آموزش گام به گام ردیابی با ردیاب آنتنی و شاقولی( قسمت اول)

اولین بار است که چنین مقاله آموزشی کاملی در باره ردیاب های آنتنی و شاقولی به زبان فارسی برای همه اماده شده . با مطالعه آن با بخشی از رازهای علوم غریبه آشنا می شوید حتما مطالب آن برای شما جدید . سنگین و عجیب خواهد بود . مطمئن باشید دیگر مانند ان را نخواهید یافت  پس قدر آن را بدانید. این مقاله را بصورت کاملا رایگان به تمام ایرانیان و فارسی زبان ها  هدیه میکنم  – مهندس رضایی فروردین ۱۳۹۶

همیشه این سوال ها را از من می پرسند:

ردیاب من خیلی عالی است ولی ذرات را میگیره چه کار کنم ؟

هر چه را پنهان کنی با ردیاب پیدا میکنم ولی موقع پیدا کردن گنج و دفینه ردیاب فقط ذرات و مواد معدنی را میگیره چه کار کنم؟

چطوری قدرت ردیاب های آنتنی را افزایش دهیم؟ 

چه کار کنیم تا ردیاب ذرات را حذف کند؟

 من با ردیاب یک نقطه را گرفته ام حالا چطور اطمینان پیدا کنم که چیزی انجا هست؟

 عزیزان توجه کنید بسیار مهم است :

اگر شما چیزی را پنهان کنید و کسی با ردیاب آن را پیدا کند . نشان خوب بودن آن ردیاب یا شعاع زن نیست. این روش اشتباهی برای تست ردیاب است. فریب نخورید .با مطالعه دقیق مطالب زیر دلیل آن را خواهید فهمید .

در پایان این دوره آموزشی رایگان به تمام سوال های شما جواب داده شده و مشکلات شما رفع میشود.

توجه کنید: تمام تمرین ها را میتوانید در خانه انجام دهید وقتی در انجام تمام تمرین ها موفق شدید و نمره قبولی گرفتید یعنی اوپراتور خوبی هستید و میتوانید برای بدست اوردن مهارت بیشتر و یافتن گنج یا معدن  با اطمینان بیشتر بدون شک و تردید از منزل خارج و حفاری کنید .

مقدمه:

تمام ردیاب هایی که یک یا چند  انتن دارند و انتن انها به چپ و راست حرکت میکنند و همچنین ردیاب هایی که با فرکانس کار میکنند و مثلا برای ردیابی طلا فرکانس طلا تولید میکنند و انواع شاقول هم از نوع گمانه زن هستند اینها ابزار مهندسی نیستند 

دوستان عزیز اگر فکر میکنید با اضافه کردن  یک وسیله – یک ماده  یا  یک قطعه میتوانید قدرت ردیاب های شاقولی و انتنی از انواع مختلف مثل خوراک خور-فرکانسی – جیوه ای و غیره را افزایش داده و حساسیت آن به ذرات را کاهش داده و دقت ان را افزایش دهید باید بگویم سخت در اشتباه هستید . اگر  ردیاب های انتنی و شاقولی یک ابزار مهندسی بودند شما یک ردیاب را روی میز میگذاشتید  ان را روشن کرده و یک تکه طلا را اطراف انتن ردیاب حرکت میدادید   انتن ردیاب باید  بسمت طلا حرکت میکرد در صورتی که این اتفاق هرگز نمی افتد و ردیاب فقط در دست انسان عمل میکند تازه اگر یک فرد ماهر ردیاب خود را به شما بدهد ان ردیاب در دست شما کار نخواهد کرد میتوانید این گفته را خودتان ازمایش کنید.

روش تست ردیاب فرکانسی

روش تست ردیاب با این ازمایش متوجه میشوید این ردیاب ارزش خرید دارد یا نه

زیرا ردیاب واقعی فقط دو عدد میله فلزی و یا حتی چوبی است

انتن ها قیچی شده

ردیاب واقعی فقط دو عدد میله فلزی و یا حتی چوبی است

بارها گفته ام تمام لوازم دیگری که به این آنتن ها وصل میشوند مثل خوراک و یا فرکانس -جیوه  و غیره از نظر علوم مهندسی کاملا بی معنی و اشتباه است این ابزار ها ابزار مهندسی نیستند پس با اضافه کردن فرکانس و یا جیوه و مواد دیگر نمی توان قدرت آن را اضافه کرد  و یا از حساسیت آن به ذرات کم کرد.

پس چه باید کرد؟

در ادامه پس از مرور تاریخچه این نوع ردیاب ها و بررسی اصول کار آنها از نظر علمی و آموزش گام به گام هنر ردیابی به کمک دو عدد میله  و شاقول را به شما عزیزان اموزش میدهم .توجه کنید شما برای ردیابی فقط به دو عدد میله نیاز دارید که قیمت آنها فقط ۳ هزار تومان  و حتی کمتر است  . تمام تمرین ها را میتوانید داخل خانه انجام دهید فقط  پس از کسب مهارت در این بخش است که میتوانید برای ردیابی از منزل خارج شوید. پس در این دوره آموزشی همراه من باشید

سوالی که در ابتدا به ساکن پیش میاید این است که چگونه میتوان با یک میله یا چوب از فاصله چند صد متری و چند متر زیر زمین یک تکه طلا را پیدا کرد ایا این روش واقعیت دارد یا یک دروغ بزرگ است ایا فرکانس طلا – نقره و الماس واقعیت دارد یا این هم دروغ است  ودر پایان چرا بیشتر کسانی که با ردیاب کار میکنند چیزی پیدا نمیکنند

اول از همه بگویم چیزی به نام فرکانس طلا یا نقره وجود ندارد دو عدد میله مسی یا برنجی هم خود بخود بسمت طلا منحرف نمی شوند  این گونه ردیاب ها جزء ابزار های الکترونیک و مهندسی به حساب نمی اید و از نظر علوم مهندسی مورد قبول نیستند پس این همه داستان بر سر ردیاب ها از کجا امده است

ایا این ردیاب ها واقعا کار میکنند؟

بله این ردیاب ها واقعا کار میکنند

 ایا تا کنون کسی با اینگونه ردیاب ها موفق به پیدا کردن چیزی شده ؟

بله کسانی توانسته اند با استفاده از دو عدد میله برنجی یا مسی یا شاقول  گنج پیدا کنند ولی تعداد انها بسیار کم بوده است .بهتر است بگویم از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر با این روش موفق شده است.

 حالا برسیم به اینکه این روش چگونه کار میکند :

این روش که همان روش گمانه زنی میباشد از قرنها پیش توسط انسانها برای پیدا کردن منابع آب زیر زمینی- گنج ها – معادن -اشیا و افراد گم شده استفاده میشده سالها دانشمندان روی این موضوع بحث میکردند تا جوابی برای ان پیدا کنند چون همانطور که گفتم با علم فیزیک  نمی توان جوابی برای ان پیدا کرد تازه هر چند صد  نفر یکی با آن موفق میشود و برخی آن را در محدوده علوم غریبه میدانند بر طبق اخرین تحقیقات مغز انسان دارای توانایی های بسیاری است و با تمرین زیاد انسان میتواند ذهن یا مغز خودش را جوری تعلیم دهد تا بتواند اشیا گم شده را ردیابی و پیدا کند البته این یک استعداد و یا یک توانایی ذاتی است همانطور که همه نقاش ماهر نمی شوند همه افراد هم نمیتوانند با ردیاب  موفق شوند وجود جیوه یا خوراک طلا و یا فرکانس طلا از نظر علمی ثابت نشده است.

از نظر علمی ردیاب های انتنی چگونه کار میکنند؟

در این قسمت اصول کار ردیاب های انتی  و یا شاقولی را از نظر علمی برسی میکنیم .توجه کنید که این قسمت کاملا جنبه علمی و تخصصی دارد پس اگر مطالب این قسمت برای شما جالب نیست حداقل یک بار این قسمت را مطالعه کنید. همچنین افرادی که به گفته های من شک دارند میتوانند مطالب را با چندین استاد دانشگاه در زمینه روان شناسی در میان بگذارند و نظر انها را در این باره جویا شوند . گفتم روان شناسی شاید برای خیلی ها جای تعجب باشد که ردیاب و شاقول چه ربطی به روان شناسی دارد در واقع باید بگویم اصول کار ردیاب های انتنی یا شاقولی بخشی از  علوم غریبه است که سال ها دانشمندان ان را خرافات و دروغ میدانستند ولی حدودا  از سال ۱۸۸۹  جز یکی از شاخه های رشته روانشناسی به نام پاراپسیکولوژی Parapsychology   شناخته شده است .

فراروانشناسی یا پاراپسیکولوژیParapsychology) شاخه‌ای از علم روانشناسی است که به مطالعه پدیده‌های روانشناختی و به ظاهر ماورالطبیعه می‌پردازد .

آیا حس ششم وجوددارد؟ ایا این یک خرافات قدیی نیست؟
آیا اینکه گفته می شود بعضی افراد دارای توانایی های فوق بشری هستند واقعیت دارد؟
چرا بعضی از انسانها میتوانند چیزهایی را درک کنند که دیگران در حالت عادی از آنها غافلند؟
آیا تاکنون تجربه عجیبی داشته اید که قادر به توضیح آن نباشید؟

بله تمام اینها مربوط  میشود به رشته ای از علم بنام فراروانشناسی یا پاراپسیکولوژیParapsychology) و یا به زبان ساده و قدیمی خودمان علوم غریبه 

نمی خواهم سرتان را با موضوعاتی که ربطی به ردیابی ندارد درد بیاورم پس بیایید با هم ببینیم ردیاب و شاقول از نظر علمی چطور کار میکنند بر طبق اخرین پژوهش های علمی مغز انسان دارای توانایی های بیشماری است که اگر از انها درست استفاده کند قادر است کارهای عجیب و باورنکردنی انجام دهد . یکی از ان کارهای عجیب ردیابی به کمک شاقول  و یا دو عدد میله به عنوان انتن ردیاب است در واقع ردیاب واقعی ذهن انسان است . شاقول و انتن  فقط ابزار ساده ای هستند که در کار ردیابی به شما کمک میکند.

