ۲۰ متر عمق هم  ردیابی کنید. ولی کار هر کسی نیست و رسیدن به این مهارت به سالها تمرین فراوان نیاز دارد.

سوال:
ردیابی من خطای کمی دارد فقط هر وقت خسته یا ناراحت هستم خطا میزنم,,,نقطه ضعفهای خودم رو میدونم,,,که در این مواقع ردیابی نباید انجام بشه فقط یک سوال,, ایا برای فلز قدیم میشه مثل فلز جدید جای  دقیق هدف را پیدا کرد؟؟

محدوده حدود بیست متر مربع را براحتی پیدا میکنم,,ولی سر هدف رو نمیتونم,, در تمام این محدوده انتن فشار زیادی روی من وارد میکنه

جواب:
با سلام خستگی برای این کار خوب نیست خطا را بالا می برد برای همه اینطور است فلز جدید قدیم هم فرقی ندارد فقط موقع تمرین باید فلز گم شده را پیدا کنید.  اگر دوست شما  چیزی پنهان کند و شما ان را پیدا کنید . اشتباه است این کار نیروی ردیابی برای پیدا کردن گنج را کاهش میدهد

سوال:

آیا چند بار ردیابی در یک مکان خطا را کاهش میدهد؟
سلام استاد گرامی,,, ایا ردیابی در هرمکان باید یکبار صورت بگیره یا چند بار,,؟؟منظورم اینه نقطه ای رو مشخص کردیم همون یکبار بهتره یا چند بار؟؟ فقط میخوام بدونم درصد خطا با چندبار ردیاب زدن بیشتره یا کمتر؟؟؟??خیلی دوست تون دارم❤️❤️

جواب:
با سلام و تشکر حتما بعد چند بار ردیاب زدن خطا بیشتر میشود چون با دیدن دقیق مکان و فکر کردن ها و شک های مختلف ذهن شما بجای هدف اصلی به سمت مکان های اشتباه منحرف میشود توجه کنید ردیاب های انتنی و شاقولی ابزار مهندسی نیستند برای مثال فلزیاب ابزار مهندسی است و اگر یک نقطه را هزار بار تست کنید نتیجه تقریبا یکی است .ولی ردیاب کاملا فرق میکند و باید به قوانین کار با ان دقت کنید .نکته مهم در ردیابی این است اگر یک مکان را چندین بار با ردیاب تست کنید و روی ان مکان وقت بیشتری بگذارید ردیاب هم میزان شک و تردید یا اطمینان شما را نمایش میدهد پس خطای شما هم بیشتر میشود . پس سعی کنید فقط یک بار و برای چند ثانیه روی یک مکان وقت بگذارید   البته مهارت اوپراتور هم بسیار مهم است کسی که چندین بار پشت سر هم در همه امتحان ها نمره قبولی نگرفته و سر زمین مقدار موفقیت کمی داشته باید اینقدر حفاری کند تا ذهن فرد برای اینکه جسم فرد درد و رنج حفاری را تحمل نکند ارام ارام یاد بگیرد مکان دقیق تر و درست تر را پیدا کند در واقع حفاری بیهوده تنبه و مجازات و پیدا کردن وسیله ای کوچک شادی را برای فرد به همراه دارد . تنها روشی که میتوان به بیشتر افراد چیزی را اموزش داد تنبیه و تشویق است که در قدیم برای اموزش های علوم غریبه و عرفانی تنبیه شدید مرسوم بوده که به ان ریاضت میگفتند البته من به کسی توصیه زیاده روی در این کارها را نمی کنم همان درد و ناراحتی حفاری های بیهوده کافی است و تحمل زمان طولانی چندین ماهه تا چندین ساله بسته به میزان تمرین و استعداد و توانایی شخص کافی است.

سوال:

یاد گرفتن زبان انتن
باسلام خدمت استاد عزیزم استاد من وقتی مقاله اول را خوندم تازه متوجه شدم ردیاب چطوری و بچه شکلی کار میکنه قبلش خیلی حفاریهای بیهوده انجام دادم وقتی به راز آنتنها پی بردم به خودم و آنتنهام اطمینان کردم مقاله دوم را هم مطالعه کردم . من به خودم و حس ششم و ذهنم خیلی مطمئن هستم و از ذهن  و افکارم همیشه استفاده میکنم من هیچکدوم از آمتحان هاتون را انجام ندادم همین الان دراتاق نشسته بودم و آنتنها را برداشتم اول نفس عمیق کشیدم و آنتنها را بوسیدم و در ذهنم گفتم من به شما و ذهن خود اطمینان دارم که جواب درست را به من میدهند .بعد در ذهنم به آنتنها هرکاری میگفتم انجام میدادند . میگفتم من به شما اعتماد دارم  جواب درست را به من بدهید. حالا نظرشما را در این مطلب خواستارم دوستدار شما یوسف

جواب:
با سلام و تشکر خیلی عالی است حالا شما و ردیاب یا بهتر بگویم شما و ناخوداگاه ذهن تان با هم صحبت میکنید این عالی است ولی مرحله اول است بعد برای کارهای مختلف باید ذهن خود را اموزش دهید اول ذهن باید مثل رادار درست عمل کند و گنج را ردیابی کند و سپس با حرکت انتن  جواب درست را برای شما بفرستد.

سوال:

وقتی زبان ردیاب را بلد نیستیم چه میشود؟
سلام اقای رضایی من وقتی با میله ها کار میکنم میله هام همش جواب نه رو نشون میده و اصلا جواب بله رو نشون نمیده یعنی میله ها رو به روی همدیگر قرار نمیگیرند اگر ممکن است  راهنمایی کنید مشکل از کجاست؟

جواب:
با سلام شما هنوز زبان ردیاب را یاد نگرفته اید یا بهتر بگویم ذهن ناخوداگاه شما هنوز نمیتواند با کمک انتن با شما صحبت کند.  تمرین های اولیه  را بیشتر انجام دهید انتن را بالای یک تکه طلا برده و سوال کنید زیر انتن طلا قرار دارد یا نه و بعد مچ دست خودتان را کمی حرکت دهید تا انتن به شکل جواب بله دراید بعد بگویید زیر انتن اهن قرار دارد بعد مچ دست تان را جوری حرکت دهید تا انتن به شکل جواب نه دراید با فلزات و لوازم مختلف تمرین کنید تا ذهن شما به این کار عادت کند و ناخوداگاه شما بتواند به کمک انتن با شما صحبت کند.  

