آموزش اپراتوری با فلزیاب های گلکسار

 

فلزیاب حرفه ای و تمام اتوماتیک ECR6000

فلزیاب حرفه ای و تمام اتوماتیک ECR6000

عزیزان توجه کنند تمام اموزش های اوپراتوری فلزیاب روی مدل های قدیمی فلزیاب گلکسار مثل ECR3500-ECR5000-ECR6000 قابل استفاده است اگر در این زمینه سوالی و یا مشکلی داشتید من مثل همیشه اماده پاسخگویی هستم پاسخگویی به سوال ها و رفع مشکلات اوپراتوری مصرف کنندگان عزیز فلزیاب های گلکسار محدودیت زمانی ندارد حتی پس از بیست سال اگر سوالی بود من مثل همیشه در خدمت شما عزیزان هستم  اگر در مدل های جدید تر تغییراتی ایجاد شود در جای خودش توضیح داده می شود .عزیزانی   که از مدلهای قدیمی فلزیاب های گلکسار  مثل ECR3500-ECR5000-  استفاده میکنند حتما کاتالوگ کامل فلزیاب ECR6000 را دقیق مطالعه کنند .

 

در ابتدا چند راهنمایی برای کسانی که قصد خرید یکی از فلزیاب گلکسار را دارند و یا همین امروز ان را خریده اند

قبل از خرید فلزیاب گلکسار حتما کاتالوگ ان را بدقت مطالعه کنید اگر متوجه چیزی نشده اید یا به امکانات و یا به کارایی برخی امکانات شک دارید حتما سوال کنید .مثلا اگر به میزان دقت و چگونگی تفکیک فلزات شک دارید حتما سوال کنید اطمینان داشته باشید که به دور از تبلیغات حقیت را به شما میگوییم همیشه گفتم ارزش دوستی و احترام برای من بیشتر از پول است پس اگر قرار است از من وسیله ای خریداری کنید و بعد پشیمان شوید به نظر من خریداری نکنید بهتر است . پس هر سوالی دارید قبل از خرید بپرسید.

برخی عزیزان خیلی عجله دارند و بعد خرید دستگاه فورا برای پیدا کردن گنج راهی بیابان میشوند.نظر انها این است هم تمرین میکنم و هم دنبال گنج میگردم باید بگویم این فکر اشتباه است. این کار مثل این است که رانندگی بلد نیستید . یک اتوبوس خریداری میکنید و به خودتان می گویید . هم رانندگی یاد میگرم و هم پول در می آورم نتیجه معلوم است به همراه اتوبوس و مسافران بیچاره تشریف میبرید داخل دره .

بارها عزیزان حرف مرا گوش نکرده بدون آموزش و تمرین کافی دنبال گنج رفته اند .دوستان فرد متوجه مشکل او شده و با حرف های مختلف او را نارحت کرده اند. بدانید با این کار اول توانایی خودتان را به عنوان یک اوپراتور حرفه ای از دست میدهید . و دیگر کسی روی شما حسابی باز نمی کند . و از همه بدتر فکر می کنند فلزیاب گلکسار دستگاه خوبی نیست در نتیجه برای موفقیت و یافتن گنج و همچنین حفظ ابروی خودتان و شرکت گلکسار مدت یک هفته را در محیط ارام و بی خطر مثل یک باغ بزرگ که دورش دیوار کشیده شده و انجا کسی مزاحم تمرین شما نمی شود تمرین های زیر را انجام دهید تا مهارت لازم را بدست اورید .

تمرین ها باید در روز روشن انجام شود. چرا؟

شما باید در روز تمرین کنید تا مهارت شما بیشتر شود .و هر گاه نیاز بود بتوانید کاتالوگ را مطالعه و اگر سوالی بود از من بپرسید اطمینان داشته باشید من همیشه اماده پاسخگویی به سوال های شما هستم وقتی مهارت لازم را پیدا کردید در  شب هم تمرین کنید.

مهم »
تمرین  کردن بسیار مهم است تا مهارت پیدا نکردید با دوستان  یا افراد غریبه برای کار بیرون نروید – چون  هوا تاریک است . شما هم خسته خواب الود و کم تجربه هستید و زمانی که اشتباه می کنید دیگران با حرف های خود شما را ناراحت میکنند از طرفی آبروی شما و ما  هم در خطر است .پس اول خوب تمرین کنید .

برای اینکه مطالب اموزشی  اوپراتوری فلزیاب های گلکسار را راحت تر پیدا کنید این قسمت را اضافه کردیم با مطالعه فهرست قسمت مورد نیاز خودتان را پیدا کرده روی ان کلیک کنید( روی صفحه نمایش ضربه بزنید ) تا

مطلب مورد نظر را ببینید 

فهرست مطالب اموزشی: 

۱-تمرین های اولیه برای بدست اوردن مهارت– انجام این تمرین ها به شما کمک میکند تا بهتر از فلزیاب خودتان استفاده کنید حتما این قسمت را مطالعه و طبق اموزش ها تمرین کنید 

۲-نکات مهم هنگام کار و مراقبت از فلزیاب : در این قسمت روش درست استفاده و نگهداری از فلزیاب و کارهایی که فلزیاب را خراب میکند .

۳-

۳-

۴-

۵-

۶-

۷-

۸-

۸-

۱۰-

۱۱-