وقتی شما انتن ردیاب و یا شاقول را در دست میگیرید بدون اینکه خوتان متوجه شوید امواجی از طرف مغز شما به اطراف ارسال میشود و  اطلاعاتی از اطراف  وارد ذهن شما میشود. کسی که اموزش کافی و درست ندیده باشد قادر به درک اطلاعات رسیده از اطراف نیست .ولی اگر اموزش درست دیده باشد بسته به نوع اموزش میتواند اطلاعات رسیده به ذهن را درک کند .یک مثال ساده بزنم کسی پشت دیوار است و شما را صدا میکند و میگوید یک حیوان خطرناک این اطراف است  و ممکن است به شما حمله کند  شما صدا را میشنوید از روی صدا متوجه میشوید که برادرتان است درحالی که او را ندیده اید جواب برادرتان را میدهید و فورا پنهان میشوید . حالا اگر فرد پشت دیوار به زبان المانی صحبت کند و به شما اخطار دهد چه میشود شما صدای ان را میشنوید و می فهمید که کسی پشت دیوار است  ولی متوجه حرف های ان نمی شوید و ممکن است ان حیوان خطرناک به شما حمله کند . شنیدن و دیدن یکی از توانایی های عجیب انسان است زیرا بدون برخورد با چیزی از فاصله دور میتوانید اطلاعاتی در باره پیرامون خودتان بدست بیاوید .فکر میکنید شنیدن و دیدن تنها توانایی عجیب انسان است میتوانم به جرات بگویم  خیر حتما در باره حس ششم چیزهای زیادی شنیده اید .خوب برسیم به موضوع ردیاب پس دائم اطلاعاتی از اطراف به ذهن ما میرسد ولی چون ما اموزش های لازم را ندیده ایم مانند فردی هستیم که چشم و گوش خود را بسته است .بشر از قرن ها پیش متوجه این توانایی ها شده و سعی در تربیت و تقویت ان کرده  از جمله  این کارها پیدا کردن منابع اب زیر زمینی گنج ها مکان مناسب برای شکار  و غیره با استفاده از یک یا دو میله چوبی و یا فلزی و یا یک وزنه اویزان شده از نخ به نام شاقول که در زمان قدیم به این کارها رمالی یا علوم غریبه و یا جادوگری  میگفتند   

ردیاب شاقولی

ردیاب شاقولی

زدیابی به کمک یک تکه چوب

زدیابی به کمک یک تکه چوب

ابزارهایی که برای کار ردیابی از انها استفاده میشود

ابزارهایی که برای کار ردیابی از انها استفاده میشود

شروع آموزش گام به گام :

توجه کنید باید مطالب زیر را دقیق مطالعه و خوب درک کنید ردیابی یک هنر است . یک نقاش با یک مداد نقاشی بسیار زیبایی میکشد که میلیون ها ارزش دارد  ولی همه نمیتوانند این کار را بکنند .برای اینکه در این هنر مهارت پیدا کنید باید دقیق مطالعه و  مطالب را  خوب درک و بسیار تمرین کنید اگر فکر میکنید چیزهایی مثل جیوهرادیو اکتیوفرکانس و غیره به شما کمک میکند تا بدون تمرین فراوان و سخت به راحتی طلا پیدا کنید وقت خود را با مطالعه این مقاله تلف نکنید .فورا  بروید و یک ردیاب گران قیمت  که فقط طلا و نقره را بو میکشد خریداری کنید .

توجه : فلزیاب با ردیاب فرق دارد فلزیاب یک ابزار مهندسی است . استفاده و بدست اوردن مهارت با فلزیاب بسیار ساده تر از ردیاب است. ولی اگر شما در کار با ردیاب استاد باشید هیچ فلزیابی نمیتواند به پای شما برسد. 

همانطور که قبلا گفتم امواج و اطلاعاتی از اطراف وارد ذهن ما میشوند ولی ما قادر به فهمیدن و درک انها نیستیم .اما با تمرین درست و فراوان ذهن یاد میگیرید چگونه این اطلاعات را ترجمه کند. همانطور که شما زبان المانی را نمیدانید ولی با اموزش درست براحتی می توانید  به این زبان صحبت کنید . در نتیجه وقتی شخص به مدت طوالانی انتن ها را در دست میگیرید و  درست تمرین میکند و درست روی کار تمرکز میکند ارام ارام مغز فرامینی را تولید و به دستان فرد ارسال میکنید که باعث حرکت غیر ارادی دست و لرزش انتن بسمت حدف میشود .

در اینجا پنج نکته مهم وجود دارد که باید حتما دقت کنید اول حرکت غیر ارادی  دوم تمرین درست و سوم تمرین طولانی و چهارم ایمان و اعتقاد فراوان  پنجم تمرکز درست پس قبل از شروع اموزش ها این نکات را دقیق توضیح میدهم

حرکت غیر ارادی چیست:

 بطور کلی دو جور حرکت در بدن انسان وجود دارد اولی حرکت ارادی و دومی حرکت غیر ارادی. وقتی تصمیم میگیرید یک لیوان را بلند کنید اول برای انجام ان کار تصمیم میگیرید بعد برای برداشتن و بلند کردن لیوان دست خودتان را حرکت میدهید به این حرکت  حرکت ارادی میگویند چون شما برای انجام این کار تصمیم گرفته اید .حالا یک نفس عمیق بکشید این کار شما یک حرکت ارادی است چون تصمیم گرفتید یک نفس عمیق بکشید ولی سرتاسر عمر خود نفس میکشید حتی موقع خواب بدون اینکه تصمیمی برای نفس کشیدن داشته باشید و یا حتی به ان فکر کنید پس تنفس در حالت عادی یک حرکت غیر اردای است. اگر من یک سوزن را بدست شما نزدیک کنم شما به ارامی دستان را عقب میکشید چون میدانید سوزن به شما اسیب میرساند . ولی اگر چشم شما بسته باشد و کسی یک سوزن را بدست شما بزند ناگهان دست شما به یک طرف پرت میشود این هم یک حرکت غیر اردی است ضربان قلب کار کردن روده و معده هم بصورت غیر ارادی انجام میشود .حالا چرا اینقدر در باره حرکت غیر ارادی توضیح دادم چون بسیار مهم است اگر شما انتن ها را مهکم در دست بگیرید و روی حرکت انتن ها با فشار عصبی متمرکز شوید قسمت غیر ارادی  مغز شما نمیتواند انتن هار بطور  صحیح و درست حرکت دهد در واقع جهت انتن زمانی درست است که حرکت انتن ها و یا شاقول بصورت غیر ارادی توسط مغز انجام شود.

یک توضیح کوچک در باره مغز :

 مغز انسان از نظر روان شناسی به دو قسمت تقسیم میشود که نام یک قسمت ضمیر اگاه  و نام قسمت دیگر ضمیر ناخودآگاه است تمام کارهایی را که در طول روز بصورت آگاهانه و با تصمیم و بصورت ارادی انجام میدهیم توسط ضمیر اگاه مغز کنترل و تمام حرکات و تصمیم های غیر ارادی توسط ضمیر ناخوداگاه  مغز کنترل و انجام میشود 

شاید تاکنون بارها از زبان دانشمندان شنیده باشید که افراد تنها از ده درصد قدرت ذهن و مغز خود استفاده مینمایند. باید توجه داشت که ضمیر ناخودآگاه بسیار نیرومند تر از ضمیر اگاه مغز است و در حدود نود درصد از واکنش های ذهنی ما را نیز همین قسمت تحت کنترل خود دارد.

 آیا می دانید- اگر بتوانید به طور کامل از ضمیر ناخودآگاه ذهن خود استفاده کنید قادر به انجام چه کار های عجیبی و باور نکردنی هستید؟ 

یک راز بزرگ فکر میکنید علوم غریبه و جادو چیست ایا فکر میکنید فقط با کشیدن چند خط نوشتن چند دعا با اب زعفران اتفاقی می افتد خیر با این کار ها هیچ اتفاقی نمی افتد  راز علو غریبه در ذهن شما است که امروزه به ان علوم باطنی یا  تکنولژی باطنی (zx) هم میگویند

یک نام های ساده و قدیمی برای ضمیر ناخوداگاه مغز :

شما حتما این نام ها را شنیده اید –موکلجنروح نگهبان – بله از قذیم میگفتند فلان شخص یک موکل یا جن و یا روح نگهبان دارد که همه چیز را به او میگویند جای گنج را نشان میدهند و خبر از مردن کسی میدهد  – او را از خطر اگاه میکنند و غیره در واقع ضمیر ناخوداگاه نام علمی و جدید همان موکل –جن – و یا روح نگهبانی است که در کار ها به شما کمک میکند من اموزش ها را تا جایی ادامه میدهم که شما بتوانید از ان برای گنج یابی استفاده کنید. همین مقدار اموزش برای شما کافی است زیرا افزایش آگاهی و آموزش در این زمینه بدون استاد برای همه امکان ندارد و حتی ممکن است باعث دیوانگی و بیماری و مشکلات شدید شود  

تمرکز درست چیست؟

تمرکز به معنای نگهداری توجه حواس بر روی موضوعی خاص است. دو نوع تمرکز ذهنی وجود دارد .نوع اول که همه با ان اشنا هستید تمرکز ارادی است و زمانی پیش می آید که شما برای انجام کار یا حل مساله ای تلاش میکنید .مثلا هنگام درس خواندن و غیره ..این نوع تمرکز اغلب با فشار روحی و دقت بالا به اطراف همراه است این نوع تمرکز برای ردیابی نه تنها مفید نیست بلکه باعث بوجود امدن اشتباه و یا حتی کار نکردن ردیاب میشود

بارها شنیده ام  -انتن ها هیچ حرکتی ندارند من ساعت ها به چپ راست حرکت کرده ام و انتن هیچ حرکتی نداشتند فقط  وزش باد آن را حرکت میداده ردیاب اصلا کار نمیکرد دلیل چیست ؟

یکی از این دلایل میتواند تمرگز غلط باشد .