سوال:

ردیاب -ریاضت – روان شناسی
سلام. خدمت استاد بزرگ. آقای رضایی در تمرین با شیر و خط بعد از تنبیه دو بار جواب درست میده دوباره جواب غلط میده دوباره بلافاصله بعداز تنبیه جواب درست میده علت چیه ؟ ممنون

جواب:
با سلام مغز انسان با تشویق و تنبیه چیزها را یاد می گیرد ریاضت هم یعنی تنبیه پس ریاضت کمک میکند ذهن شما برای اینکه درد نکشد هر جور شده جواب درست را پیدا کند . قبلا گفتم جواب درست سوال را ذهن ناخوداگاه شما میدهد این بخش از ذهن بسیار قدرتمند ولی احمق است مثل یک قول بزرگ و قدرتمند ولی احمق به این راحتی چیزی را فراموش نمیکند و به این راحتی چیزی را قبول نمیکند برای مثال یک بار شخصی اشتباه می کند و یک شرینی را یواشکی بر می دارد و می خورد خوب این کار دزدی است ولی ذهن ناخوداگاه از خودن شیرنی لذت می برد پس قبول میکند که دزدی شیرین است حالا بیایید به او حالی کنید دزدی کار بدی است هر جا چیزی ببینید و خوشش بیاید فرد را وادار به برداشتن ان میکند یک داستان جالب در باره خودم در دوران جوانی گاهی به استخر می رفتم چند بار پشت سرهم هنگام شنا یک قطره اب وارد ریه من شد و داشت مرا خفه میکرد با سرعت از استخر خارج میشدم و پشت سر هم سرفه میگردم تا ان چند قطره اب از ریه من خارج شود و بتوانم نفس بکشم وقتی چند با این اتفاق پشت سر هم افتاد در ناخوداگاه ذهن من ذخیره شد استخر جای خطر ناکی است و تو نباید توی اب بروی وقتی به استخر نزدیک می شدم و اب را میدیدم ضربان قلب من به شدت بالا می رفت ولی چون من از دوران جوانی روانشناسی مطالعه میکردم میدانستم موضوع چیست و از اب نمی ترسیدم ولی ذهن ناخوداگاه همه چیز را کنترل میکرد پاهایم می لرزید و قلبم انقدر تند میزد که داشت از سینه خارج میشد به خودم گفتم باید حالیش کنم استخر خطری ندارد با تمام هیجانی که داشتم وارد اب شدم بدنم تحت کنترل من نبود به زور وارد اب شدم گفتم باید سرم را زیر اب ببرم تا مشکل حل شود ولی با این کار احساس خفگی شدید میکردم با هر تلاش و مقاومتی که کردم این مشکل باقی بود با دیدن اب استخر جانم به لبم می رسید جالب این بود به کنار دریا می رفتم خیلی راحت شنا میکردم بعد میخندیم ببین اب دریا خطر ناک است ولی من راحت شنا میکنم و تو استخر بی خطر تا اب را میبینم جانم به لبم میرسد حدودا یک سال استخر نرفتم و بار اخری که رفتم بسیار راحت بودم فهمیدم بعد یک سال ذهن نا خوداگاه من فراموش کرده استخر خطر ناک است روان شناسی و خصوصا فراوران شناسی علمی بسیار شیرین و حساس است ولی یاد گرفتن علم روان شانسی خصوصا درمان بیماری های روانی کار هرکسی نیست ذهن بسیار قدرتمند و پایداری میخواهد برخی در دوره دانشگاه با خواندن کتاب های روانشناسی  خودشان روانی میشود البته منظورم این نیست که کاملا دیوانه میشوند ولی ممکن است دچار انواع ترس ها نگرانی ها و وسواس ها شوند برای همین در خارج از ایران کسی که میخواهد روان شناس شود اول باید تست روانی بدهد تا مشخص شود مطالعه این دانش برایش ضرری ندارد .

کمی توضیح در باره ذهن ناخوداگاه:

لازم است در باره ذهن ناخوداگاه یک مقدار توضیح بدهم . تا به حال شده یک کار اشتباه را چند بار انجام دهید و ضرر  کنید بعد به خودتان بد بیرا بگویید که چرا این کار را کرده ام خودم که میدانستم اینطوری میشود قبلا هم این اتفاق افتاده پس چرا این کار را کردم شنیده اید که میگویند کار بد یا دزدی بار  اول سخت است چرا ؟

همانطور که گفتم ذهن انسان از نظر روان شناسی به دو قسمت تقسیم میشود قسمت اول  ذهن اگاه همین است که الان هستید وقتی نام تان را می پرسم ذهن اگاه است که جواب میدهد ذهن آگاه نگهبان ذهن ناخود آگاه است چرا چون ذهن نا آگاه مثل یک کودک است بد و خوب را نمی شناسد و پشت شما پنهان شده طوری که شما متوجه ان نمی شوید . ذهن نا خوداگاه نادان و کودک است ولی بسیار قدرتمند از نظر عقلی و تصمیم گیری کودگ است درست مثل  یک قول یا یک دیو بزرگ است که عقل یک بچه کوچک را دارد

حتما می پرسید این قول چه قدرتی دارد ؟

این قول همه چیز شما را تحت کنترل دارد قلب چشم دست و پا و غیره .در مدت یک ثانیه می تواند شما کور و یا فلج کند و دوباره بینایی را به شما برگرداند میتواند آینده را ببیند و میتواند با ذهن دیگران ارتباط برقرار کند فکر دیگران را بخواند و غیره ولی بسیار احمق است .  فقط کافی است به ذهن نا خوداگاه یک فرد بگویید  ادم نیست و خروس است شخص فورا مثل خروس را میرود و قوقولی قوقو می کند . خوب چرا وقتی من به شما میگویم شما خروس هستید شما قبول نمی کنید چون ذهن اگاه شما مانند یک نگهبان جلو این حرف می ایستد و نمی گذارد این حرف به گوش ذهن نا خوداگاه شما برسید موقع هیپنوتیزم ذهن اگاه را می خوابانند و انگاه هر چه میخواهند به نا خوداگاه میگویند.

تا حالا دیده اید افرادی به یک درخت ایمان دارند و میگویند این درخت انها را شفا میدهد شما به انها میخندید ولی با تعجب میبینید انها درمان میشوند دلیل چیست ؟

دلیل این است وقتی ذهن اگاه به چیزی ایمان دارد و ان را قبول میکند . دیگر نمی تواند از ذهن نا خود اگاه نگهبانی کند پس ذهن نا خوداگاه قبول میکند چون کنار درخت است باید بیماری را رفع کند و دیده شده حتی بدترین بیماری ها به این صورت رفع شده که اگر درست یادم باشد به ان خود شفا دهی بدن انسان میگویند پس اگر به چیزی واقعا ایمان و اعتقاد داشته باشید ذهن نا خوداگاه شما هم با تمام قدرت ان را قبول میکند و اگر به چیز بدی اعتقاد داشته باشید بدا به حال شما مثلا اگر با تمام وجود اعتقاد داشته باشید در فلان مکان موجود عجیبی هست ذهن ناخودگاه تمام علائم موجود را برای شما ایجاد میکند و حتی فلب شما را از کار می اندازد .