و حالا تمرکز درست:

تمرکز درست در  این کار یعنی رها بودن به چیزی فکر نکردن. البته به چیزی فکر نکردن بسیار کار سختی است .برای اینکه به چیزی فکر نکنید چند روش وجود دارد. یکی تمرکز روی تنفس  .یعنی تمام توجه خودتان را روی وارد شدن هوا به داخل سینه و خارج شدن هوا از ان  متمرکز میکنید. راه دیگر ذکر گفتن است . ذگر  یعنی دعایی یا کلمه ای که پشت سر هم تکرار شود  مثلا   الله  .توجه کنید در این حالت نباید بدن تان را صفت کنید .نباید با استرس و با عصبانیت این کار را انجام دهید بلکه باید در نهایت ارامش جسم و روح این کار را انجام دهید. تا آنجا که ممکن است آرامش داشته باشید و بدن تان را شل و راحت نگه دارید عضلات صورت را فشرده نکنید .دندان هایتان را به هم فشار ندهید .اخم نکنید ارامش کامل باید در  عضلات صورت و بدن و همچنین در روان شما وجود داشته باشد .

حس ششم چیست و چگونه بیدار میشود؟

ذهن انسان دارای دو توانایی متفاوت است اولی منطق و استدلال و دومی قسمت غیر منطقی ذهن که احساس و حس ششم است. وقتی دنبال دفینه هستید باید از احساس و حس ششم خود استفاده کنید .تفاوت این دو در چیست وقتی از قسمت منطق و استدلال ذهن خود استفاده میکنید به اطراف دقیق نگاه میکنید .به علائم و نشانه ها توجه میکنید .آیا علامتی از جوغن و یا سنگ نوشته یا سنگ قبر دیده میشود یا نه .در واقع با استفاده از دانش باستان شناسی تاریخ یا نقشه گنج و یا گفته های دیگران برای یافتن دفینه یا معدن استفاده میکنید .ولی هنگام ردیابی با انتن های ردیاب و یا شاقول به هیچ چیز توجه نمی کنید .و حتی نباید به گفته ها و علائم و نشانه ها توجه کنید .زیرا توجه به این چیزها قسمت منطق و استدلال مغز شما را فعال کرده در این حالت عمل ردیابی به درستی انجام نشده و خطای شما بسیار بالا میرود .در واقع هنگام ردیابی فقط باید از حس ششم یا حس درونی خودتان استفاده کنید و هیچ توجهی به علائم نشانه ها و گفته های دیگران نداشته باشید .حس ششم در بیشتر افراد وجود دارد که باید با اموزش های درست تقویت شود. افرادی که زیاد از عقل و منطق استفاده میکنند این بخش از ذهن خود را خاموش کرده اند و باید با تمرین های درست حس ششم خود را دوباره بیدار و فعال کنند. افراد تحصیل کرده و کسانی که کار فکری زیادی دارند معمولا حس ششم انها ضعیف و یا حتی کاملا خاموش شده و برای بیدار کردن این حس باید تمرین بیشتری انجام دهند.در عوض افراد بی سواد و کم سواد و روستایی و جوان همچنین خانوم ها بدلیل استفاده کمتر از بخش منطق و استدلال مغز از توانایی حس ششم بیدار تری برخوردار هستند .البته جای نگرانی نیست با تمرین درست و مداوم حس ششم شما بیدار شده و با تمرین زیاد  و البته در مدت چند ماه و یا حتی چند سال به مقدار زیادی افزایش پیدا میکند. توجه کنید که ردیابی یک هنر است و این کار با رانندگی یا کار های فنی دیگر بسیار فرق دارد .و شما نمیتوانید انتظار ان را داشته باشید که حتما و باید در مدت یک ماه مهارت لازم را بدست اورید. این مهارت در سایه تمرین درست و مداوم به ارامی شکل میگیرد .  سرعت شکل گیری این مهارت در افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و این موضوع نباید شما را دل سرد و مانع تمرین شما شود. اگر فکر میکنید امروز انتن ها را برمیدارید و فردا ماهر و پول دار میشوید باید بگویم اشتباه میکنید. برای اینکه یک نقاشی زیبا بکشید باید مدت زیادی تمرین کنید برای تبدیل شدن به یک ردیاب ماهر باید با حوصله تمرین کنید و طولانی تمرین کنید .

توجه مطالب بالا به زبان ساده :

به زبان ساده  برای ردیابی با انتن و شاقول نباید از فکر و چشم و گوش خودتان استفاده کنید تمام وجود شما باید خاموش باشد تا موکل و یا روح نگهبان در گوشتان چیزی بگوید یا دست تان را بسمتی بکشد به همین دلیل است که میگویم ردیاب انتنی و شاقولی ابزار مهندسی نیستند و با اضافه کردن جیوه و فرکانس و غیره هیچ اتفاقی نمی افتد  فقط باید درست تمرین کرد و  سختی کشید .

روح نگهبان و یا فرشته نگهبان موجودی است که به شما کمک و شما را از خطر ها دورر میکند  

 توجه :یک استاد ردیاب وقتی نقطه ای را مشخص میکند با اطمینان میگوید در این نقطه چه چیزی هست اگر به ردیابی خودتان اطمینان ندارید پس هنوز باید تمرین کنید .

چند مثال از حس ششم:

حس ششم در بیشتر افراد وجود دارد وقتی اتفاق بد و یا خوبی را پیش بینی میکنید و یا خوابی می بینید و بعدا  همان اتفاق میافتد . وقتی زنی ناگهان نگران همسر و یا فرزندش میشود  و درست همان موقع اتفاق بدی برای همسر و یا فرزندش می افتد. اینها نمونه هایی از حس ششم هستند . حتما چنین اتفاق هایی برای شما هم افتاده است.

 سوال هایی که زیاد از من میپرسند:

ردیاب انتنی یا شاقولی چند متر عمق  و چند صد متر شعاع میزند؟

چرا ردیاب ذرات را میگیرد؟ برای قویتر کردن ردیاب چه کار کنیم ؟

با مطالعه این قسمت به جواب میرسید. 

 ایمان و اثرات آن بر ردیابی:

ایمان چطور روی کار اثر دارد ؟ از انجایی که قدرت و نیروی ردیاب یا شعاع زن فقط به نیروی ذهن شما بستگی دارد. هر چیزی که نیروی ذهنی شما را کاهش دهد باعث ضعیف شدن قدرت ردیاب  میشود .در این حالت شما مکان هایی را با ردیاب مشخص میکنید و پس از حفاری متوجه میشوید چیزی انجا نیست. ان وقت است که چنین بهانه هایی را می شنویم .این ردیاب فقط ذرات را میزند . یکی از چیزهایی که قدرت ردیاب را کم میکند نداشتن ایمان و اعتماد به ردیاب و به توانایی خودتان است. پس اول باید باور کنید که با تمرین فراوان حتما در ردیابی مهارت کامل را بدست میاورید .اگر با نا امیدی و نا باوری تمرین کنید و دائم به خودتان بگویید این کار جواب نمیدهد مطمئن باشید هزار سال دیگر هم موفق نمیشوید. البته وقتی با ایمان و اعتماد به خود  تمرین ها را شروع کردید ارام ارام بر توانایی های شما افزوده شده  و از دیدن نتایج تمرین  هیجان زده  و همزمان اعتماد بنفس شما بالاتر  میرود. توجه کنید که نظر مثبت دیگران بر روی ایمان و اعتقاد شما تاثیر بسیاری میگذارد مثلا اگر کسی بگوید ای بابا حالا تو میخواهی با دو تا میله طلا پیدا کنی و با حرف های خود شما را ناراحت کند نیروی شما هم کاهش پیدا میکند پس توجه داشته باشید  اول با افرادی کار کنید که به شما انرژی مثبت بدهند و شما را تشویق کنند . در این حالت بر نیرو و توانایی شما اضافه میشود .

مهم توجه کنید: تا پایان دوره اموزشی حتما  تنها تمرین کنید .تمام تمرین ها را میتوانید داخل یک اتاق انجام دهید .پس یا تنها تمرین کنید و یا کسانی کنار شما باشند که با تمام وجود شما را تشویق کنند .در روز ها و حتی ماههای اول تمرین ممکن است هیچ موفقیتی نداشته باشید پس  اول از همه نباید نا امید شوید و  دوم کسانی کنار شما باشند که از ته دل شما را تشویق کنند اگر زره ای شک به دلتان راه دهید موفق نمیشوید.

توجه مطالب بالا به زبان ساده :

به زبان ساده بگویم اگر به خدا ایمان نداری خدا هم کمکت نمیکند .اگر به موکل و اروح نگهبان هم ایمان نداشته باشی انها هم کمکت نمیکنند. باید مدت ها ی طولانی از انها کمک بخواهی و از ته دل به انها ایمان داشته باشی . به ندای دلت گوش بدهی تا صدای انها را بشنوی و دست تو را بگیرند. به زبان ساده این موکل و ارواح نگهبان است که دست شما را میلرزاند و باعث حرکت انتن میشود.  روح نگهبان و یا فرشته نگهبان موجودی است که شما را از خطر ها دورر میکند  .