در آزمایش های انجام شده با هیپنوتیزم خیلی راحت می توان فرد را نابینا یا ناشنوا یا فلج کرد و با گفتن این کلمه – وقتی انگشت دستم را روی دست تو می کشم همان قسمت از دست شما می سوزد و تاول میزند —— درست در همان قسمت دست فرد بدون اینکه آتش و گرمایی باشد دست می سوزد و تاول میزند حتی با هیپنوتیزم میتوان درد را از بین برد تا حدی که چندین عمل جراحی قلب باز و همینطور کندن دندان بدون داروی بی حسی یا بیهوشی انجام شده و می شود. حتی میتوان کاری کرد تا فرد چیزهایی را ببیند و بشنود که وجود ندارند . امید وارم این قسمت از علم روان شناسی برای همه عزیزان جالب و مفید بوده باشد

سوال:
خطا در ردیابی زمانی که شخصی همراه شما است: 
استاد چرا تنهایی بهتر ردیابی میشه کرد ولی موقعی که شخص غریبه ای وارد صحنه کار میشه یا هر شخص دیگه ای,,,,کار به خوبی انجام نمیشه,,,؟؟؟

مکانی رو ردیابی کردم البته تنهایی ولی برای بار دوم یکی همرا هم اومد از بستگان نزدیک موقع کار,,,بدون اطلاع اشخاصی غریبه وارد صحنه شدن اهدافی که مشخص شده بود برای بار دوم امکان پذیر نشد,,,دلیلی داره استاده عزیز,,؟؟خیلی دوستتون دارم,ممنون

جواب:
با تشکر .بله دلیل دارد .و تو گام به گام  توضیح دادم شاید برای شما عجیب باشد که بشنوید ذهن افراد با هم ارتباط دارد فردی که همراه شما است به هر جا شک کند و هر فکری بکند. مثلا اگر به مهارت شما شک کند این فکر مانند ناراحتی و دست پاچگی فورا به ذهن شما منتقل میشود و در کار ردیابی اختلال ایجاد میکند هر چقدر با این فرد اشنایی فامیلی یا دوستی قویتری داشته باشید انتقال ذهنی بیشتر و قویتر است مثلا انتقال امواج و احساسات ذهنی بین زن و شوهر پدر و مادر با فرزند برادر و خواهر قویتر و بیشتر است از طرفی بودن یک فرد همراه شما با حرف هایی که میزند و کارهایی که میکند ممکن است تمرکز ذهنی شما را بر هم بزند و این هم دلیل دیگری است که در ردیابی مشکل ایجاد میکند البته با تمرین زیاد پس از سال ها کار و تجربه مشکل شما کمتر میشود.

سوال:

سلام استاد,,وقت تون بخیر,,انسان هرچی روحش ازگناه پاکتر باشد . بهتر میتونه ردیابی کنه درسته؟؟ منظورم اینه از گناه دوری کنه,,,وقتی گناه نکنه فکرش هم بازتر و روح قوی تری داره??

جواب:
با سلام بله درست است ادم ارام و خوشحال بهتر و زود تر موفق میشود و ادم گناه کار دائم عصبی و ناراحت است خوشحالی او ظاهری است همه چیز دارد جز دل خوش و ارامش توجه کنید حتی بخشش گناه کاران نداشتن خشم کمک به افراد نیازمند مهم است .منظورم کمک مالی نیست وقتی بار سنگین یک پیر مرد یا پیر زن را به خانه او میبرید وقتی درد و رنج  و شادی دیگران درد و رنج و شادی شما است ارامش نیرو و توان روانی شما بیشتر شده موفقیت شما هم در ردیابی و هم در زندگی بیشتر میشود  . 

سوال:
موفقیت در ردیاب
استاد وقت تون بخیر,, اگر شخصی استعداد زیادی داشته باشه میتونه در مدت یک سال مهارت کامل در ردیابی پیدا کنه ؟؟

جواب:
بله من کسی را داشتم که ردیاب را قبول نداشت و با ساختن ردیاب داخل سایت همان روز اول بدون تمرین چیزهای زیادی را بدون خطا پیدا کرد و زنگ زد و گفت اقا دستت درد نکنه عجب ردیابی تشکر . من در جواب گفتم از من تشکر نکن چون شما استعداد و توانایی این کار را داری وگرنه ردیاب چیزی جز دو تا میله نیست تازه ان موقع هنوز اموزش گام به گام را اماده نکرده بودم همه چیز به استعداد تمرین و پشتکار مربوط است و افراد کم سواد و روستایی که ارامش عصبی  و روانی بیشتری دارند زود تر موفق میشوند

سوال:

خطا در ردیابی
درود بر مهندس رضایی عزیز و بزرگوار انشاالله که سلامت باشید??????? مهندس جان سوال من این هست اگر کسی با ردیاب به نحو احسن کار کند و کارش عالی باشد . امکان دارد در محیطی که به سه نقطه مشکوک است و بالای نقطها برود و ردیاب بزند ردیابش اشتباه بزند؟؟؟ از زحمات پدرانه شما که برای همه ما میکشید بسیار ممنونیم?????

جواب:
با سلام و تشکر من هم برای شما و عزیزانتان ارزوی سلامتی میکنم — توجه کنید اگر شما چیزی پنهان میکنید و اوپراتور ردیاب ان را پیدا میکند دلیل بر استادی اوپراتور شما نیست در مرحله اول اوپراتور ردیاب باید در امتحان های اموزش گام به گام یک و دو چندین بار و با فاصله چندین ماه نمره قبولی بگیرید و بعد ان چندین سال چیزای گم شده را پیدا کنید تا بتوانیم به او بگوییم یک اوپراتور ماهر بعد ان هر چیزی که ذهن او را اشفته کند باعث خطا در ردیابی میشود مثل بی خوابی خبر بد و غیره.

سوال:
تمرین تمرکز یا بی ذهنی :
سلام مهندس جان بعد از دو هفته درست کارکردن وجوابای خوب گرفتن دچار تنش شدم.همونجور که گفته بودین موقع کار با شاقول کلمه الله یا والله رو تکرار میکنم.ولی الان درست جواب نمیگیرم دوباره سوالم اینه موقع تکرارش رو گفتنش تمرکز کنم یا فقط تکرارش کنم.