چه چیزهایی انرژی و نیروی ردیابی را کاهش و یا افزایش میدهد:

اولین چیزی که نیاز دارید ارامش  و تمرکز فکر و ایمان کامل به موفقیت است .هرچه ارامش و تمرکز شما بیشتر باشد زودتر به نتیجه میرسید . همیشه ارامش خود را حفظ کنید. ارامش در طول روز و دوری کردن از خشونت و عصبانیت. ورزش مداوم خصوصا یوگا و مدیتیشن مصرف غدا های گیاهی نه تنها باعث افزایش قدرت و پیشرفت بسیار زیادی در کار با ردیاب انتنی و شاقولی میشود .بلکه به شما سلامتی و طول عمر بالا هم هدیه میکند .نداشتن اعتیاد هم کمک بزرگی است چون مواد مخدر توانایی مغز را کم میکند حداقل دو ساعت قبل از تمرین  و کار با ردیاب غذا نخورید، اب و چای اشکالی ندارد . پر خوری نکنید  مصرف مشروبات الکلی مغز را ضعیف میکند بیخوابی و یا کم خوابی مصرف داروهای اعصاب و استرس از توانایی شما بشدت کم میکند  اگر به سیگار اعتیاد دارید سعی کنید کم کم ان را ترک کنید تمام اینها که گفتم  توانایی شما را در کار با ردیاب انتنی و شاقولی بالا میبرد و هم به سلامتی و طول عمر شما اضافه میکند . 

توجه:

 روزی با پیر مردی روستایی اشنا شدم  که یک انگشتر کوچک نقره داشت یک تکه نخ معمولی به ان بسته بود  و سالها کارش ردیابی با شاقولی بود که با همین انگشتر درست کرده .بود دوستانی دورش بودند هر جا را که فرمان میداد فورا حفاری میکرند .میگفتند این پیر مرد کارش حرف نداره از پیر مرد رازش را پرسیدم گفت همه بچه ها کباب میپزند و میخورند من فقط کمی نان و ماست میخورم پر خوری کنم گوشت بخورم کسی ناراحتم کنه دیگه ردیاب جواب نمیدهد


آشنایی و ساختن آنتن و شاقول جهت ردیابی:

همانطور که گفتم برای ردیابی باید از حس ششم خودتان استفاده کنید . برای این کار معمولا از دو وسیله استفاده میکنند که به انها شاقول ردیاب – pendulum dowsing – و انتن یا میله ردیاب – dowsing rods – گفته میشود خیلی ها فکر میکنند داخل شاقول یا انتن ردیاب حتما چیز عجیب و گران قیمتی وجود دارد  و به کمک آن ماده است که عمل ردیابی درست انجام میشود به همین دلیل برخی  مواد و روش های مختلف را برای بالا بردن دقت و قدرت این ردیاب ها ازمایش میکنند که کاملا بی فایده است که حالا دلیل ان را میدانید . البته در این میان افراد سودجو  هم با تبلیغات دروغ مردم را فریب میدهند .

 بیاید یک شاقول بسازیم:

شاقول یا  pendulum dowsing – فقط یک وزنه کوچک است که از یک نخ یا زنجیر نازک آویزان شده تمام موادی که داخل ان میریزند در قدرت و دقت ان کاملا بی اثر است برای داشتن یک شاقول ساده شما حتی میتوانید از یک تسبیح ساده استفاده کنید یا یک سکه را سوراخ و یک تکه نخ به طول حدود بیست سانت به ان ببندید و از ان برای ردیابی استفاده کنید .ولی اگر شاقول قشنگ تری میخواهید  میتوانید از سنگ ماه تولد خودتان استفاده کنید .

سنگ ماه تولد چیست :

به زبان ساده بگویم برای متولد هر ماه یک سنگ قیمتی در نظر گرفته شده و اعتقاد بر این که این سنگ انرژی منفی را از ان شخص دور میکند و بر سلامتی شخص اثر دارند قیمت انها زیاد نیست و اغلب بصورت گردن بند برای فروش وجود دارد فقط کافی است یک زنجیر نازک به طول بیست سانت به ان اضافه کنید. اگر زنجیر بلند است اضافه ان را در دست نگه دارید .برای ساختن شاقول از هر چیزی که دور بر شما است میتوانید استفاده کنید .حتی چوب اگر به کار هنری علاقه دارید میتوانید یک شاقول زیبا از فلزچوب و یا سفال برای خود بسازید . ساده ترین و ارزان ترین راه استفاده از یک پیچ و مهره  ده میلی متر است .که شما فقط از مهره ان استفاده میکنید و یک تکه نخ به طول حدود بیست سانت به ان گره میزنید.

میتوان از یک مهره ده میایمتر برای ساختن یک شاقول استفاده کرد

با هر چیزی میتوانید یک شاقول برای ردیابی طلا و نقره یا حفره زیر زمینی استفاده کنید

ردیاب شاقولی با دانه های تسبیح

از هر فلزی میتوان برای ساختن ردیاب شاقولی استفاده کرد

شاقول فلزی

ارزان ترین شاقول ردیابی

انوع شاقول ها را در عکس های زیر میبینید 

از سنگ ماه تولد میتوان برای ساختن شاقول ردیابی استفاده کرد

ردیاب شاقولی با سنگ ماه تولد

چندین نوع ردیاب شاقولی با استفاده از سنگ ماه تولد

چندین نوع ردیاب شاقولی با استفاده از سنگ ماه تولد

 همانطور که در شکل بالا می بینید انواع مختلف ردیاب شاقولی با سنگ ماه تولد و یا دانه های  تسبیح و گردن بند ساخته شده شما هم میتوانید بسیار ساده و ارزان یک شاقول ردیابی برای خود بسازید.

 ساده ترین و ارزان ترین آنتن ردیاب:

 برای ساختن یک انتن ردیاب ساده و ارزان از دو تکه سیم خشک ارزان قیمت مثل سیم تلفن که بصورت دو رشته  به هم تابیده شده است یا سیم خشک به قطر حدود نیم الی یک میلیمتر   به طول ۴۰ سانت (که در الکتریکی ها به فروش میرسد) و دو عدد لوله خودکار میتوانید استفاده کنید . نوک و ته خودکار را از لوله خودکار جدا کنید .سیم را بشکل گونیا در اورده طول یک طرف حدود ده سانت و طول طرف دیگر حدود  ۳۰ سانت اگر طول این قسمت ها کمی کم و زیاد باشد مهم نیست قسمت کوتاه میله را داخل لوله فرو کرده و دو تا از ان بسازید به همین سادگی شما یک جفت انتن ردیاب دارید که داشتن ان از نظر قانونی هم مشکلی برای شما ایجاد نمیکند .

انواع سیم خشک تلفن که برای ساختن انتن ردیاب میتوانید از ان استفاده کنید

سیم دو رشته تلفن

سیم خشک نیم الی یک میلیمتر

سیم خشک نیم الی یک میلیمتر

ساختن دسته ردیاب با لوله خودکار

ساختن دسته ردیاب با لوله خودکار

ساختن انتن ردیاب با لوله خودکار

ساختن انتن ردیاب با لوله خودکار

ساختن انتن ردیاب ردیاب

ساختن انتن ردیاب ردیاب

 توجه:

 همان طور که میبینید  خودتان در مدت کوتاهی با وسایل ساده و ارزان میتوانید شاقول و یا انتن ردیابی بسازید که از نظر قدرت فرقی با ردیاب های داخل بازار نمی کنند اما استاد شدن در کار ردیابی به تمرین طولانی نیاز دارد و اگر کسانی حرف مرا قبول ندارند میتواند هر ردیابی را که دوست دارند خریداری کنند اطمینان دارم پس از چند سال حفاری بی نتیجه متوجه ارزش اموزش های من میشوند . همین جا اضافه کنم انواعی از ردیاب های مهندسی وجود دارند که ایراد ها و مشکلات خودشان را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر در باره ردیاب های مهندسی لطفا مقاله — اشنایی با انواع ردیاب و نحوی کار با انها — را حتما مطالعه کنید توجه کنید بیشتر ردیاب های موجود در بازار از نوع گمانه زن هستند و برای موفقیت در کار با انها باید از اموزشهای زیر استفاده کنید

مهم:

تا آنجا که میتوانید آنتن ردیاب و یا شاقول را زیبا بسازید و هر چیزی که فکر میکنید ممکن است به شما کمک کند را به آن اضافه کنید .مثلا میتوانید یک قران کوچک در قسمت دسته بگذارید .یا یک دعا و حتی یک مهر نماز کوچک یا خوراک طلا و  غیره. ممکن است بپرسید اینها چه فایده ای دارد ؟اول هرچه ایمان شما به عملکرد شاقول و یا آنتن ردیاب بیشتر باشد. ردیاب زودتر جواب میدهد  و قدرت شما بالاتر میرود –((از جیوه استفاده نکنید جیوه بسیار سمی است .اگر روی زمین بریزد اب های اطراف را آلوده میکند . جیوه زود بخار میشود و بخار ان هم سمی است. دست زدن به ان باعث جذب ان توسط پوست میشود. پس از جیوه استفاده نکنید)) دوم اگر ردیاب شما بسیار ساده و زشت باشد هر که شما را هنگام کار با ان ببیند ممکن است به  کاری که میکنید  بخندد و این باعث بهم خوردن ارامش شما و کاهش قدرت شما میشود. توجه کنید که دریافت تشویق و انرژی مثبت از دیگران انرژی  و قدرت شما را اضافه میکند  . به انتن یا شاقول ردیاب خود احترام بگذارید اگر نماز میخوانید ان را اب کشیده در جا نماز بگذارید . نگذارید هر کسی به ردیاب شما دست بزند و با ان کار کند. البته چند بار اشکال ندارد ولی هر چه دست کسی به ان نخورد و با ان کار نکند بهتر است.  جوری رفتار نکنید که دیگران را از خودتان ناراضی کنید .میتوانید دو تا انتن بسازید و یکی را فقط برای خود و ان یکی را به دوستان بدهید و برای انها توضیح دهید که هر کسی باید ردیاب خودش را داشته باشد . 

نکته:

 اگر در کار با ردیاب استاد باشید و استعداد لازم را داشته باشید هیچ فلزیابی جای ردیاب را نمیگیرد پس من نمیگویم ردیاب استفاده نکنید فقط میگویم برای ردیاب های انتنی و شاقولی  پول زیادی ندهید و یا خودتان بسازید . درست و زیاد تمرین کنید.