جواب:
یک کلمه را تکرار کن و سعی کن به چیزی فکر نکنی یا روی گفتن کلمه تمرکز کنی البته زیاده روی نکن و بهتر است چند هفته استراحت کنی تا تمرین در ذهن شما جاگیر شود بعد چند هفته دوباره شروع کن مدت زمان تمرکز یا بی ذهنی بیشتر از ۳۰ ثانیه را نیاز ندارید پس در تمرین بی ذهنی زیاده روی نکنید مثلا اول سوال کنید بعد ۵ بار بگویید الله سپس جواب انتن را ببینید

سوال:

جواب سوال ها برعکس شده چرا؟
سلام آقای رضایی در تمرین با ردیاب چند روز است که جواب ها انتن ها دقیقا بر عکس شده یعنی بجای بله  جواب نه و بجای نه جواب بله  با انتن میگیرم چرا. ممنون

جواب:
سلام  چند روز یا چند هفته استراحت کنید بعد تمرین را شروع کنید گاهی ذهن با تمرین مخالفت میکند عملکرد قسمت ناخوداگاه ذهن  بسیار پیچیده  است انگار ما دو شخصیت در یک جسم هستیم و شخصیت ناخوداگاه ما بصورت پنهانی ما را کنترل میکند بحث بسیار جالب و پیچیده و سنگینی است که در اینجا امکانش نیست ولی حتما شما تو تمرین ها  زیاد به خودتان فشار اورده اید و ذهن شما خسته شده است مدتی استراحت کنید بعد دوباره تمرین کنید .

سوال:
تمرین ذهنی
سلام خسته نباشید، ببخشید من وقتی که سعی می کنم به حالت بی ذهنی برسم افکاری زود میایند و می روند آیا باز هم باید از اول شروع کنم یا ادامه بدم؟؟؟؟، و وقتی اینجوری ادامه می دم به مرزی می رسم که حس می کنم اگه یه قدم دیگه بردارم به خواب فرو می روم (ولی به خواب نمی روم)، آیا این مرحله بی ذهنی است یا دارم اشتباه می کنم، ممنون می شوم به سوال هام جواب بدین، با تشکر

جواب:
با سلام نگران نباش نیازی به قطع کردن تمرین نیست. ادامه بدهد احتمالا به خواب نمی روید  ولی توجه کن شما به ده ثانیه بی ذهنی نیاز داری پس تو تمرین اگر به ۲۰ ثانیه بی ذهنی برسی عالی است در عمل و موقع ردیابی اگر  خسته بودی حداقل همان ۵ ثانیه بی ذهنی مشکل شما را حل میکند

پس تو بی ذهنی زیاده روی نکنید بی ذهنی بیشتر از یک دقیقه ممکن است برای افراد معمولی مشکلاتی  پیش بیاورد پس حداکثر ده ای ۲۰ ثانیه بی ذهنی کافی است

سوال:

حفره یابی با ردیاب
سلام,,,استاد گرامی,,چرا ردیاب حفره ها را بهتر پیدا میکند ,, مخصوصا قبر؟؟

جواب:
سلام ردیاب یک ابزار ذهنی است برسی دانشمندان نشان میدهد این تونایی برای پیدا کردن گنج در انسان بوجود نیامده است . این توانایی  برای پیدا کردن اب و غذا و مکانی برای فرار از دست حیوانات شکارچی در انسان بوجود امده شاید به همین دلیل است که انسان اب و حفره را راحت تر پیدا میکند ولی برای پیدا کردن گنج باید مدت بیشتری تمرین کند . از طرفی ممکن است مکان قبرها دارای علائم و نشانه هایی باشد که ما به انها توجه نمی کنیم ولی ذهن ناخوداگاه انسان بسیار دقیق است و چیزی را فراموش نمیکند.

سوال:
درود استاد دیروز داشتم ردیاب میزدم, بعد یک چیزی دو بار گفت شکل زن . بعد نزدیک دو کیلیومتر رفتم رسیدم به یه نماد شبیه شکل زن.

بنظرتون ذهنم بوده؟

جواب:
با سلام اگر چیزی تو ذهن شما گفت و بعد شما همان را  دیدید یعنی توانایی ذهنی شما بالا است و اگر تمرین کنید ممکن است بدون انتن هم بتوانید ردیابی کنید .

سوال:
چقدر طول میکشه به ردیابی عادت کنم مقالتونم یکی دو بار خوندم بازم میخونم راستی خوراک بدم یا فرق نداره؟

جواب:
اگر در تمرین ها نمره قبولی بگیرید تو ردیابی هم موفق میشوید. باقی چیزا مثل خوراک و جیوه بستگی به اعتقاد خودتان دارد و در کار  ردیابی اثری ندارد  ولی اگر فکر میکنید استفاده از خوراک بهتر است پس خوراک استفاده کنید بهتر است دلیل ان تو مقاله توضیح دادم  هر چیزی که ایمان و اعتقاد شما را تقویت کند موفقیت شما را افزایش میدهد . مثلا اگر ایمان دارید انگشتر پدر بزرگتان برایتان شانس می اورد و در کار ردیابی کمک تان میکند حتما ان را به همراه داشته باشید.

 

سوال:
فرکانس فلزات :
سلام استاد عزیز.میشه فرکانس حفره و فلزات و الماس رو برام بفرستید.

جواب:
با سلام دوست عزیز این فرکانس ها فقط برای دل خوشی است و در عمل حفره الماس و طلا فرکانس ندارند اگر هر فلزی فرکانس داشت به راحتی دستگاهی ساخته میشد تا طلا را بدون خطا ردیابی کند یک مثال ساده می زنم گوشی تلفن شما برای کار کردن از فرکانس استفاده میکند یعنی فرکانس تولید میکند خیلی ساده می توان ردیابی ساخت که گوشی تلفن را ردیابی کند یعنی شما تلفن همراه خودتان را پنهان می کنید وقتی ردیاب را روشن میکنم در مدت یک ثانیه جهت و مکان دقیق گوشی شما را مشخص میکند و شما را بدون خطا  درست تا کنار و روی گوشی پنهان شده راهنمایی میکند – از همین روش ردیابی حدود ۱۰۰ سال است که برای ردیابی بیسیم ها استفاده میشود یعنی اگر شما با بیسیم پلیس یا اتش نشانی صحبت کنید خیلی راحت ظرف چند ثانیه مکان شما را پیدا میکنند ولی متاسفانه طلا نقره حفره  الماس فرکانسی تولید نمیکند و این گفته که فلزات و همه مواد و حتی حفره فرکانس دارند کاملا اشتباه است

با این حال برای جلب رضایت شما این فرکانس ها را که معلوم نیست بر چه اساس و اصولی بدست امده و هیچ دانشگاه و مهندس و دانشمندی انها را قبول ندارد در اختیار شما قرار میدهم ولی بهتر است برای موفقیت بیشتر کتاب های  اموزش گام به گام را مطالعه کنید

سوال:

روش های دیگر ردیابی: 
استاد خدا بشما جزای خیر بده,,که این قدر وقت میزارین و به سوالات ما پاسخ میدین,,,خیلی بزرگوارین,,, یه سوالی داشتم خدمت تون,,,ایا درقدیم کار با شاقول همین روش ابن سینا سوال از ضمیر ناخوداگاه بصورت بله  و خیر بوده,,, یا اینکه به طرف هدف تلو تلو میخورده و سر هدف میچرخیده از این داستانها,,؟؟!!???