  


تقویت حس ششم برای ردیابی

اغلب این  مشکل برای کسانی که با ردیاب کار میکنند وجود دارد:

چرا ردیاب خطا میزند ؟ چرا ردیاب ذرات را میزند ؟چه کار کنیم تا ردیاب قویتر شده و در عمق و شعاع بیشتری طلا را پیدا کند؟
دوستان عزیز ریختن مواد مختلف و مثل جیوه -جیوه قرمز – جیوه رادیو اکتیو و انواع خاک و دادن انواع خوراک و مواد دیگر هیچ کمکی به بالا بردن قدرت و کارایی ردیاب های شاقولی و انتنی شما نمیکند و خطای انها را پایین نمی اورد.

پس چه کار باید کرد؟

همان طور که گفتم ردیاب های شاقولی و آنتنی ابزار ذهنی یا علوم غریبه و رمالی هستند پس برای بالا بردن قدرت و کاهش خطا باید درست و زیاد تمرین کنید

تمرین درست چیست:

دائم میگویم تمرین درست تمرین درست چیست و چگونه باید درست تمرین کرد. بهتر است اول تمرین اشتباه و مشکلاتی را که تمرین اشتباه و غلط ایجاد میکند را توضیح بدهم چون اغلب افراد اشتباه تمرین میکنند.

تمرین اشتباه و غلط چگونه است و باعث بوجود امدن چه خطاهایی در ردیابی میشود:

بارها شنیده ام
هر وسیله ای پنهان کنی من فورا پیدا میکنم. ولی موقع کار با ردیاب فقط ذرات را میگیرم – با ردیاب نقطه ای را میگیرم ولی اطمینان ندارم انجا چیزی هست یا نه – دوستان عزیز اگر درست تمرین کنید نه تنها این مشکلات برطرف میشود بلکه قدرت و توانایی شما انقدر بالا میرود که حتی میتوانید تعداد سکه و اینکه کوزه زیر خاک شکسته یا نه را نیز بگویید .البته رسیدن به این سطح از توانایی به سالها تمرین نیاز دارد.

 تمرین غلط و اشتباه :

بیشتر عزیزان اینطور تمرین میکنند .یک نفر وسیله ای را پنهان میکند و شما با کمک انتن ردیاب و یا شاقول ان را پیدا میکنید .ایراد این تمرین چیست و چرا خطای شما را هنگام ردیابی بالا میبردزمانی که شما اینطور تمرین میکنید بطور ناخواسته ذهن فرد را میخوانید .و تکه طلای مخفی شده را پیدا میکنید .برای اینکه خوب متوجه شوید مراحل این کار را بصورت علمی توضیح میدهم .دوست شما تکه طلایی را پنهان میکند امواج مغز ان و اینکه طلا کجا پنهان شده در فضا منتشر شده بسمت مغز شما میاید .در حالت عادی قادر به درک این امواج نیستید .ولی پس از مدتی تمرین ذهن شما یاد میگیرد امواج حاصله را درک کند و با لرزان دست شما بصورت ناخوداگاهانه انتن را به سمت مورد نظر منحرف میکند تا بخش اگاه ذهن شما بتواند مکان را تشخیص دهد.

توجه مطالب بالا به زبان ساده :

وقتی تمرین شما غلط باشد شما صدای ذهن کسانی را که اطراف شما هستند را شنیده و گمراه میشوید .ولی اگر درست تمرین کنید صدای موکل یا روح نگهبان را میشنوید و او شما را راهنمایی میکند همین جا بگویم روح نگهبان و یا فرشته نگهبان موجودی است که شما را از خطر ها دور میکند  

حالا ایراد  این نوع تمرین چیست:

از انجایی که شما با این تمرین فقط قادر به خواندن ذهن افراد هستید اگر کسی وسیله ای را پنهان کند به راحتی مکان ان را پیدا میکنید  فروشندگان ردیاب های شاقولی و انتنی و همینطور افرادی که از شما پول میگیرند تا مکان گنج را با کمک ردیاب و شاقول به شما نشان دهند
از همینین حقه و کلک استفاده میکنند و سرتان را کلاه میگذارند.


تست ردیاب قبل از خرید:

اگر کسی میگوید ردیاب من ذهنی عمل نمیکند طلا را بو میکشد  . یا جیوه و یا ماده خاصی در ان است که طلا را ردیابی میکند . مقالات را مطالعه کنید تا سرتان کلاه نرود  .

روش تست انواع ردیاب آنتنی (شعاع زن) فرکانسی – جیوه ای – خوراک خور هنگام خرید

روش تست ردیاب شاقولی (شعاع زن شاقولی) هنگام خرید


توجه:

همین جا از همه عزیزان خواهش میکنم از این آموزش ها برای فریب مردم استفاده نکنید .اگر از هر روشی برای فریب و سو استفاده از مردم  استفاده کنید دیر یا زود اثرات ان را در زندگی خودتان خواهید دید. همانطور که امواج ذهن دیگران وارد ذهن شما میشود و انتن ها را حرکت میدهد
همانطور هم امواج منفی ذهن دیگران که از دست شما ناراحت شده و شما را نفرین میکنند وارد ذهن شما و خانواده شما میشود و ایجاد انواع بیماری و همچین وادار کردن شما به کارهای اشتباه شده و در نهایت بدبختی و بیماری را برایتان به ارمغان می اورد همینطور افرادی که خیر دیگران را میخواهند خوشی و سلامتی و موفقیت را بسمت خود جذب میکنند بیایید با درست فکر کردن و درست رفتار کردن یکدیگر را دوست بداریم تا همین دنیا بهشت ما باشد.


برسیم به ادامه موضوع ایراد تمرین غلط:

پس وقتی شما اشتباه و غلط تمرین میکنید فقط قادر به خواندن ذهن افراد هستید و دیگر قادر به پیدا کردن گنج و زیر خاکی نیستید اشکال دیگر این روش این است که وقتی با چند نفر همراه هستید بطور ناخواسته ذهن انها در ردیابی شما اثر بدی میگذارد و هر نقطه را که انها شک دارند شما هم همان نقطه را نشان میدهید و پس از حفاری چیزی پیدا نمیکنید ان موقع اشتباه خودتان را به گردن ردیاب و ذرات و یا تلسم جابجایی گنج و غیره میگذارید .


حالا برسیم به روش درست تمرین:

توجه : زیاد مطالعه کنید و دقیق مطالعه کنید تا خوب درک کنید من تمام رازهای این کار را که نمیشود به راحتی پیدا کرد در اختیار شما گذاشته ام ولی تا خوب مطالعه و خوب متوجه نشوید و فراوان و به مدت طولانی تمرین نکنید موفق نمیشوید اگر مطالب بالا را سرسری خوانده اید و فکر میکنید فقط با خواندن این قسمت فوری مشکل حل میشود و مهارت لازم را بدست میاورید باید بگویم اشتباه میکنید .پس تمام مطالب را از اول چندین و با دقت مطالعه کنید  اگر فکر میکنید علوم غریبه واقعی یعنی یک دعا بنویسی و فوری یک کار عجیب انجام بدهی باید بگویم کاملا اشتباه میکنید .برای اموختن علوم غریبه هم باید سخت مطالعه کنید وسپس سال ها سخت تمرین کنید حتما کلمه ریاضت را شنیده اید .

توجه:

تازمانی که در این تمرین مهارت لازم را بدست نیاورده اید تمرین های بعدی را انجام ندهید عجله نکنید آموختن این هنر به صبر و تحمل و تمرین فراوان نیاز دارد. 


بخش اول آموزش تمرکز:

برای کار با اتنن و یا شاقول به تمرکز  نیاز دارید. پس در هر صورت باید این تمرین را انجام دهید و تا زمانی که در این تمرین مهارت لازم را بدست نیاورده اید تمرین های بعدی را انجام ندهید. عجله نکنید آموختن این هنر به صبر و تحمل و تمرین فراوان نیاز دارد .

تمرین تمرکز بسیار ساده است شما فقط به یک تسبیح نیاز دارید. بله فقط یک تسبیح حتما تسبیح زدن بلد هستید ولی درست تسبیح زدن کمی مشکل است پس خوب دقت کنید تا درست تسبیح  زدن را یاد بگیرید . 

 برای اینکه درست تسبیح بزنید یک لباس راحت بپوشید .لباس نباید تنگ باشد اگر لباس زیر شما تنگ است یا به بدن شما فشار میاورد ان را عوض کنید .در جای راحتی بنشینید  دو ساعت قبل تمرین غذا نخورید اب و چای اشکالی ندارد . تسبیح را در دست بگیرید به ارامی تسبیح بزنید و به ازای هر دانه تسبیح که میزنید به ارامی یک نفس عمیق بکشید و هنگام خروج هوا یک کلمه ساده را تکرار کنید. میتوانید بگویید الله  یا علی یکی از این دو اگر مسلمان نیستید میتوانید از کلمه اوم استفاده اوم هیچ معنی ندارد و یوگی ها و مرتاض های هندی و برخی رزمی کار ها از این کلمه برای تمرکز استفاده میکنند . به کلمه ای که برای تمرکز استفاده میشود ذکر یا مانترا گفته میشود علمای دین اسلام هم بعد از نماز تسبیح میزنند و ذکر میگویند مثلا ۱۰۰۰ بار میگویند الله. راز این کار چیست ؟خوب فقط بهتر است بگویم نباید به چیزی فکر کنید. اگر هنگام تسبیح زدن و ذکر گفتن حواس تان پرت میشود فکرتان جای دیگری میرود  یا به خواب میروید باید از اول شروع کنید اگر تسبیح شما ۳۵ دانه دارد در هر تمرین ۳ بار تسبیح بزنید و اگر تسبیح ۱۰۱ دانه است یک دور تسبیح زدن کافی است .ولی این تمرین باید درست انجام شود به ارامی  تسبیح بزنید و همراه ان نفس بکشید و ذکر بگویید اگر فکرتان پراکنده شد دوباره از اول شروع کنید .روزهای اول این کار مشکل است ولی به تدریج میتوانید چند دور تسبیح بزنید . 

 

رزمی کار

کارهای عجیب رزمی کار ها به کمک تمرکز فکر

کارهای عجیب رزمی کار ها به کمک تمرکز فکر

  توجه مهم دقت کنید  :

برخی افراد بسیار حساس هستند ممکن است خیلی زود  وارد حالتی شوند با اینکه چشم انها بسته است چیزهایی ببینند و بشنوند و یا کسی به انها دست بزند .اگر چنین حالتی را مشاهده کردید به انها توجه نکنید بگوید اینها خیال است تمرین را ادامه ندهید .توجه کردن به انها و صحبت کردن با انها باعث بیماری و حتی دیوانگی و مرگ میشود .این مرزی است که شما نباید از ان رد شوید مگر با داشتن یک استاد در کنار خودتان مسئولیت ادامه دادن و عواقب ان به عهده خودتان است . برای کار با ردیاب انتنی و شاقولی نیازی به گذر از این مرز نیست به محض اینکه توانستید یک یا دو دور تسبیح ۱۰۱ تایی را درست تمام  کنید از روز بعد روزی یک بار اینکار را درست انجام دهید توجه کنید همیشه تمرین را دریک ساعت معین که ارامش لازم را دارید و دور بر شما شلوغ نیست انجام دهید مثلا بعد از نماز صبح .

استفاده از تسبیح هنگام تمرکز

استفاده از تسبیح هنگام تمرکز

در کجا از این تمرین و مهارت استفاده کنیم :

هر زمان که ارامش روحی نداشتید میتوانید از این تمرین استفاده کنید .و همینطور قبل از شروع  کردن  به کار ردیابی  و یا برای اطمینان از نتیجه  ردیابی میتوانید با این کار اول تمرکز لازم را بدست بیاورید و بعد دوباره با ردیاب مکان مورد نظر را  تست کنید.توجه کنید تمرکز در این کار یعنی به چیزی فکر نکردن پس هنگام ردیابی و تمرین ها به چیزی فکر نکنید  و یا تمرکز ذهن شما باید روی نفس کشیدن خودتان باشد . دو باره میگویم به اطراف یا علائم و صحبت دیگران توجه نکنید این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که باعث بوجود امدن خطا در ردیابی میشود.

نمره قبولی در این تمرین:

به محض اینکه توانستید یک یا دو دور تسبیح ۱۰۱ تایی را درست تمام  کنید  میتوانید به مرحله بعدی تمرین ها بروید . حتما روزی یک بار این تمرین را درست انجام دهید . حتما قبل از انجام هر کدام از  تمرین های بعدی یک دور درست تسبیح بزنید.

 سوال چقدر این تمرین را دامه دهیم:

همیشه و هر روز حداقل یک بار درست تسبیح بزنید .  قبل از شروع تمرین ها و قبل از کار با انتن یا شاقول روی زمین  .

سوال موقع تسبیح زدن باید برای هر دونه تسبیح که میزنیم یه نفس عمیق بکشیم ؟

اگر اینطور باشد بهتر است  – البته بعد از ده یا بیست دانه تسبیح که میزنید نفس های شما بسیار ارام و سطحی میشود- یعنی دیگر نفس عمیق نمی کشید و این هیچ اشکالی ندارد – پس موقع شروع تسبیح زدن –تسبیح زدن را با نفس های عمیق شروع می کنید- ولی فکر خود را روی ذکر گفتن و  یا الله گفتن  متمرکز می کنید به زودی نوع تنفس شما عوض میشود نفس ها بسیار ارام و کم عمق میشود ( یعنی خود بخود دیگر نفس عمیق نمی کشید) و این حالت درست است -پس از ان کم کم به حالتی میروید که دیگر به هیچ چیز فکر نمیکنید که به ان حالت بی ذهنی گفته میشود- و این حالتی است که برای ردیابی مورد نیاز شما است – بی ذهنی  کلید ردیابی است.

بی ذهنی  کلید ردیابی است



توجه: اول مراحل تمرین با آنتن را آموزش میدهم و بعد مراحل تمرین با شاقول را آموزش میدهم

مهم: کارایی و خطای میله یا انتن ردیاب( همان دوعدد میله خمیده که برای ردیابی استفاده میشود) خیلی کمتر از شاقول است پس حتما  کار با ان را خوب یاد بگیرید البته شاقول هم در جای خود کارایی جالبی  دارد پس یاد گرفتن درست کار با ان بسیار مفید است. مثل ردیابی محل گنج از روی نقشه منطقه یا شهر.

ردیاب گنج از روی نقشه با شاقول



بخش اول آموزش گام به گام کار با آنتن:


روش نمره دادن به تمرین ها و امتحان های خودتان:

من برای شما تمرین هایی اماده کرده ام هر تمرین را حدود دو هفته انجام دهید . در هفته اول  نمره دادن لازم نیست  ولی در هفته دوم تمرین به نتیجه تمرین ها باید نمره بدهید .در واقع هفته اول تمرین و هفته دوم امتحان است . امتحان را انقدر ادامه بدهید تا حداقل نمره قبولی را بگیرید عجله نکنید . اگر در امتحان ها نمره قبولی نمی گیرید عصبانی . ناراحت و نا امید نشوید . توجه کنید که عصبانیت . ناراحتی و ناامیدی جلوی موفقیت شما را میگیرد . پس از مدتی تمرین و استقامت حتما نتایج تمرین را  مشاهده خواهید کرد. 

تمرین و امتحان نمره دادن:

 در این تمرین ها از شما سوال هایی پرسیده میشود و شما باید به کمک شاقول یا دو عدد انتن ردیاب به ان جواب بله یا نه بدهید سوال ها از ساده شروع شده و تا سخت ادامه پیدا میکند توجه کنید تا وقتی در این امتحان ها موفق نشده اید –رفتن دنبال گنج و کندن زمین با ردیاب انتنی و یا شاقولی کار بی فایده ای است .البته با فلزیاب اشکالی ندارد . ولی با ردیاب اول باید نمره قبولی در تمام امتحان ها بگیرید و هرچه نمره شما بالاتر باشد شما اوپراتور بهتر و قوی تری هستید .

توجه داشته باشید زمانی که شما خوشحال و سرحال هستید نمرات بهتری میگیرید پس در زمان خستگی و ناراحتی تمرین نکنید.
اگر تعداد جواب های درست شما باید بالاتر از ۵۰ درصد باشد . یعنی اگر  از صد سوال  ۵۰ بار جواب درست  بدهید امتیاز شما  یک میشود .اگر هر صد بار جواب درست بدهید امتیاز شما ۲۰ میشود.

برای پنجاه جواب درست امتیاز شما یک است.
بین ۵۱ الی ۵۵  جواب درست  امتیاز ۳
بین ۵۵ الی ۶۰  جواب درست  امتیاز ۵
بین ۶۰ الی ۶۵  جواب درست  امتیاز ۷
بین ۶۵ الی ۷۰  جواب درست  امتیاز ۸
بین ۷۰ الی ۷۵  جواب درست  امتیاز ۱۰
بین ۷۵ الی ۸۰  جواب درست  امتیاز ۱۲
بین ۸۰ الی ۸۵  جواب درست  امتیاز ۱۴
بین ۸۵ الی ۹۰  جواب درست  امتیاز ۱۶
بین ۹۰ الی ۹۵  جواب درست  امتیاز ۱۸
بین ۹۵ الی ۱۰۰ جواب درست امتیاز ۲۰

========
حداقل نمره قبولی در هر تمرین و امتحان ۸ الی ده است.

==================================================

روش دوم نمره دادن:

چون صد بار امتحان دادن و در پایان نمره گرفتن کمی طولانی است در ابتدا از این روش نمره دادن استفاده کنید .
اگر ده بار جواب درست بدهید امتیاز شما  یک  و اگر هر بیست بار جواب درست بدهید امتیاز شما  ۲۰ میشود.

برای ده جواب درست امتیاز شما یک است
برای  ۱۱ جواب درست امتیاز ۳
برای  ۱۲جواب درست امتیاز ۵
برای  ۱۳ جواب درست امتیاز ۷
برای  ۱۴ جواب درست امتیاز ۸
برای  ۱۵جواب درست امتیاز ۱۰
برای  ۱۶ جواب درست امتیاز ۱۲
برای  ۱۷ جواب درست امتیاز ۱۴
برای  ۱۸ جواب درست امتیاز ۱۶
برای  ۱۹ جواب درست امتیاز ۱۸
برای  ۲۰ جواب درست امتیاز ۲۰
========
حداقل نمره قبولی در هر  تمرین و امتحان ۸ الی ده است.

==============

توجه : این تمرین ها بسیار ساده هستند ولی موفقیت در انها به تمرین زیاد و طولانی نیاز دارد . تا وقتی در امتحان اول حداقل نمره قبولی را نگرفته اید سراغ  تمرین و امتحان بعدی نروید.



تمرین اول بله یا نه:

وقتی با انتن و یا شاقول کار میکنید در واقع از انها سوال میکنید اینجا طلا هست و شاقول یا انتن به شما جواب بله و یا نه میدهد. پس اول باید بله یا نه را یاد بگیرید. همانطور که هر زبانی قرارداد ها و قوانین خودش را دارد .زبان شاقول و انتن هم قرارداد و قوانین خودش را دارد . ولی چون شما با این زبان با قسمت ناخوداگاه ذهن خود صحبت میکنید بسته به استعداد و نوع تفکر یا راحت تر بودن خودتان برای گرفتن نتیجه بهتر  میتوانید این زبان را کمی تغییر بدهید . شاید کلمه ناخوداگاه ذهن برای شما عجیب باشد .در قدیم به ان میگفتند  موکل یا اروح نگهبان  و غیره. پس شاقول و آنتن ردیاب یک وسیله برای ارتباط با موکل یا اروح نگهبان شما است و  این روش صحبت کردن شما با انها است . موکل یا اروح نگهبان خبر  اطلاعات و مکان گنج را اینگونه به شما میرسانند .روش صحبت کردن هر فرد با موکل خودش ممکن است با فردی دیگر مقداری فرق داشته باشد پس این قسمت را چندین بار و با دقت مطالعه کنید.