جواب:
با سلام و تشکر بهترین روش کار با شاقول همین است ولی روش های دیگری هم وجود داشته  که به مرور زمان تغییر کرده و بهتر شده  و دارد ولی همه انها به نوعی از نیروی نا خوداگاه ذهن استفاده میکنند

سوال:
درود مهندس رضایی عزیز . تشکر از زحمات بی پایانی که برای ما میکشید . مهندس جان من از ۱۰۰ تمرین پشت سر هم سکه داخل لیوان میتونم ۶۵ تا صحیح جواب بدم . لطفا کمکم کنید تا بتونم بیشتر جواب بدم . بسیار ممنون???????

جواب:
با سلام و تشکر .دوست عزیز تنها کاری که میتوانید بکنید تمرین و حفظ  ارامش است نخوردن غذای حیوانی هم بسیار مفید است ولی این کار باید همیشگی باشد و به ارامی توانایی شما بالا میرود

سوال:
تمرین سکه برای ردیاب: 
سلام مهندس رضایی. اگر پیامای قبلیم رو دارید.گفته بودم که نود تا سکه درست میزنم ولی چون را راهکار ثابتی ندارم زود خسته میشم و ادامه نمیدم.ولی از دیروز با تمرین زیاد و البته کمک شما اخرش تونستم به راه ثابت برسم.و در تمرین متوالی به ندرت اشتباه میکنم.شاید در بیست سوال یک دونه اشتباه میکنم .فقط این پیام رو میدم که از شما تشکر کنم. سه جمله اخر شما برای من حکم طلا بود

جواب:
با سلام موفق باشید بله این کار خستگی فکری دارد و حوصله ادم سر میرود تمامی فعالیت های علوم غریبه یا علوم باطنی  همینطور است حوصله سر بر و بسیار خسته کننده و به ارامی جواب میدهد موفق باشید موفقیت شما و دیگر عزیزان مرا شاد و خوشهال میکند

سوال :

ایا یک اوپراتور حرفه ای ردیاب نیاز به فلزیاب دارد ؟
 اوپراتور ماهر همیشه نیاز به فلزیاب ندارد ولی بعد حفاری خستکی جسمی و ذهنی مانع ردیابی درست میشود مثلا بعد یک متر حفاری ممکن است شک کند که اشتباه کرده یا نه . پس یک اوپراتور خیلی خیلی ماهر و استاد ردیاب هم ممکن است اشتباه کند در این موقع فلزیاب کمک میکند از طرفی ممکن است چند مال روی هم باشد شما مال اول را خارج میکنید ولی دیگر ردیاب نمیتواند به شما کمک کند و مال دوم را شناسایی کند. انگاه فلزیاب به داد شما می رسد موضوع ردیاب بسیار پیچیده است درک مطالب ممکن است برای شما سخت باشد بهتر است اینطور توضیح بدم مثل رانندگی است یک راننده خوب و ماهر وقتی خسته و خواب الود است نمیتواند به خوبی رانندگی کند و احتمال تصادف ان زیاد است برخی چیزها ذهن اوپراتور ردیاب را زود خسته میکند در این حالت اوپراتور نمیتواند درست ردیابی کند و نظرات ان کاملا اشتباه است -شک – خستگی -ترس -نگرانی – خبر بد – حرف ها و نگاه های ناامید کننده اطرافیان -پر خوری – قدرت و توانایی یک اوپراتور ردیاب حرفه ای را کاملا از بین میبرد

سوال:

روشی برای دوری از خطر: 
سلام استاد ما تو خونمون یه رسم هست که با یه عطسه از خواستمون دست میکشیم و با دو عطسه ادامه میدهیم و کارمانم خیلی خوب میشود مثلا من میخاستم با عموم برم یه شهری تک عطسه اومد و من نرفتم و بعد شنیدم عموم تصادف کرده و خیلی از این چیزا برامان پیش اومده و عالی جواب داده عطسه بنظرتان این روال زندگیه یا یه چیز دیگس مثلا روح نگهبان ما عادت کنند که با عطسه ما را از خطر ها جدا کنند

جواب:
با سلام سوال جالبی بود اگر ۲۰ سال پیش کسی چنین سوالی میکرد میخندیدم و میگفتم خرافاتی هستی ولی بعد ها با مطالعه و ازمایشهایی که کردم متوجه شدم ذهن انسان میتواند از اینده و خطرات ما را اگاه کند و این اتفاق زمانی می افتد که ما به ان روش ایمان کامل داشته باشیم در واقع ردیابی با انتن هم همین است استفاده از نیروی نهان در ذهن چیزی به نام روح نگهبان وجود ندارد ولی من برای اینکه همه بتوانند معنی و مفهوم موضوع را درک کنند از کلمه روح نگهبان استفاده کردم در واقع روح نگهبان قسمتی از توانایی ذهنی خودتان است.

سوال:
نیروی فراحسی و گمانه زنی
استاد گرامی وقت تون بخیر,,,ایا مغز و ادراک انسان در دنیای فراحسی ,,,میتواند به وسیله شاقول وجود گنج را در مسیر و نقطه هدف احساس کند,,,,؟؟؟یا فقط گمانه زنی ممکن خواهدبود؟؟؟؟؟؟؟؟

جواب:
با سلام گمانه زنی توسط مغز انسان انجام میشود و با کمک تمرین درست انسان میتواند مسیر و مکان گنج را پیدا کند وگرنه پیدا کردن گنج میشود یک چیز شانسی برای همین تعداد سوال ها در امتحان ۱۰۰ عدد است و باید حتما بالاتر از ۷۰ سوال را درست جواب بدهید و حداقل ده یا ۲۰ بار در امتحان قبول شوید تا اطمینان پیدا کنید جواب های درست شما شانسی و اتفاقی نیست و دلیل جواب درست بالا رفتن توانایی ذهنی و نیروی فرا حسی شما است. 

روش مطالعه کتاب های فنی:

 روش مطالعه کتاب های فنی با کتاب های داستان و روزنامه فرق دارد در کتاب آموزش های فنی —مثل اموزش برق الکترونیک کامپیوتر و باستان شناسی و همینطور گام به گام  اموزش ردیاب شما مطالعه میکنید تا با نکته ها و روش های مهم اشنا شوید  و این کار با یک بار مطالعه سرسری امکان ندارد به عنوان کسی که سال ها بدون داشتن استاد فقط با مطالعه  علوم و فنون مختلف را یاد گرفته ام تجربه خودم را از روش درست مطالعه در اختیار شما قرار میدهم اول از همه چون مطالب اموزشی در هر زمینه ای برای شما جدید سنگین و در بیشتر مواقع  غیر قابل  فهم است یا به سختی ممکن است متوجه مطالب ان شوید در گام اول فقط کتاب را سرسری مطالعه کنید عنوان های هر فصل را نگاه کنید عجله نکنید و از اول تا اخر کتاب را فقط سرسری مطالعه کنید چند روز به کتاب دست نزنید تا مطالب کمی در ذهن شما جابجا شود پس از ان دوباره کتاب را مطالعه کنید ولی با دقت بیشتر اگر چیزی را متوجه نشدید علامت بگذارید یا روی کاغذ ان را بنویسید و نظرتان را در باره چیزی که فهمیده اید بنویسید اگر چیزی را متوجه نمیشوید فقط روی کاغذ ان را بنویسید پس از یک هفته دوباره مطالعه کنید توجه کنید هر سوالی دارید روی کاغذ بنویسید و با مطالعه ان کتاب و کتاب های دیگر سعی کنید جواب سوال های  خودتان را با مطالعه و فکر کردن پیدا کنید – توجه کنید چیزی که به سختی وارد ذهن شود به سختی از ذهن خارج میشود و اگر کسی جواب سوال شما را فوری بدهد جواب را بعد چند روز فراموش می کنید در نهایت اگر مطالب کتاب برای شما مفید و لازم است چند ماه بعد دوباره ان را مطالعه کنید باور کنید بعد چند سال اگر دوباره کتاب را مطالعه کنید ممکن است چیزهای جدیدی یاد بگیرید و متوجه چیز هایی شوید که قبلا متوجه نشده بودید موفق باشید و اگاه باشید مطالعه فراوان و دقیق رمز موفقیت در هر کاری است .

 

نظرات مهم ارسالی توسط عزیزان

 

نظر ارسالی یکی از عزیزان در باره کار با ردیاب
سلام استاد گرامی,,, بنظر من دو نکته برای ردیابی خیلی تاثیر گذار است ,,,اول اینکه درمورد مکان هیچ اطلاعات یا نشنونه یا خبری نداشته باشید ,,,منظورم  شنیدن سخن دیگران و دیدن  اثار  و علائم   ,,,دوم اینکه تنهایی کار کنید ,,,کسی همراه اوپراتور نباشد یا حداقل۵۰۰ متر فاصله داشته باشند,,,این نظر بنده است,,چون با این کار ذهن ارامش و قدرت بیشتری برای پیدا کردن حقیقت دارد .

حتما باید یک فلزیاب برای اطمینان بیشتر داشته باشید,,مثل همین فلزیابهای معمولی یک یا دو میلیونی  . 

جواب:
با سلام  نظر شما کاملا درست است در قسمت دوم گام به گام این موضوع بارها توضیح داده شده موفق باشید

 نظر ارسالی در باره توانایی و قدرت ردیاب : 
سلام استادگرامی,,خواستم مطلبی روعرض کنم,,,هرکسی که بتونه ردیابی با دوتا یا یکی میله رو به خودش اموزش بده به ولای علی هیچ فلزیابی تو دنیا به گرد پاش نمیرسه,,خیلی بزرگوار و سرورین,,,??❤️

جواب:
با سلام   و تشکر .  ببخشید این نظر شما یا من نیست دانشمندان هم همین نظر را دارند – شرکت هایی که دنبال معادن نفت و گاز فلزات و سنگ های گران بها هستند زمانی که از ابزار های صنعتی ناامید می شوند از اوپراورهای حرفه ای ردیاب که با دو عدد انتن یا یک شاقول کار ردیابی را انجام میدهند استفاده میکنند از طرفی در کشور های پیش رفته نیروی پلس وقتی در پیدا کردن افراد گم شده  یا پیدا کردن دزد ها و جنایت کاران ناامید می شود از این افراد استفاده می کنند – با این حال ردیابی هم چند مشکل بزرگ دارد -۱- هر کسی  استاد و اوپراتور حرفه ای و ماهر ردیاب نمی شود – ۲ – یک اوپراتور حرفه ای و ماهر ردیاب اگر خسته و یا ناراحت باشد قادر به ردیابی درست نیست -۳- اوپراتور باید همیشه تمرین کند وگرنه نیروی ردیابی ان کاهش پیدا میکند -۴- پیدا کردن اوپراتور حرفه ای و ماهر ردیاب و همیچنین تشخیص مقدار توانایی ان کار سختی است پس نمی توان به گفته های هر کسی که می گوید من اوپراتور حرفه ای ردیاب هستم اعتماد کرد.

 

چی بگم نظر یک فروشنده ردیاب یا مهندس مخابرات

سلام ، خسته نباشید برادر ، عزیز جان وقتی علم ردیاب و فرکانس نداری دربارش بحث نکن ، تو کانال و مقاله از یک طرف ردیاب کامل رد میکنی از یک طرف درباره فرکانس و نحوه ردیابی بحث میکنی ، یا کلا رومی رومی باش یا زنگی زنگی ، یا کلا رد کن یا کلا قبولش کن ، شما محترم هستی اما اپراتوری ردیاب بلد نیستی بحث نکن به قول امام صادق فرمودند وقتی درباره چیزی علمی ندارید بحث نکنید و سکوت اختیار کنید ، در ضمن اگر ردیاب با گیره کار میکرد و راننده واپراتور نمی خواست ، ماشین و بقیه تکنولوژی ها را رها میکردند خودش حرکت کنه ، ماشین و هواپیما و موتورسیکلت و…، در ضمن فرکانس مغز انسان ردیابی انجام میده و بدون فانکشن با میله خالی ذهن و فکر خالی چرندیات ، من فوق لیسانس مخابرات هستم و کاملا فرکانس های طبیعی بدن انسان و الکترونیکی ها را میشناسم موفق باشید !

جواب:
با سلام دوست عزیز با دقت توجه کن روش تبدیل گوشی به ردیاب را اموزش دادم و فرکانس ها را تو مقاله گذاشتم چرا ؟ چون اگر عزیزی نیاز داشت این نوع ردیاب را تست کند ضرر نکند و این به معنی قبول فرکانس و این نوع ردیاب نیست اول همه مقاله های تبدیل گوشی به ردیاب هم نوشتم لطفا قبل خرید یا ساختن ردیاب مقاله اموزش گام به گام را مطالعه کنید –  از طرفی وقتی فلزیاب را تنظیم میکنی بدون اینکه به فلزیاب دست بزنی فلز به لوپ فلزیاب نزدیک کنی فلزیاب بوق میزنه پس بعد تنظیم ردیاب نیاز نیست ردیاب تو دست باشه طلا را جلوی ان حرکت بدی باید انتن بسمت طلا بچرخه  .باز بارها  گفتم  مقاله گام به گام نظر من نیست اموزش دانشکاهی رشته روان شناسی است همین شاقول ابن سینا با نام — پاندول شورل- تو رشته روانشناسی دانشگاه اموزش داده میشود . بعد عزیز دل برادر اگر شما واقعا فوق لیسانس مخابرات هستی تو رشته مخابرات فرکانس های مخابراتی اموزش داده میشود نه فرکانس بدن انسان ولی حالا من حرف شما را قبول میکنم ان قسمت از کتاب دانشگاهی مخابرات را که در باره فرکانس بدن اموزش داده و ان فرکانس ها را گفته برام ارسال کن – از طرفی فرکانس بدن انسان چه ربطی به فرکانس طلا دارد – از طرفی شما تو ردیاب فرکانس تولید میکنید و با انتن ارسال میکنید یعنی طلا ان فرکانس را میگیرد و بعد فوت میکند تا انتن بچرخد من فکر میکنم شما تولید کننده ردیاب هستی و از اگاهی علمی مردم نگرانی اگر اشتباه میکنم بهتر است در زمینه فراروان شناسی و یا پاراسایکولوژی کمی مطالعه کنی باور کن من عالم و کاشف نیستم این ها را کشف نکردم از کتاب های دانشمندان و افراد متخصص یاد گرفتم از جمله کتاب های جناب اقای دکتر رضا جمالیان کتاب های ایشان و مشخصات و مقدار تخصص علمی ایشان پشت همه کتاب های ایشان نوشته شده حالا شما یک کتاب و یک استاد معرفی کن که حرف شما را تایید کند باور کن حتما کتاب را خریداری و با دقت مطالعه میکنم