 آموزش زبان آنتن ردیاب:

آنتن ها با حرکت خود به سوال های ما جواب میدهند .شما سوال میکنید  ایا زیر خاک و زیر پای من گنجی وجود دارد و ناخوداگاه ذهن شما یا موکل به کمک انتن ها  به شما جواب میدهند و حالا ترجمه یا معنی زبان انتن .

جهت انتن ردیاب و معنی انها

جهت انتن ردیاب و معنی انها

توجه: کنید در  عکس بالا  در حالت .. بله .. آنتن ها نباید به هم برخورد کنند . آنتن ها  در حرکت بسمت چپ و راست نباید با یکدیگر  برخورد کنند.

جهت انتن ردیاب و معنی انهادر 4 حالت معنی و مفهوم انها

جهت انتن ردیاب و معنی انهادر ۴ حالت

توجه: کنید در  عکس بالا حالت های .. بله و  قابل تشخیص نیست – مشکوک یا ضربدر.. آنتن ها نباید به هم برخورد کنند . آنتن ها  در حرکت بسمت چپ و راست نباید با یکدیگر  برخورد کنند.

توجه: ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا حالت ضربدر  را مشکوک یا قابل تشخیص نیست معرفی کرده ایم .این روش کار خطای کمتری دارد البته شما پس از مطالعه دقیق میتوانید برای راحتی خودتان کمی معنی علامت ها را تغییر دهید .


لوازم موردنیاز:

لیوان پلاستیکی تیره رنگ و کمی بزرگ . بشقاب یا پیشدستی پلاستیکی تیره رنگ یک عدد سکه کوچک که شکل دو طرف ان با هم فرق داشته باشد مثل سکه  داخل عکس که یک طرف شیر و طرف دیگر نوشته دارد . لیوان و بشقاب باید کاملا تیره باشند .سکه را داخل لیوان بگذارید و بشقاب را روی لیوان قرار دهید در این حالت سکه و داخل لیوان نباید دیده شوند . لیوان باید انقدر بزرگ باشد تا سکه بتواند براحتی داخل ان جابجا شده و به حالت شیر یا خط در بیاید سکه هرچه کوچکتر باشد بهتر است . میتوانید از لیوان های بزرگ در دار هم استفاده کنید .در این صورت دیگر به بشقاب نیازی ندارید.

پیشدستی پلاستیکی یا فلزی

پیشدستی پلاستیکی یا فلزی

سکه برای اموزش ردیاب

سکه

لیوان پلاستیکی

لیوان پلاستیکی

توجه کنید دو طرف سکه باید کاملا متفاوت باشد مثل سکه های قدیمی که یک طرف عکس شیر داشت .در واقع  تمرین اول ما همان بازی شیر یا خط  قدیمی است اگر چنین سکه ای پیدا نکردید اشکالی ندارد فقط کافی است با یک ماژیک یا رنگ مشکی یک طرف سکه یک خط و در طرف دیگر سکه علامت ضربدر بگذارید تا دو طرف سکه راحت قابل تشخیص باشد مثل شکل زیر .

از این سکه برای تتمرین ردیابی استفاده میکنیم

سکه علامت دار


و حالا شروع تمرین ها:

توجه :از این به بعد و قتی میگویم طرف شیر سکه یعنی همان طرف سکه که شما علامت ضربدر کشیده اید

تمرین اول : تمرین سکه روی میز

سکه را روی میز یا روی زمین جلوی خودتان روی زمین بگذارید .طرف شیر سکه رو به بالا باشد .انتن ها را در دست میگیرید  دو سر انتن رو به جلو .انتن ها را بصورتی در دست بگیرید که کاملا در شریط راحت و ریلکس قرار داشته باشید .یعنی دسته ها را محکم نگه ندارید . دست ها  به اندازه تقریبی ۳۵ سانتیمتر از هم فاصله دهید .انتن ها را بصورت افقی نگه داشته و نوک انها را کمی بسمت زمین کج کنید. .توجه  آنتن ها تقریبا بصورت موازی قرار دارند. انتن ها حدود ۵۰ الی ۶۰ سانت از سکه  فاصله داشته باشند . یعنی انتن درست بالای سکه نباشد . حالا در دل سوال کنید ایا طرف شیر سکه بطرف بالا قرار دارد ان وقت انتن را بالای سکه ببرید انتن ها مثل شکل بالا باید بله را نشان دهد.

جواب بله انتن ردیاب به سوال شما

جواب بله

توجه :در روزهای اول تمرین ممکن است انتن ها هیچ جواب به شما ندهند .

پس کاملا صبور و ارام باشید و خودتان مچ دست های خودتان را کمی کج کنید تا انتن ها بسمت بله حرکت کنند . پس از ۲۰ بار تمرین البته در ارامش و به ارامی این بار سوال کنید ایا سکه خط است و این با باید انتن ها جواب نه بدهند اگر انتن ها حرکتی نداشتند اشکالی ندارد خودتان مچ دست های تان را کمی خم  کنید تا انتن ها بشکل جواب نه در بیاید .

جواب نه انتن ردیاب به سوال شما

جواب نه

 توجه: عجله نکنید تمرین ها را با ارامش و به مدت طولانی انجام دهید .اگر فکر میکنید در مدت کوتاهی استاد میشوید باید بگویم اشتباه میکنید اگر صبر و تحمل نداشته  باشید نتیجه نمی گیرید .این تمرین را حداقل یک هفته و روزی نیم ساعت با ارامش با اشیای مختلف انجام دهید . هم جواب بله و هم جواب نه را زیاد تمرین کنید. تمرین ها را انقدر ادامه دهید  که بدون خم کردن مچ دست ها انتن ها جواب درست را به شما بدهند.

تمرین بله و نه را با طلا- اهن -چاقو -سنگ -میخ -قوطی نوشابه-  و هر چیزی که اطراف شما است انجام دهید 

برای مثال :

انتن ها را بالای یک میخ میبرید و در دل سوال میکنید. این اهن است؟ انتن باید جواب بله بدهد .  دوباره سوال میکنید نعل است؟ انتن باید جوب نه بدهد. دوباره سوال میکنید میخ است؟ انتن باید جواب بله بدهد

همین تمرین برای یک انگشتر طلا :

زیر انتن اهن است ؟ جواب نه –زیر انتن مس است ؟ جواب نه–زیر انتن مفرغ است ؟ جواب نه–زیر انتن طلا است ؟ جواب بله–زیر انتن النگوی طلا است است ؟ جواب نه–زیر انتن گردن بند طلا است ؟ جواب نه–زیر انتن انگشتر طلا است ؟ جواب بله

توجه: توجه: تمرین های بالا را با وسایل مختلف و سوال های مختلف یک الی دو ماه انجام دهید. تمرین ساده ای است و ممکن است حوصله شما سر برود ولی تمرین بسیار مهمی است.

تمرین دوم : تمرین سکه وسط یک دایره فرضی به قطر ۳ متر 

یک عدد سکه را روی زمین بگذارید و حدود دو متر از ان فاصله بگیرید حالا بشکل دایره دور  سکه حرکت کنید هر یک متر که حرکت میکنید کمی ایستاده سوال کنید سکه طرف راست است؟ سکه طرف چپ است؟ سکه جلو من است ؟ سکه پشت من است؟ و سعی کنید با جواب گرفتن از انتن مکان سکه را پیدا کنید . توجه اگر انتن ها حرکت نمیکنند مچ دست خود را کمی کج کنید تا انتن ها بسمت جواب درست منحرف بشوند . این تمرین را انقدر ادامه دهید تا بدون اینکه مجبور به کج کردن مج دست خودتان باشید انتن ها جواب درست را نشان دهند .

توجه : همین تمرین را با یک میخ و یک تکه طلا  و لوازم دیگر  انجام بدهید.  برای این تمرین هم  یک هفته وقت بگذارید .

تمرین سوم : تمرین جهت یابی در یک دایره فرضی به قطر ۳ متر 

یک عدد سکه را روی زمین بگذارید و حدود دو متر از ان فاصله بگیرید حالا بشکل دایره دور  سکه حرکت کنید . کمی ایستاده سوال کنید  مسیر یا جهت سکه کدام طرف  است؟ انتن باید بطرف سکه خم شود . بصورت دایره دور سکه حرکت کنید انتن همیشه باید  جهت  یا مسیر سکه را نشان دهد  .

توجه: اگر انتن ها حرکت نمیکنند مچ دست خود را کمی کج کنید تا انتن ها بسمت جواب درست منحرف شوند . این تمرین را انقدر ادامه دهید تا بدون اینکه مجبور به کج کردن مج دست خودتان باشید انتن ها جواب درست و یا مسیر  سکه را نشان دهند .

توجه : همین تمرین را با یک میخ و یک تکه طلا  و لوازم دیگر  انجام بدهید. برای این تمرین هم  یک هفته وقت بگذارید .


تمرین چهارم :

تمرین اول و دوم و سوم را بصورت ترکیبی  انجام دهید مثلا نیم ساعت تمرین اول و نیم ساعت تمرین دوم اگر وقت ندارید ۱۵ دقیقه برای هر تمرین وقت بگذارید برای این تمرین هم  یک هفته وقت بگذارید .


تمرین پنجم :سکه داخل لیوان

تمرین بسیار ساده است سکه را داخل لیوان میگذارید و بشقاب را روی لیوان طوری که سکه قابل دیدن نباشد . توجه کنید هرچه سکه کوچکتر و لیوان بزرگتر باشد بهتر است . سکه باید به راحتی داخل لیوان حرکت کرده و زیر و رو شود . حالا بشقاب و لیوان را که سکه داخل ان قرار دارد را در دست گرفته کاملا تکان داده بالا و پایین میکنیم تا سکه کاملا جابجا شود . سپس  لیوان را روی میز یا زمین  قرار میدهیم (بدون اینکه بشقاب را از روی لیوان برداریم ) حالا باید به کمک دو عدد انتن ردیاب بفهمیم سکه شیر است یا خط.  توجه شما یا کسی که اطراف شما است نباید داخل لیوان را ببیند .