نظر و گفته شما را تو کانال تلگرام گذاشتم تا همه مطالعه و نظر بدهند

 ادامه نظر مهندس مخابرات
هدایت شده نزارید ممنون ?

در ضمن بنده قصد جسارت ندارم برادر ناراحت نشید یبار از دست بنده❤️?

جواب :

ناراحت شدم چون بدون معلومات و داشتن اطلاعات لازم مرا محکوم میکنید لطفا این کتاب ها را مطالعه کنید این ها تعداد کمی از کتاب های کتابخانه  من در باره علوم روانی خصوصا فراروان شناسی یا پاراسایکولوژی است

 

فوق طبیعت -پدیده های روحی- هیپنوتیزم -اثر روان بر ماده -روح های تسخیر شده

فوق طبیعت -پدیده های روحی- هیپنوتیزم -اثر روان بر ماده -روح های تسخیر شده-روانکاوی علوم غریبه

 

مخابرات ماهواره برنامه نویسی کامپیوتر

مخابرات ماهواره ای بیسیم برنامه نویسی کامپیوتر الکترونیک

تعداد کمی از کتاب های کتاب خانه من مطالعه انها را به شما توصیه میکنم .اگر دوست دارید باز کتاب معرفی کنم حداقل ۱۰۰۰ کتاب در این زمینه تو کتابخانه من هست

ادامه صحبت اقای مهندس مخابرات در باره ردیاب

محکوم نمیکنم برادر ولی علم ردیابی وجود داره قابل انکار نیست ، شما که مخابرات خوندید باید از فرکانس اجسام و بدن انسان مطلع باشید ، به هر حال موفق باشید قصد جسارت نبود فقط گفتم علم ردیابی درست ولی نواقصی داره در ساخت سیستم ردیابی !

جواب: 

بله علم ردیابی وجود دارد من نمیگم دانشمندان بزرگ دنیا می گویند اگر کسی توانایی ردیابی داشته باشد هیچ فلزیاب و ابزار مهندسی تو دنیا نمی تواند جای ان را  بگیرد ولی همین دانشمندان فرکانس فلزات و فرکانس بدن انسان و اثر جیوه و مواد دیگر روی ردیابی را قبول ندارند و من بخشی از آموزش ها و تجربیات خودم  و دانشمندان و متخصصین معروف را اموزش دادم اگر دوست ندارید قبول نکنید.

پس علم ردیابی وجود دارد ولی ردیاب انتنی و یا شاقولی مثل ابزار رمل یک ابزار علوم غریبه است . ردیاب دو تا میله خالی و شاقول سنگی بی ارزش که به نخی اویزان شده این اوپراتور است که ارزش دارد و ردیابی هیچ ارزشی ندارد .خیلی زیبا باشد ۵۰ هزار تومان البته ردیاب  ۱۰۰۰ تومانی هم همان کار را میکند ولی ولی یک اوپراتور حرفه ای میلیون ها ارزش دارد برای همین در  کشور های اروپایی – امریکا  و روسیه برای یافتن برخی معادن خصوصا معدن سنگ های قیمتی همچنین اداره پلیس برای یافتن خلاف کارانی که با روش های دیگر یافتن انها امکان ندارد از  اوپراتورهای ماهر  ردیاب استفاده میکنند در همین زمینه در خارج از کشور کلاس اموزشی وجود دارد پس از قبول شدن در امتحان که البته شاید از هر ۱۰۰۰ نفر ۱۰ نفر هم نمره قبولی نگیرد توسط مراکز مختلف استخدام میشوند .

این را هم بگویم علم ردیابی وجود دارد من تو کتاب گام به گام رایگان اموزش دادم پس لطفا برای انجام کار خیر و اموزش رایگان و جلوگیری از ضرر مردم مرا ناراحت نکنید

 

=================-======

پاسخ به سوال های فراوان در باره ردیاب یونی:

 
درباره ردیاب یونی . . در این باره قبلا توضح دادم ولی باز سعی میکنم کامل تر توضیح بدهم اگر ردیاب یونی خوب تهیه کنید قیمت حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون است من می توانم ان را با ۶ الی ۷ میلیون بسازم ولی نه تکی و سفارشی نه چون مراحل تولید زمان و هزینه بردار است پس اول باید ببینم چند خریدار برای ان هست و ایا خریدارن از خرید ان راضی هستند یا نه قبلا هم گفتم حرف بد شنیدن را دوست ندارم  و پول و نانی که در ان اشک و اه دیگران باشد را نمیخواهم پس با دقت مطالعه کنید .

درباره ردیاب یونی:

ردیاب یونی دو خاصیت یا فایده بسیار عالی دارد که من خیلی ان را دوست دارم

خاصیت خوب اول :فقط به فلزی حساس است که حداقل ده الی ۱۵ سال زیر خاک باشد این زمان به جنس فلز نوع خاک و مقدار رطوبت خاک  بستگی دارد معمولا برای فلزی که ۱۰۰۰ سال زیر خاک است مشکلی وجود ندارد

خاصیت خوب دوم: بسمت هدف بوق میزند پس حرکت دست و باد روی ان اثری ندارد این ردیاب ها مکانیکی نیستند و هیچ وسیله مکانیکی داخل انها نیست و معمولا مثل یک تفنگ هستند

پس تا اینجا عالی است — ولی خطا ها:

 طلا و اهن برای ان فرقی ندارد تفکیک ندارد فریب نخورید- ردیاب یونی واقعی تفکیک ندارد — اگر در یک نقطه اهن زیادی زیر خاک باشد و در طرف دیگر مقدار کمی طلا در بیشر مواقع تا اهن را خارج نکنید طلا قابل ردیابی نیست در اطراف و داخل شهر و روستا که داخل خاک فلزات ریز و درشت مثل میخ و غیره زیاد است کار با ردیاب یونی امکان پذیر نیست به سیم برق شهری یا تیر برق حساس است و به سمت ان بوق می زند . زیرا سیم های برق شهری و برق فشار قوی هم یون تولید میکنند در شهر های خشک منابع ایجاد یون زیاد است وقتی لباس پشمی خود را از تن در میاورید صدای جرقه هایی را می شنوید با این جرقه ها یون تولید میشود و  یون طلا و اهن فرقی با یکدیگر  ندارند گاهی ابرها هم داری یون میشوند سنگ های رادیو اکتیو و اورانیوم هم یون تولید میکنند پس کار با ان خالی از خطا نیست ولی در محیط بکر و دور از دسترس انسان میتواند بسیار مفید باشد مسیر و مکانی را که نشان میدهد باید با فلزیاب جسجو کنید تا خطا هایش کاهش پیدا کند در کل از ردیاب های انتنی و ذهنی بهتر است جادو نمیکند درست بالای طلا نمی رود ولی دیگر بهتر از این نیست یا من تا حالا ندیده ام ولی به دلیل انکه اغلب عزیزان انتظار بیش از این دارند و تهیه چند میلیون تومان برای اغلب عزیزان سخت است و موقع خرید هم بجای اینکه به کارایی و خطا های دستگاه و اموزش ها توجه کنند فقط میخواهد یک چیزی خریداری کرده و فردا گنج پیدا کنند . و اگر نتیجه نگیرند دستگاه و فروشنده را مقصر میدانند و من هم طاقت حرف شنیدن ندارم صلاح کار را در ان دیدم که این ردیاب را تولید نکنم .   موفق باشید

به کسانی که در پی خرید یک ابزار جادویی برای یافتن گنج هستند میگویم بهترین و ارزان ترین وسیله دو عدد میله و تمرین از روی همین اموزش ها است

 

قدرت در مطالعه . آموختن و دانستن  است بیشتر و دقیق تر مطالعه کنید 

من بار ها گفته ام اگر کسی را میبینید که با ردیاب خوب کار میکند از روی ردیابش نخرید و یا نسازید  از ان شخص بخواهید که با شما همکاری کند. چون ردیابی یک هنر است . و همه نمیتوانند در کار با ردیاب استاد شوند چون استاد شدن در این کار .. به ردیاب عالی و گران قیمت نیاز ندارد …اول اموزش درست لازم دارد . بعد صبر حوصله . تمرین فراوان . و در پایان استعداد . نگران استعداد نباشید اغلب مردم کم یا زیاد ان را دارند . حالا اموزش درست را دارید. فقط می ماند صبر و حوصله و تمرین فراوان.

در پایان باز میگویم فرکانس جیوه و مواد دیگری که به ردیاب شاقولی یا انتنی اضافه میشود هیچ اثری روی قدرت و کارایی

ردیاب ندارد.

آیا میدانید با انگشتان دست هم میتوانید ردیابی کنید که به آن گمانه زنی با انگشت یا Finger Dowsing  میگویند

dowse finger ردیابی طلا با انگشت دست

dowse finger ردیابی طلا با انگشت دست

dowse finger ردیابی طلا با انگشت دست-

dowse finger ردیابی طلا با انگشت دست-

ردیابی با انگشتان دست یا خود دست روشهای مختلفی دارد که تحقیق و آزمایش در این مورد را به شما عزیزان واگذار میکنم 

 

 

 روش دازینگ یا ردیابی با دو میله چوبی یا فلزی Dowsing with L-Rods of wire

انتن طلا یاب و ردیاب کوچک

انتن ردیاب کوچک

انتن طلا یاب و ردیاب بزرگ

انتن ردیاب بزرگ

آنتن ردیاب میتواند خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد. هر اندازه که فکر میکنید برای شما مناسب است برای خودتان بسازید و استفاده کنید .

در پایان عکس هایی از کلاس های اموزشی ردیاب در خارج از ایران را می بنید همانطور که مشاهده میکنید همه از انتن معمولی یا شاقول معمولی استفاده میکنند و خبری از جیوه و فرکانس نیست

اموزش کار با ردیاب انتنی در طبیعت-مراکز اموزشی در خارج از ایران

اموزش کار با ردیاب انتنی در طبیعت-مراکز اموزشی در خارج از ایران

اموزش کار با ردیاب انتنی در طبیعت-مراکز اموزشی در خارج از ایران

اموزش کار با ردیاب انتنی در طبیعت-مراکز اموزشی در خارج از ایران.

عکسی از کلاس اموزش شاقول

عکسی از کلاس اموزش شاقول در خارج از ایران

کتاب دازینگ برای پیدا کردن اب-گنج و چیزهای گم شده

کتاب دازینگ برای پیدا کردن اب-گنج و چیزهای گم شده

کتاب دازینگ برای یافتن گنج

کتاب دازینگ برای یافتن گنج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در همین جا توضیح میدهم  dowse  یا  Dowsing  یا دازینگ = گمانه زدن – میل زدن-  با میله یا انتن چیزی را پیدا کردن  به زبان ساده یعنی ردیابی با ذهن . Dowsing rod wood= یعنی ردیاب  با  انتن چوبی. Brass Dowsing rod = یعنی ردیاب با انتن برنجی یا  فلزی.   Pendulum Dowsing =یعنی  ردیاب  شاقولی 

Brass Dowsing Rod Pair یک جفت ردیاب برنجی

Brass Dowsing Rod Pair یک جفت ردیاب برنجی

Dowsing rod wood  ردیابی با  انتن چوبی

Dowsing rod wood  ردیابی با  انتن چوبی

Pendulum Dowsing ردیاب  شاقولیdowsing tools ابزار های ردیابی

dowsing tools ابزار های ردیابیPendulum Dowsing ردیاب  شاقولی

امیدوارم با مطالعه مجموعه اموزش های گام به گام  با اسرار واقعی ردیاب اشنا شده باشید. هدف من از اماده کردن این مجموعه اموزشی بالا بردن دانش فنی عزیزانی است که  سال ها بی نتیجه در کوه بیابان سرگردان می شوند و بی فایده سرمایه خود را با خرید ردیاب های مختلف به باد میدهند.  امید وارم این  اموزشی رایگان بتواند از ضرر ها و سرگردانی بیشتر شما عزیزان جلوگیری کند 

توجه با پایان گرفتن این مجموعه دیگر به سوال های ردیاب پاسخ داده نمی شود زیرا جواب  همه سوال ها داخل  این مجموعه اموزشی وجود دارد شماره های تلفن شرکت برای خدمات رسانی به عزیزانی است که از محصولات شرکت گلکسار استفاده میکنند.

دانلود پی دی اف این مقاله

 

برای مطالعه قسمت اول مقاله آموزش گام به گام روی همین نوشته کلیک کنید

آموزش کار با شاقول در قسمت سوم گام به گام قرار دارد که تا فروردین ۹۸ تکمیل میگردد