 برای این کار انتن ها را در دست میگیرید حدود یک متر دور تر از لیوان دو سر انتن رو به جلو .انتن ها را بصورتی در دست بگیرید که کاملا در شریط راحت و ریلکس قرار داشته باشید .یعنی دسته ها را محکم نگه ندارید . دست ها  به اندازه تقریبی ۳۵ سانتیمتر از هم فاصله دهید .انتن ها را بصورت افقی نگه داشته و نوک انها را کمی بسمت زمین کج کنید. به این شکل  باد و نوسانات حرکت شما – آنتن ها را کمتر منحرف میکند و خطای شما کمتر میشود. توجه کنید سر آنتن ها نباید بیش از حد بسمت پایین خم شود و گرنه از حسایست ردیاب کاسته میشود و اگر انتن ها را  زیاد مستقیم نگه دارید ردیاب بیش از حد حساس شده و کار با ان مشکل میشود. توجه  آنتن ها تقریبا بصورت موازی قرار دارند.

روش نگه داشتن انتن شعاع زن

روش نگه داشتن انتن شعاع زن

حالا چند نفس عمیق بکشید حالت و احساسی که هنگام تسبیح زن داشتید را که به یاد اورید .یعنی فقط به تنفس فکر کنید نباید به این فکر کنید که سکه شیر است یا خط  حالا در دل سوال کنید سکه شیر است یا خط .اگر روی سکه علامت ضربدر کشیده اید سوال کنید سکه ضربدر است یا نه بعد به ارامی دست خودتان را بالای لیوان ببرید و جواب انتن را ببینید.

برای مثال:

من سوال میکنم سکه علامت ضربدر است یا نه بعد انتن را بالای لیوان میبرم انتن ها  باید به شکل بله یا نه جواب بدهد اگر نداد آنقدر تکرار میکنیم تا جواب بدهد. ممکن است در روزهای اول تمرین این حرکت خیلی کم باشد یعنی انتن کاملا باز یا کاملا بسته نشود. پس دقیق به وضعیت انتن ها توجه کنید .همچنین به حالت های روحی و جسمی و ندای درون خود هم توجه کنید . در قسمت آموزش پیش رفته بیشتر در باره ندای درونی توضیح میدهم ولی فعلا بدانید چنین چیزی هست. فعلا  تا همین حد برای شما کافی است .

وقتی از شیر یا خط بودن اطمینان حاصل کردید داخل لیوان را ببینید . اگر جواب درست بود به خودتان نمره یک بدهید و اگر اشتباه بود نمره صفر  .در پایان تعداد صفر ها  و یک ها را بشمارید مجموع صفر ها و یک ها میشود تعداد سوال های شما و تعداد یک ها میشود جواب درست و  تعداد صفرها هم جواب غلط  پس به راحتی میتوانید از اموزش نمره دادن استفاده کنید و نمره واقعی خودتان را پیدا کنید.

 
توجه : در هفته اول و دوم تمرین وقتی بشقاب را از روی لیوان برداشتید و سکه را دیدید برای بالا بردن قدرت و دقت خودتان انتن ها را بالای لیوان برده و حالت انتن را به شکل جواب درست در بیاوید. چه جواب شما درست باشد و چه غلط این کار را انجام بدهید.

مثال : من سکه را داخل لیوان گذاشتم و بشقاب را نیز روی لیوان قرار داده و انها را تکان دادم . حالا سوال میکنم سکه ضربدر است ؟ انتن به من جواب بله میدهد حالا بشقاب را از روی لیوان برمیدارم .  و به سکه نگاه میکنم  چه جواب درست باشد و چه غلط مهم نیست .دوباره انتن ها را بالای لیوان میبرم و  با توجه به شیر یا خط بودن سکه . با خم کردن مچ دست ها انتن ها را به شکل جواب درست بله یا نه درمیاورم. این تمرین  دو هفته  ادامه میدهیم . 

در هفته سوم  تمرین : باید به خودتان نمره بدهید هرچه نمره شما بالا تر باشد بهتر است . حداقل نمره قبولی طبق جدول ۸ الی ده است در ابتدا با روش بیست سوال به خودتان نمره بدهید وقتی بالاترین نمره را گرفتید .بعد با روش صد سوالی به خودتان نمره بدهید وقتی توانستید با روش صد سوالی نمره ۱۴ یا بیشتر بگیرید میتوانید تمرین های بعدی را انجام دهید.

توجه کنید : اگر در تمرین ها موفق نمیشوید  . ناراحت و نا امید نشوید و تمرین کنید  .توجه کنید اگر شما نمیتوانید بگویید سکه داخل لیوان شیر است یا خط . چطور میخواهید بگویید دو متر زیر خاک طلا هست یا نه  پس ارام ارام تمرین کنید تا بتوانید زیر خاک را تشخیص دهید.

مقالات زیر را حتما دقیق مطالعه  کنید :

روش تست انواع ردیاب آنتنی (شعاع زن) فرکانسی – جیوه ای – خوراک خور هنگام خرید

روش تست ردیاب شاقولی (شعاع زن شاقولی) هنگام خرید

اخبار حس ششم و توانایی های خاص انسان

حتما سوال های خودتان را در باره این مقاله در زیر همین مقاله بپرسید تا با کمک سوال های شما این مقاله تکمیل تر شود . لطفا  با تلفن و پیامک در باره ردیاب  ها سوال نکنید تشکر.

امکان پاسخ دادن به سوال های ردیاب بصورت تلفنی وجود ندارد

قسمت اول این مقاله هم اکنون در اختیار شما است در قسمت های دیگر این مقاله یاد می گیرید:

انواع تمرین برای بالا بردن توانایی های ذهنی شما:

آموزش پیدا کردن جهت گنج:

آموزش پیدا کردن فاصله ما تا گنج:

آموزش پیدا کردن عمق گنج:

آموزش تفکیک گنج طلا یا نقره . سکه . سنگ قیمتی و غیره  بودن:

آموزش روش های کاهش خطا و حذف ذرات:

آموزش پیدا کردن حفره و  منابع آب زیر زمینی:

آموزش کار با  شعاع زن شاقولی:

آموزش زبان  شعاع زن شاقولی:

انواع تمرین با شاقول:

آموزش پیدا کردن محل گنج  از روی نقشه شهر یا  منطقه با کمک شاقول:

ردیاب گنج از روی نقشه با شاقول

ردیاب گنج از روی نقشه

من بار ها گفته ام اگر کسی را میبینید که با ردیاب خوب کار میکند از روی ردیابش نخرید و یا نسازید  از ان شخص بخواهید که با شما همکاری کند. چون ردیابی یک هنر است . و همه نمیتوانند در کار با ردیاب استاد شوند چون استاد شدن در این کار .. به ردیاب عالی و گران قیمت نیاز ندارد …اول اموزش درست لازم دارد . بعد صبر حوصله . تمرین فراوان . و در پایان استعداد . نگران استعداد نباشید اغلب مردم کم یا زیاد ان را دارند . حالا  اموزش درست را دارید. فقط می ماند صبر و حوصله و تمرین فراوان.

در پایان باز میگویم فرکانس جیوه و مواد دیگری که به ردیاب شاقولی یا انتنی اضافه میشود هیچ اثری روی قدرت و کارایی ردیاب ندارد.

حتما مقالات زیر را با دقت مطالعه کنید:

روش تست انواع ردیاب آنتنی (شعاع زن) فرکانسی – جیوه ای – خوراک خور هنگام خرید

روش تست ردیاب شاقولی (شعاع زن شاقولی) هنگام خرید

اخبار حس ششم و توانایی های خاص انسان

قسمت اول مقاله کامل شده سعی میکنم پایان هر ماه قسمتی  دیگری را اضافه کنم.

دانلود پی دی اف این مقاله

قسمت دوم آموزش گام به گام کسب مهارت در هنر ردیابی با انواع ردیاب یا شعاع زن های آنتنی و شاقولی هم تکمیل شده است برای مطالعه روی همین نوشته کلیک کنید

 در زیر سایر مقالات را هم مطالعه کنید

توجه کنید که با کلیک بر روی مقالات زیر آنها را مطالعه کنید

آموزش تبدیل گوشی موبایل به ردیاب شعاع زن فرکانسی همراه با نرم افزار

تبدیل گوشی موبایل اندروید به ردیاب فرکانسی ری فایندر Rayfinder

تبدیل گوشی موبایل به ردیاب دو نفره jeotara-جوتارا ساخت ترکیه

آموزش کار با ردیاب های آنتنی (ردیاب های گمانه زن)

آشنایی با انواع ردیاب و نحوه کار با آنها (لطفا حتما این مقاله رامطالعه کنید)

ساخت انواع آنتن برای ردیاب فرکانسی

آموزش ساخت ردیاب خوراک خور ساده

دانلود کتاب های مفید که به شما در گنج یابی کمک میکند

همه چیز در مورد فلزیاب های تصویری ،مگنومترها و سیستم های GPR

نقد و بررسی فلزیاب تصویری او کا ام okm

نقد و بررسی فلزیاب تصویری اگزماینرexaminer

آموزش روش کار با فلزیاب هایی که به صورت دستی تنظیم میشوند

مقاله فلزیاب های ماهواره ای از خیال تا واقعیت

دانلود رایگان تمامی کتاب های نایاب و گرانقیمت علوم غریبه و گنج یابی در سایت گلکسار

کلمات کلیدی:راز شعاع زن شاقولی – راز ردیاب شاقولی – اسرار ردیاب شاقولی-  – اسرار شعاع زن شاقولی -شاقول جیوه ای-  ردیاب شاقول جیوه ای – شعاع زن شاقول جیوه ای -=-شاقول خوراک خور-  ردیاب شاقول خوراک خور – شعاع زن شاقول خوراک خور – اموزش ردیاب شاقولی-